¤¤ Viikko 29 ¤¤

  • Viestiketjun aloittaja PippurinenMamma
  • Ensimmäinen viesti
Moi kaikki!

Mulla valkovuoto aika runsasta. KN kova ja takaosastossa. Alavatsaa turvottaa, eikä vielä ainakaan tätioireita. Sen verran turvotusta et pikkarit puristaa ikävästi. Välillä nippailua, tai sit kaikki on vaan päässäni. :LOL:

Toivotaan todellakin meille kaikille sitä plussaa. Odotus on KAMALAA :headwall:
 
Moi

Lämpö nousee sellaisen puoli astetta normaalilämmöstä silloin kun ovis ,,ja pysyy raskauden puoleenväliin korkealla...
minusta ainakin kuulostaa ihan hyvältä!! ei muuta kun odottelemaan! :)

Itse tein testin tolla Aconilla ja negaa näytti, mutta kiertopäivä onkin vasta 24. en sen suuremmin ota pulttia! :D

Mutta adeliina kun tota nipukkaa koitin niin se on edelleen takana mutta mun mielestä ei niin kova, mutta en usko sitäkään sen takia kun vasta tässä kierrossa aloin sitä tutkailemaan, valkovuotoa tulee edelleen ei nyt ihan hirveen paljon mut kuitenkin! mutta taidan jäädä odottelemaan, ei kannata panikoida tulee jos tulee! vaikka en taida pystyä sille panikoinnille mitään!

Saanko kysyä Venla-05 tyhmän kysymyksen!? osaatko määrittää kovan knipukan... ? :ashamed:

Ei vielä menetetä toivoa! :heart:
 
Sovitaan ettei olla väärässä...Miksi minäkin tyhmä menin testaamaan! :kieh: Kun en minäkään ole! :ashamed: Mä alan jo menettämään toivoani....vaikka minulle on neljä vuotta sitten tehty laparoskopia ja silloin kaikki oli todella hyvin... mutta silti pelkään et onko kaikki hyvin!

Pakko toivoa kovasti!
 
Lähetän täältä sulle ja kaikille paljon uskon hitusia :hug:

Meillä alkaa piinaviikko lähestyä ja toivoa tarvitaan. Vaikka meillä vasta 1yk menossa, niin luulen että liian rankka pettymys, jos ei onnista. Koko ajan odotan tätiä saapuvaksi, vaikka takaraivossa ollaan jo pitkällä raskaudessa.

Luulen vaan, että kun se plussa sitten joskus tulee, niin alkaa pelottaa sitte toi raskauden kulku kun edellisessä paha raskausmyrkytys. Eli ei tästä piinasta pääse, vaikka plussa tulis :headwall:
 
Niin se varmasti on! :/ ei kaikki sittenkään mene välttämättä niinkuin toivois! Tympäsee vain tämä odotus! mutta eiköhän se meillä kaikilla joskus onnistu! ja pidetään peukkuja raskautumisen jälkeenkin!
Sitten joskus kun sinne asti päästään!
 
Moikka!

Kun nyt on tohon nipukkakeskusteluun päästy niin Venla kun sul on jo toinen haaveissa niin onko sulla se nipukka niin kuin tosi napasti kiinni vai jääkö rakoa.

Mä haaveilen kolmannesta ja musta tuntuu et ei mee koskaan ihan kiinni johtuisko lapsilukumäärästä? eli muuttuuko se nipukka erilaiseksi?

Whisnefka hyvää matkaa :wave:
 
Mulla ei oo sit minkäänlaisia oireita, ensimmäistä kertaa.. Tosin mulla oli ovulaatioki vasta maanantaina.. Eilen tosin alavatsaa vihlo aika ikävästi, mut sehän nyt voi tarkottaa ihan mitä vaan.. En anna ittelleni enää lupaa kuvitella mitään tällä kertaa.. Mä tiedän et täti tulee ens viikon torstaina, kun se on niin kellon tarkka ollu tähänki asti.. Ainoa positiivinen asia tässä kierrossa on se et ovulaation tunnistin testien avulla varmaksi ja pupuiltiinki sillon ahkeraan mut en silti jaksa uskoa kun pettymys on sitte niin kova kun en ookaan raskaana.. Vaikka varmasti petyn joka tapauksessa, mut nyt yritän olla elättelemättä turhia toiveita.. Anteeks tää kamala vuodatus.. Tiedän et mulla on vasta 4 yrityskierto mut kun oon odottanu niin kauan et pääsen yrittämään ja nyt kun saa yrittää mitään ei tapahdukaan..

Toivon plussaa teistä jokaiselle!!! :hug:
 
Heippa teille kaikille :wave:

En oo päässyt nettiin aikoihin kun meidän kone sanoi sopimuksen irti.. eikä olla saatu vieläkään uutta tilalle..

Monella alkaa olla jo aikas lupaavia oireita.. hyvä hyvä... nyt paljon paljon plussia tähän pinoon:kieh:

Omaa napaa: Ei sitten yhtään mitään oireita :/

Täytyy myöntää että alkaa jo minuakin hieman masentaa se joka kuukautinen tätin vierailu.. ja se että oma äiti koko ajan vihjailee jos vaikka satun syömään jotain sellaista mitä en yleensä niin heti on hössöttämässä että jokos sitä ollaan raskaana... ihan itku pääsee, kumpa olisikin.

no mutta ensi viikolla päästään jännittämään!!! Positiivisella mielellä siis eteenpäin.


=)
 
Edelleen siinä vakaassa varmuudessa, että menkat alkaa keskiviikkona viimeistään. Mutta kehittelen näköjään oireita (tyhmä minä, tyhmä minä... pitäisi jo vähitellen oppia ettei anna näiden toiveiden liikaa kohota... pettymys on sitten taas sitä rankempi, mitä enemmän itselleen antaa luvan uskotella, että nyt...). Tänään olen taas saanut rampata vessassa, kun vatsa on jotenkin vähän sekaisin. Ja ihan vähän kipuilee. Lisäksi edelleen on tänään ollut hirveä NÄLKÄ, maha kurnii oikein ääneen. Ja nyt, kun rapsuttelin nenänpieltä (kutitti) niin tuli verta sormeen. Ei nyt mitään nenäverenvuotoa mutta mulla kun ei yleensä nenästä mitään punaista tule niin lasken tämän poikkeukselliseksi ;) . Huoh. No, minkäs näille oireiden kehittelyille mahtaa...
 
Lauantai 14.7.

Minni-07..............Kp 22/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
Kuumetta.............Kp 22/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
sh07...................Kp 23/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83...............Kp 23/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Meri-77................Kp 24/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka.............Kp 25/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05...............Kp 25/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel..................Kp 25/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma.......Kp 26/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina.................Kp 26/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Julianna.................Kp 27/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale..................Kp 27/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti................Kp 28(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa

 
Sunnuntai 15.7.

Minni-07..............Kp 23/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
Kuumetta.............Kp 23/24-25.....yk.9.....Eka yhteinen haaveissa
sh07...................Kp 24/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83...............Kp 24/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Meri-77................Kp 25/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka.............Kp 26/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05...............Kp 26/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel..................Kp 26/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma.......Kp 27/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina.................Kp 27/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Julianna.................Kp 28/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale..................Kp 28/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti................Kp 29(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
Huomenta!

Täällähän hiljaista on :wave:
No eikö kellään ole mitään lupaavia oireita? Millonkas testailette? Mun täytyy varmaan ootella loppu viikkoon kun aikaisemmilla kerroilla tullu haamut ekaksi. No niinhän mä sanon :LOL: mut kyl ne haamut on sinä päivänä näkyny kun tädin ois pitäny tulla. No kattellaan!

Sit niistä lupaavista oireista...
Mustakin tuntuu et kun mä oikein mietin et vihlasko mua mahasta niin silloin vihlaisee :) Et mä luulen mun mielikuvituksen tekevän kepposia.

VOI ETTÄ KUN EI MILLÄÄN MALTTAIS OOTELLA!
NYT SITTEN PLUSSIA KOVASTI KEHIIN!
 
Itse kysästä testin tekemisen neuvolassa ( siis jos se tätsy ei paikalle vielä ole tullut). Meillä just sopivasti esikoisen neuvolakäynti torstaina.

Oireita on olevinaan. Vatsan nippailua ja turvotusta. Rintojen vihlontaa ( toisinaan tuntuu kuin neulaa työnnettäis nännistä läpi ).Eli kaikkea löytyy niin kuin kelpaavat myös tätioireiksi. Yritän uskotella itselleni että se täti tulee, ettei pettymys sitten ole liian suuri :heart:
 
Maanantai 16.7.

Minni-07..............Kp 24/29...........yk.5.....Toinen haaveissa
sh07...................Kp 25/28...........yk.4.....Eka haaveissa
Inkku83...............Kp 25/28-30.....yk.8.....Eka haaveissa
Meri-77................Kp 26/28-30.....yk.23...Toinen haaveissa
whisnefka.............Kp 27/26-31.....yk.7.....Eka haaveissa
Venla-05...............Kp 27/30..........yk.1.....Toinen haaveissa
Raakel..................Kp 27/32..........yk.1.....Kuudes haaveissa
Emminmamma.......Kp 28/27-32.....yk.3.....Toinen haaveissa
Adeliina.................Kp 28/30...........yk.5.....Kolmas haaveissa
Julianna.................Kp 29/28-30......yk.2.....Eka haaveissa
suikale..................Kp 29/29...........yk2......Eka haaveissa
Iltatahti................Kp 30(16?) / 28 - 35..yk 100..neljäs haaveissa
 
Huomenta!

Kuumetta: :hug:
Täällä ei vielä pahemmin oo tätioireita...ainut että alaselkä on ollut kipeenä jo useamman päivän. Kohdunnapukkaa oon tutkaillu mut sekin vaihtaa paikkaa alvariinsa. Illalla se oli aikasta takana ja nyt aamulla melko alhaalla. Ja mun mielestä se ei kyl oo kovasti kiinni ollu missään vaiheessa. Et kyl varmaan tänään tai viimeistään huomena rupee tuhrua tulee... Kyl on sit tavattoman vaikeaa tää "vaavinteko"
 
Kuumetta: uutta yritykseen :hug:

Toivotaan että saadaan monta plussaa pinoon. Jännät päivät menossa. Ite meinasin oottaa torstaihin asti, jolloin täti pitäiskin tulla. Jos vaan kestän. Tai sit haen testin ja teen huomen aamul? ehkei kantsis, mut en tiiä jaksaaks oottaa.

Voimia plussaa hakeville :heart:
 
pahoittelut Kuumetta!!

Mä ajattelin testata viimeistään perjantaina jos maltan sinne asti odottaa... kaapissa polttelee kolme tuliterää testiä... voi kumpa sais nyt jo hyviä uutisia....

vieläkään ei mitään kummempia oireita... rinnat on alkanut kipeytyä joten sieltä se täti varmaan taas paukkaa paikalle...
 
kuumetta :hug:

Mä ajattelin et testaisin vasta sunnuntaina, kun oviskin oli niin myöhään ja oon lähdössä keskiviikkona reissuun ja palaan lauantai-iltana.. Mut todennäköistä on että täti tulee ennen sitä.. Oireita ei oo mihinkään suuntaan, ei tädistä eikä raskaudesta.. Toivottavasti tää tarkottaa sitä onnellisempaa asiaa..
Plussaonnea kaikille tasapuolisesti.. =)
 

Yhteistyössä