^^^ VIIKKO 23 ^^^



Torstai 24.5.2007


Ensimmäistä mielivät:

Tiipii..............kp 15/25-27..........yk 5........1.toiveissa
miikku72........kp 22/30...............yk 1.......1.toiveissa

Kolmatta kaipaavat:

babygirl...............kp 11/25-26 ..... yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 11/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 13/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 18/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa
Tuikku.................kp 11/25............yk2.........3.toiveissa

Pävittelin meidän listan.



Mitäs kuuluu? Alkaa varmaan olla ovisajankohdat käsillä?
Pidän peukkuja täällä kaikille, jotta olisitte oikeaan aikaan pöllyttelemässä peittoja b =) d.
Kroppani tuntemuksista päätelleen itselläni oikea aika olis just nyt :\|
Eli ohi meni :/ Isäntä kun on kotona vasta yöllä.
 
Babygirl, älähän vielä menetä toivoa.
Munasoluhan voi olla hedelmöittymiskykyinen jopa vuorokauden ovulaation jälkeen, joten eihän yöllä olis liian myöhäinen pöllyytellä peittoja ;)

Mulla on edellisistä luomukierroista tovi aikaa, joten en oo varma kierron pituudesta. :\|
Epämääräistä laskelmista ja omista tuntemuksista päätellen ovisaika taitaa olla lähellä.... ehkä jo tänään :heart:
 

Perjantai 25.5. 2006

Ensimmäistä mielivät:

Tiipii..............kp 16/25-27..........yk 5........1.toiveissa
miikku72........kp 23/30...............yk 1.......1.toiveissa

Kolmatta kaipaavat:

babygirl...............kp 12/25-26 ..... yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 12/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 14/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 19/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa
Tuikku.................kp 12/25............yk2.........3.toiveissa



Heippa taasen kaikille :) Kovin tuntuu hiljaiselta tämä meidän pino...
Tulinpahan nyt kuiten taasen purkamaan tuntojani teille :D

Eli kyllä voi mieliala edes näiden raskautumismahdollisuuksien suhteen vaihdella T O D E L L A paljon. Miehen lähtiessä reissuun olin 97% valmis heittämään kirveen kaivoon ja vain "suremaan menetettyä yritykiertoa", mutta mutta... Tämän kierron ainoa raskautumismahdollisuushan oli vain viime yönä, kun mies tuli kotiin. Siis kp 11-12 välinen yö. Olin kuitenkin lähes varma, että olimme liian myöhään liikkeellä. No, tilaisuuksien ollessa noin vähissä päätin etsiä oikean ajankohdan tikuilla. Aloitin vasta kp 10, kp 11 olin varma oireiden perusteella että ovis oli ja meni, vaikka en tikkuun saanutkaan vielä yhtä tummaa tai tummempaa viivaa kuin kontrolliviiva. Yllätykseksini tänä aamuna viiva olikin sitten tummempi kuin kontrolliviiva! Tein vielä 3 tunnin kuluttua uuden testin ja siellä se komea tumma viiva komeili :D . Hih´, saimme kuin saimmekin vauvansiemenet "istutettua" ehkä sittenkin sopivaan aikaan. Nyt voi siis ainakin elätellä toiveita! Ehkä sittenkin ;)

Nyt lähden hakemaan esikoista eskarintutustumisreisultaan :wave:

Mitäs teille muille kuuluu?
 
Hieno homma babygirl! Nyt sitten vaan jännäämään :) Mulla on ollut sellaista pientä juilimista alavatsassa tänään ja toiveikkaana ajattelen, että olisko kiinnittymiskipuja.

Kovin hiljaista on täällä meidän pinossa. Ei taida oikein olla vielä paljon raportoitavaa kellään. Tämmöistä odottelua se tässä vaiheessa tietty vielä on.
 
Hei, hiljaiseloa on tosiaan, ainakin täällä kun tuo työ vie kaikki mehut.

Tänään ois kai ovisaika, ihan näin tuntemuksien perusteella. Tikkuja en ole vieläkään hankkinut. Kohta kai pitää jos ei plussaa muuten tule.

Eilen kuulin vauva-uutisia ystävältäni, ihanaa! Kolmas sinnekkin tulossa.

Ja nyt peittoja heiluttelemaan, pitäkäähän peukkuja ;) \|O +++++++++
 
Heipä hei kaikille!
Ilmoittaudun tänne taas jännäilemään vaikka vannoin etten täällä viikkopinoissa ole mutta ei täältä poiskaan voi pysyä... =) On se kuitenkin kiva purkaa tunteitaan ihmisten kanssa jotka ymmärtävät!

Taustaa: Nyt menossa yk 13 ja esikoinen on haaveissa. Kiertoni ovat olleet 29-30 päivää ja teroilla se lyheni sinne 28 päivään.
Tänään kp 16/28 ja kolmannen tero-kuurinkin aloitin. Olisi pitänyt eilen aloittaa mutta olin tuntevinani kp 14 ja 15 ovulaation tyylisiä tuntemuksia ja yritän pelata varman päälle kun on lakanatkin pöllyneet ihan riittämiin..

Tutkimuksissa emme ole käyneet, ensi viikolla on aika gynelle, joka todennäköisesti sitten lähettää jatkotutkimuksiin. Vaikkakin ei kyllä enää kiinnosta mennä sinnekkään kun niiiiin monesti on pettymys tullut tädin myötä..
Tuossapa nuo tärkeimmät, kaikille paljon tsemppiä tälle kierrolle =)

Susan
 
Perjantai 25.5. 2006

Ensimmäistä mielivät:

Tiipii..............kp 16/25-27..........yk 5........1.toiveissa
miikku72........kp 23/30...............yk 1.......1.toiveissa
Susan82.........kp 16/28...............yk 13......1.toiveissa

Kolmatta kaipaavat:

babygirl...............kp 12/25-26 ..... yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 12/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 14/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 19/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa
Tuikku.................kp 12/25............yk2.........3.toiveissa
 
SUNNUNTAI 27.5.2007

Ensimmäistä mielivät:

Tiipii..............kp 18/25-27...........yk 5........1.toiveissa
miikku72........kp 25/30...............yk 1.......1.toiveissa
Susan82.........kp 18/28...............yk 13......1.toiveissa

Kolmatta kaipaavat:

babygirl...............kp 14//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 14/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 16/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 21/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa
Tuikku.................kp 14/25............yk2.........3.toiveissa
<br><br>
 
Ai että tätä kuumeilevan mieltä, pari päivää oviksesta ja jo "OIREET" on täällä taas.... :ashamed: :ashamed:
Mutta kerronpahan kuitenkin: masua nippailee kohdun kohdalta, väsyttää ja on muutenkin sellainen outo olo...
Pupuiltiin kyllä mielestäni oikeeseen aikaan, ehkä tämä on siitä johtuvaa oireilua, kun mahdollisuuksia oikeesti olisi tärpistä.
Mites muilla? Joko on oireita tai tuntemuksia?
 
Heippa taas! Kotiuduttu ollaan matkalta. Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan munkin puolesta. Kiva kun väki lisääntyy tässä pinossa.
Mulla ei oikeen mitään oireita mihinkään suuntaan. Odottelen jos vaik lähipäivänä tulis jotain.
 
Mulla on myös oireiden tarkkailu meneillään ;) Pari päivää sitten tuli ihan vähän vaaleanpunertavaa valkovuotoa, joten toiveikkaana ajattelin heti, että se olisi kiinnittymisvuotoa, kun ajankohtakin oli sopiva ovikseen nähden. Ja sellaista pientä nippailua mullakin on ollut alavatsassa, samanlaista kun oli edellisessä raskaudessakin. Vähän pelottaa, että miten iso pettymys se on, jos ei tärpännytkään... Sitähän sanotaan, että heti keskenmenon jälkeen raskautuminen olisi helppoa, ja siksi on toiveet aika korkealla. No, eipä auta kuin jatkaa jännäämistä ja oireiden tarkkailua.
 

Maanantai 28.5.2007

Ensimmäistä mielivät:

Tiipii..............kp 19/25-27...........yk 5........1.toiveissa
miikku72........kp 26/30...............yk 1.......1.toiveissa
Susan82.........kp 19/28...............yk 13......1.toiveissa

Kolmatta kaipaavat:

babygirl...............kp 15//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 15/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 17/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 22/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa
Tuikku.................kp 15/25............yk2.........3.toiveissa


Laitetaanpas meille tänne pieni gallup, eli oma ja miehesi ikä + missäpäin vauvakuume "vaivaa" :

babygirl 30v & mies 30v ja Pirkanmaa

 
Terve.. Ollaan oltu reissussa joten sen takii vähän hilajasta täältä päin ollunna :D

galluppiin Itse olen 28 vuotta ja mies just viimeviikolla täytti 31 vee :D
lapsethan meillä on tyttö 4,5 vuotta pian ja poika 2v8kk..
Ja oulussa asustellaan..

(.) Todella hiljasta :'( Meinaan makkarin puolella.. Luulen et tää kierto on nyt täysin menetetty.. Mies on ollut väsynyt taas koko viikon ja ei auta mitkään puheet eikä muut.. Tosi pettynty olo..Mut ei kai sille voi mitään tämmöstä vaan on tää elämä..
Jospa se tästä viel iloksi muuttuu..Joskus toivon mukaan..

No ainut asia joka on hyvä niin aurinko paistaa ja on lämmintä..
Ihanaa..

-Taika-
 
Heippa taas kaikille!
Galluppiin: Olen 25, mies 28 ja täällä päijät-hämeessä kuumeillaan.

Kylläpä täälläkin kuumeilu saa taas ihmeitä aikaan! Nyt on oletetusta oviksesta lähtien nippaillut vatsasta ja nyt tällä hetkellä juilii oikeen kunnolla.. Mielenkiintoista tästä tekeekin se että olenko itse saanut mielikuvitukseni kanssa oireet aikaiseksi vai en... :eek:
Kylläpä tulee pitkä viikko! No saas nähdä..
Mitenkäs muilla, onko ollut tuntemuksia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 19:37 Ninna kirjoitti:
Miikku72: onko sulla tullut oireita?Sulla kp jo pitkällä.
Pientä nippailua alavatsassa, samanlaista kuin oli edellisessä raskaudessa (joka siis meni kesken). Muuten sitten oireet lähinnä loistaa poissaolollaan. Normaalisti tässä vaiheessa ennen menkkoja rinnat on kipeät ja tulee valkovuotoa - nyt ei mitään. Toivon vaan, että oireettomuus olisi merkki siitä, että menkkoja ei ole tulossa... En oo ihan varma tuosta mun kierron pituudesta, kun mulla ei ole kovin montaa luomukiertoa ollut. Tulin pillereiden lopettamisen jälkeen raskaaksi kolmannesta kierrosta ja nyt keskenmenon jälkeen on ollut yhdet menkat.
 
Juuri kun pääsin sanomasta, ettei ole ollut oireita, niin samantien sitten alkoikin kunnon menkkaoireet ja sitten vuoto... Eli ilmeisesti mun kierto on nyt sitten vähän sekaisin kuitenkin. Tipuin siis jo ennen kuin edes päästiin viikolle 23 :( Plussaonnea kuitenkin teille muille vielä!!
 
Moi!

Miikku72: Tosi harmi että tipuit!
Miten muilla menee?
Mulla ei tänään mitään oireita. Mun edellisissä raskauksissa alkoi jo viikko ovulaatiosta vessassa juoksu ja rintakehän verisuonet tosi tummina esillä ja niitä oli paljon (verekkyyden lisääntymisestä johtuva). Noista oireista arvasinkin jo olevani raskaana. Nyt ei mitään eli luulenpa et ei täällä päästä iloitsemaan positiivisesta tuloksesta.
No toki jokainen raskaus voi olla ihan erilainen alkuoireita myöten mut nyt vaan odotellaan.
Toivottavasti monilla plussia tulossa!
 
TIISTAI 29.5.2007

Ensimmäistä mielivät:

Tiipii..............kp 20/25-27...........yk 5........1.toiveissa
Susan82.........kp 20/28...............yk 13......1.toiveissa

Kolmatta kaipaavat:

Tuikku.................kp 16/25............yk2.........3.toiveissa
babygirl...............kp 16//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 16/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 18/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 23/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa


Tippuneet
miikku72
 

Tiistai 29.5.2007


Ensimmäistä mielivät:

Tiipii...............kp 20/25-27...........yk 5........1.toiveissa
Susan82.........kp 20/28...............yk 13......1.toiveissa

Kolmatta kaipaavat:

babygirl...............kp 16//25-26 .....yk 2 .......3.toiveissa
Taika-79 .............kp 16/30 ...........yk 9 .......3.toiveissa
Mantelinkukka .....kp 18/27-28 ......yk 5 .......3.toiveissa
Ninna ..................kp 23/29-31 ......yk 2 ...... 3.toiveissa
Tuikku.................kp 16/25............yk2.........3.toiveissa


Tippuneet :hug:

miikku72



Voi Miikku iso lohdutus :hug: sinulle. Yritähän jaksaa. Toivottavasti ensikierrossa käy paremmin :saint:

(.) Täällä ei toistaiseksi mitään raportoitavaa. Voi kunpa osaisi olla kuuntelematta kroppaansa koko ajan :ashamed:
 

Yhteistyössä