****Viikko 24*****

  • Viestiketjun aloittaja Kvart Över rakentaa
  • Ensimmäinen viesti
Siis hei, mitä tää on?? Ei vieläkään mitään menkkaoireita, yleensä jo viikkoa ennen... Kahtena yönä käynyt kaks kertaa pisulle, viime yönä huvikseen pöntöllä istuessani mittasin lämmön: 37 keskellä yötä!!, pissi ihan keltasta, nännit tummat kuin Rion yö :whistle: jne, jne...

Jokohan testais vai malttasko oottaa sinne maanantaihin...huomenillalla on grillibileet, joten pitäs kait ees sen takia testata jo huomenna, ettei mee myrkyttämään mahdollista pienokaista. Olen tän kauheen yskän takia ottanut kahtena iltana Toclasin voimakkaan yskätabletin ja sekin kaduttaa :ashamed:
 
c81
Karpalo! Tuohan kuulostaa tosi hyvälle!!!!! bd bd bd bd Ota joku herkempi testi, jos ei ole vielä kp tarpeeksi.

(.) juilii edelleen (jo kohta viikon, yleensä vain 1-2 pvää ennen menkkoja), närästää, nännit on kipeet, lämpöä on vähän... mutta enpä tiedä onko oikeita oireita vai kuvittelenko vaan. Yritän malttaa testaamisen kanssa alkuviikkoon, jos ees on tarvetta.
 
Heipat!Täällä on vähän jo jalkakipua,jota mulla yleensä on n. viikon ennen menkkoja.Reisiä ja pohkeita kolottaa.. :headwall: Voipi tietysti johtua ikkuna auki nukkumisesta= jalkoihin vetää.Mut onneks tuhrua ei oo vielä näkyny,mutta sitäkin on vaihtelevasti ennen menkkoja;2-6 pvää,eli sekin ehtii vielä tulla -harmi vaan.En tiedä...Noh, ti-ke testaan jos tarvii. Janottaa,pissattaa,aamulla ja illalla ällöttää,tissit turvonneet ja arat,eli tässä nämä mitä mulla on ollu jo tän viikkoo.Eilen kävin kaverin luona,heillä 2-vee ja 3kk ja voi luoja että kylläpä taas tuli niin konkreettisesti oman sylin tyhjyys esille :'( Ei voi muuta kun ootella ja tyytyy siihen mitä tulee.
 
Täällä ei kyllä oo siis yhtää mitään sellaisia oireita jotka viittaisivat raskauteen. Kun yritystä on jo meillä niin kauan takana, niin niitä "oireita" on ollu vaikka sun mitä... Mutta hyvä ku nyt ossaa olla jo silleen, etten kuvittele mitään oireita. Vielä pitäs täälläkii jaksaa oottaa muutama päivä. Jos menkat ei ala su, niin teen testin maanantai aamuna :) Mutta aika varma oon ett kyllähä ne alkaa, ainahan ne on sieltä tullu... Jospa tähän porukkaan nyt alkais niitä plussia tulemaan!!
 
Hei,tietääkö kukaan voiko raskaus vaikuttaa siihen jotenkin,kun syylä joka on mu peukussa,on alkanu häviämään?!Mä oon sitä vaikka millä koittanu pois saada mut se vaan tulee takasi.Nyt se on kumminkin tän viikon aikana alkanu ruveta häviään??Mietin vaan et voiko joku muuttua niin et se vaikuttaa syylään "kuolemiseen"?
 
Heissan kaikille

Nyt mulla on joku aivan hullusti. Mua oksettaa aivan kauheasti. Pyörryttää ja kohtua tai siis tuolta alhaalta vihloo oikein reippaasti. Mikä tällainen oikein on? Kuukautiset siis myöhässä ja eilen päivällä tuli nega testistä.
Onko teillä pitkään yrittäneillä joskus käynyt näin?
Aivan järkyttävä olo!!!!!!! :x Apua!!!!

 
Milla73: Minä ainakii voin sanoo, että monessa kierrossa on mulla ollu pahaaoloa ja pyörryttäny, mutta tuo vihlominen kuulostaa jo aika hyvältä raskautta ajatellen =) Elikkä toivotaan että nega muuttuisi plussaksi...

Minä tyhmä äsken tein huvikseen ovulaatio testin ja siihen tuli melkein testiviivan vahvuinen toinenkii viiva!! Mitähän se sitte merkkaa tässä vaiheessa kiertoo??? :eek:
 
Toiveikas: Olen lukenut muutaman kerran täältä, että ovulaatiotestikin olisi näyttänyt joillekin positiivista kun on raskautunut. Vaikkakin niiden ei tietääkseni pitäisi raskaushormoonia mitata..... En tiedä.

Olin äsken ruokakaupassa. Vihloo kyllä nyt niin lujaa alaselänkin puolelta, että tosissaan huolestuttaa. Kassajonossa meinasi mennä hitaaseen kassatyöntekijään hermot (ja se on paljon jos mulla menee kassalla hermot, itsekin kaupan alalla... :D )kun heikotti niin, että silmissä sumeni.
Hitsiläinen onkohan tämä nyt sitä kun on ollut aivan järkyttävästi stressiä töissä niin kuukautiset myöhästyy ja tällä tavalla sitten keho reagoi. Ei kiva.
Mies kehoitti mun ottamaan pari kunnon koskenkorva paukkua jotta rentoutuisin, että olo paranisi ja nuo menkat alkaisi. Ehkä näin pitäisi tehdä.

Pihlamaarialle pahoittelut kun kuukautiset tulivat. :hug:
 
hei vain!

voisinko liittyä mukaan teidän mukavan oloiseen sakkiin?? olen seuraillut palstaa taustalta ja nyt ajattelin itsekin tulla mukaan. toista kuumeillaan ja tiistaina olisi oletettavasti menkkojen alkamispäivä eli moneshan kp lie.. kakkosen kuumeilu alkoi joskus viimevuoden lopulla jolloin alkoi myös tjottailu.
hannamamma
 
Tervetuloa minun puolestani tänne viikolle 24 Hannamamma!!! =)

Mulla sattuu alaselkää edelleen ja vatsaa myös. Sillai polttelee, juimii pikkuisen koko ajan. Välillä kipakasti vihlaisee ja sitten taas tasaisesti juimii. Sama juttu kun kahtena edellisenäkin päivänä. Tunti sitten alkoi paha olo. Saahan nähdä päättyykö kans kello kolmeen niinkuin aikaisemminkin. Hulluksi tulen!!! :headwall:

Seuraavaksi kerron teille vähän yökötys juttuja :kieh:
Eli tänään kp 32/28-30. Testit negaa eli en ole raskaana.
Eilen kun olin alapään pesulla tarkistin missäs se mun kohdunnipukan sijainti mahtaa olla. Aika syvällä oli ja nipukan kärki tosi kova. En ole itse asiassa sellaisena sitä vielä kohdannutkaan... Oletin siis, että vieläkin kestää kunnes kuukautiset tulevat, MUTTA (nyt ällötyskohta) kun pyyhkäisin sormeni paperiin katsoakseni liman väriä se olikin hiukan rusehtavaa?????? Hetkinen, ajattelin, ja kokeilin uudestaan :kieh: juu-u näin se on. Ei voi sanoa, että mulla olisi vuotoa kun ei housuihin mitään tulee, mutta liman väri on muuttunut.
Hö. Olen ihan ihmeissäni. Pitää varmasti mennä ensi viikolla omalle gynikselle. Aika omituista, eikö?

Ulkona liian kuuma. Silti pitää mennä sinne, yöks. Hiki valuu ja kiukuttaa kun autossa ei ole ilmastointia. Ulkona ei edes tuule.... valitusta valitusta valitusta...... :D

Mukavaa viikonloppua silti!!
 
mä en kyllä nista limoista osaa sanoa mitään.. mutta mulle terkka sanoi että joskus oviksen aikaan voi tulla myös rusehtavaa limaa. tuskin sulla milla kuiten sitäkää on jos kierto noin pitkällä. pahoittelut negasta! :(

omaa napaa sen verran että lämmöt ollu oviksesta asti koholla..37 ollut korvasta mitattuna. kun normisti korvasta 36,3-36.6 eli hieman olisi koholla.mutta en tiiä ku on oikeestaan eka kierto jossa olen lämpöjä katellu. mut voihan se olla joku flunssan alkukin.
 
LAUANTAI 9.6.2007

Ippu......................kp 21/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 22/27..................yk 3..........1. haaveissa
Tinttara................kp 24/23-29.............yk 50.......1. haaveissa
Hempukka87.......kp 24/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 25/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 25/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 26/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 26/28...................yk ??..........2. haaveissa
Heksamiina.........kp 27/n.28................yk 4...........1. haaveissa
Pippuri81............kp 28/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa

Pupuvaimo.........kp 29/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 29/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Pihlamaaria.........kp 29/26-29 ............yk ?...........3. haaveissa
Milla73................kp 32/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 32/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 32/34...................yk 1...........1. haaveissa?
Kvart Över..........kp 33/29-34..............yk 3...........1. haaveissa
Hannamamma....kp?...................puoli vuotta........2. haaveissa

Haamuilijat: :D

Olivia
Äitsy80


Plussanneet: :heart:


Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä




 
Tervetuloa Hannamamma =)

Milla, olisiko sulla vuoto kuitenkin alkamassa tai sitten mukavempi vaihtoehto voisi olla et kyseessä olisi alkuraskauden tuhrua mutta testit ei vielä plussaa näytä ;)

Karpalollahan on lupaavan tuntuisia oireita, toivotaan että niistä olussa seuraisi =)

Ja sitten omaa, eli siirsin itseni haamuilijoiden joukkoon kun aamuinen testi näytti haaleahkon mutta selvän ja punaisen plussan :D :heart: Plussanneisiin uskaltaudun vasta sitten kun olen tehnyt muutaman varmistustestin ja päästään menkkojen alkamisajan yli eli ensi viikkoon =)
 
c81
bd bd bd haamuilijoille!
ja pahoitteluhalit pudonneille.
Tämä hätähousu testasi negan :( Ei se varmasti vielä mitään näyttäisikään.. Ensi viikolal uusi testi sitten. On kyllä pahempaakin pahempi pms nyt, tai sitten on tärppi käynyt. Mies ottaa päähän ihan tosissaan :/
 
Ja täällä tuli täti?! :eek: Siis aivan yllättäen,ilman kipuja tai muutakaan!!Just 5 min. sitten heräsin päikkäreiltä ja kävin kakkosella veskissä ja sieltähän ne näköjään tuli,eli kp 1 ja kierto tuon 23?! No,onpahan just sopivasti tänään työpaikan bileet ja voi sitten oikeen olan takaa ottaa,tietty huomista työvuoroo silmällä pitäen..:)
Mutta tämähän tietää sitä että ens viikolla alkaa soittelu lapsettomuusasioissa..Enkä varmastikaan enään pinoudu minnekään,ei jaksa enää..Eikä se hyödyttäkään mitään jännäillä,kun ei tärppää näköjään.

Onnea haamuilijat,plussaonnee muut ja tsempit ens kiertoo meille tippuneille!
 
Ensin pahoittelut, että olen niin laiskasti tänne kirjoitellut! Olen kyllä paljosti pelissä mukana, luen usein, mutta jostain syystä en vain saa kirjoitettua. Kirjoitan niin paljon tuonne kevätvauvasta haaveilijoihin. Mutta yritän parantaa tapani, ja teenkin sen nyt heti! =) Ensin vähän omanapaisesti, ja sitten vähän muitakin muistaen! =)

Listaa lueskelin ja itse näytän olevan siellä listan ekana, eli mullahan tässä viimeisimpänä vois mitään toivoa olla, että tietoa suuntaan tai toiseen voisin saada, mutta tuntemuksia tuon pikkukakkosen mukaan tarttumiseen vihjaten on kyllä melkoisesti, ja monia. En tiedä kylläkään, onko ihan oikeita oireita ja tuntemuksia, mutta...

Rinnat on olleet jo jonkin aikaa vähän napakamman oloiset, ihan kuin täytettä olis hitusen lisätty (joku sujauttanu mulle salaa silikonit?? ;) ). Ja tänään kun kannoin esikoista sylissä rintaa vasten, niin vasen daisari suorastaan huusi tuskasta, kun poika painoi sen tietysti ihan lyttyyn.
Sit kohdunseutu ilmoittelee olemassa olostaan, en sanoisi että se on kipeä, mutta jotain tuntemusta siellä on, vaikka yleensä saan menkkakivut vasta kuukautisten toisena kunnon vuotopäivänä.
Ja juuri nyt vihloo selkää, alaselkää, vaikka mielestäni istun ihan hyvässä asennossa ja kunnollisella atk-tuolilla.
Sit mulla on jo neljänä päivänä tullu huonon olon aalto siinä 11 maissa, ja sit hetken kuluttua huomaan että mulla on nälkä, ja kun syön, niin sillä se huonovointisuus-aalto sit katoaa. Ja minä olen siis ihminen, joka ei tähän asti ole koskaan syönyt mitään lounasta, syön aamupalan, ja päivällä kahvin ja ehkä sen kanssa kahvileivän, mutta pärjään näillä mainiosti sinne kolmen tietämille, jolloin meillä syödään päiväruoka. Mutta nyt on tosiaan pitäny syödä ihan lounasta.

Sit kertokaa mulle tyhmälle mitä on närästys? Miltä se tuntuu? Poltetta jossain vatsalaukun yläosan / kurkunpään tietämillä / välimaastossa? Koska siltä musta juuri nytkin tuntuu. Mut en siis tiedä onko se närästystä vai jotain muuta.
Eilen tein hätähousuna testin, kun posti toi testejä, ja negaahan se tietenkin näytti, hyvänen aika kp:lla 20!! Ei mikään ylläri siis.
Niin ja pissalla ravaan aikalailla, monta monentuista kertaa päivässä ja paljon kerralla! Enkä mielestäni juo mitenkään erityisen paljon, tai ainakaan enempää kuin normaalisti, vaikka hellettä onkin ollut ja pitäis varmaan enemmän juoda.

Karpalolla kuulostaa "oireet" kyllä hyvälle, eli tiedä vaikka... ;) I wish you luck!! =)

Milla73, minusta tuo kuvailemasi "yökötysjuttu" (joskaan en yökkinyt ollenkaan! ;) ) voisi kuulostaa ihan normaalilta alkuraskauden tuhruttelulta. Sulla on kp:t sillä mallilla, että ei oikeastaan ole kuin tasan kaksi vaihtoehtoa: alkavat menkat, tai sit tuo alkuraskauden vuoto. Toivotaan parasta, ettei ainakaan täti vilautellut punaista huiviaan sieltä, vaan pikku-ihminen, joka antoi merkin, että täällä ollaan!! =)

Tinttaralle tätipahoittelut! :hug:
 
no niin joo, kp:n tarkistus äsken hieman yllätti nyt kp29. viimekierto kokonaisuudessaan 28. no heti heti kaivoin kaapista testin (löytyy joo.. :whistle: ) ja negahan se pärähti kehiin! voi himpula..elikkäs ny näyttää siltä että kierto pitenee ja pinna lyhenee.. esikkoa tjottailtiin n.vuosi eli voihan tämä tästä vielä iloksi muuttua. olo on kyl että menkat alkaa ihan just. (töihin pitäis kohta lähtä,eli ihan varmaan alkaakin.)

pahoittelut muille negan saaneille myös ja tädin kohtaajille!! taidan siirtyä itsekin odottelemaan taustalle tätiä saapuvaksi. kai se nyt jonkun haamun ois näyttänyt jos jotai ois tapahtunu.
mukavaa lauantaita kuitenkin kaikille! :flower:
 
ippun kysymykseen närästyksestä voisin sanoa että sellainen polte tuossa kaulan alapuolella, jossain ruokatorven korvilla :LOL: olipa viisas lause.. se on semmosta polttelua..hitsi,,en kyl paremmin osaa sanoa. myö lähen polkeen töihin. morjens..
 
Pahoittelut tippuneille! :hug:
Mulla pitäisi alkaa menkat huomenna.. Oon ihan ihmeissäni, kun ei ole mitään oireita! Onkohan se hyvä vai huono juttu..? Jotenkin oon 100-prosenttisen varma, että menkat alkavat huomenna, mutta silti pieni toivonkipinä elää jossain takaraivossa.. Tulen raportoimaan huomenna!

Viikonloppuja kaikille! Tää lähtee nyt mökille saunomaan ja uimaan. =)
 
menin aamulla testaamaan negan kp 26 menossa.. Oli vaan pakko kokeilla. Kyllä mulla on ihan sellanen tunne, että kyllä se täti vielä tulee. Jotenkin vaan tuntuu kropassa ja päässä siltä. Kädet ristissä rukoilen, että ne ei tulisi ja tulis jotain paljon mukavempaa.....
Pahoittelut kaikille tippuneille.
 
Miten ne lämmöt menee jos on raskautunut? Mulla näyttää 37-37.1. Ei oo yhtään kipee/flussanen olo ja huvikseni oon mitannu mutaman kerran. Normaali lämpö mulla on aina suurinpiirtein 36.3.-36.4.
 

Yhteistyössä