**viikko 33**

Mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni täti myöhässä.. Vähän jännittää.. Tissit on turvonneet ja hirveän arat, etova olo on jatkuvasti.. Tätistä ei merkkiäkään..Mulla on vielä yks testi kotona ja sen teen aamulla ellei täti paukkaa paikalle..
 
Herkkäsilmäiset peittää silmänsä nyt...
Äsken testatessani kohdunnipukkaa tarttui käteeni tuhrua, siis sellasta limansekasta verta. Nipukka oli kyllä edelleen kivikova, mutta ilmeisesti se ei omalla kohdallani tarkoita positiivisia uutisia. Ilmeisesti täti porhaltaa kylään muutaman päivän sisällä. Vidudus on kova!!!

Peukutuksia mukana oleville! :heart:
 
Sunnuntai 19.8

Äippä2006..........kp 31/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 31/28....................yk6.......................2.lapsi
escina................kp 33/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 33/30-35................yk 9......................1.lapsi
Hempukka87.......kp 34/30-32...............yk 10..................1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:
Tyyne-Täti
sh07


Uutta yritystä aloittavat:
Meri-77
Pikkumyy 42
whisnefka
hannamamma
Adeliina
Matarena


Ihanaa sunnuntaiaamua kaikille!
Vihdoin ja viimein mä plussasin, tai haamu se vielä oli mutta vahva sellainen, testaan vielä ens viikolla kun haluan nähdä sen tumman viivan.. Mä oon niin onnesta sekaisin.. Nyt alko kahden viikon kesäloma ja mä sain plussan... =)
Anteeks tää hehkutus mut mä oon niin onnellinen...
 
Tulin vielä tännekin onnittelemaan plussasta sh07!
pikkumyy42 sulle myös lepposta sunnuntaita!
ja Äippä2006, mullakin jo parisen päivää myöhässä, oisko ollut toissapäivänä kun tein testin, mutta nega oli. On tää vähän ärsyttävää, varsinkin kun tietää et sieltä se täti poukkaa paikalle, ennemmin tai myöhemmin. MUTTA onhan tässä vielä pieni toivonkipinä päällä :)
 
Maanantai 20.8

Äippä2006..........kp 32/28....................yk 1......................2. lapsi
escina................kp 34/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 34/30-35................yk 9......................1.lapsi
Hempukka87.......kp 35/30-32...............yk 10..................1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:
Tyyne-Täti
sh07


Uutta yritystä aloittavat:
Meri-77
Pikkumyy 42
whisnefka
hannamamma
Adeliina
Matarena
Minni-07


Minni-07 :hug:
Mites muut kärvistelijät Kisut ja Äippä2006 ja escina? Meinaatteko tänään testata? Mä testaan kun mies tulee töistä ja pääsen apteekissa käymään. Mut jotenkin on nyt sellanen olo et olis tärpännyt. Tänä aamuna nimittäin lensi yrjöt pönttöön kun söin eilistä pitsapalasta... :x Muttamutta, ei vielä nuolasta...
 
Tiistai 21.8

Äippä2006..........kp 33/28....................yk 1......................2. lapsi
escina................kp 35/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 35/30-35................yk 9......................1.lapsi
Hempukka87.......kp 36/30-32...............yk 10..................1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:
Tyyne-Täti
sh07


Uutta yritystä aloittavat:
Meri-77
Pikkumyy 42
whisnefka
hannamamma
Adeliina
Matarena
Minni-07


Kisut mäkin tein apteekin omalla negan :headwall: kuitenkin oireet sellaset et ihan varma raskautumisesta, mut ei... Eikä tätiäkään näy...
Mites Äippä2006 ja escina? Mihin ootte oikeen hävinny?
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Tänään vielä testasin apteekin omalla ja plussa sieltäki tuli, toki ei vahvin mahdollinen mut plussa kuitenki.. Vähän jännittää pysyykö pieni kyydissä loppuun asti.. Kyllä pian kaikki arvaa ku nukun vaan ja oon niin viluinen et täällä kesähelteillä makaan vaan viltin alla.. Ja hajut tekee tosi pahaa, vielä en kuitenkaan oo oksentanu...
 
Keskiviikko 22.8

Äippä2006..........kp 34/28....................yk 1......................2. lapsi
escina................kp 36/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Hempukka87.......kp 37/30-32...............yk 10..................1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:
Tyyne-Täti
sh07


Uutta yritystä aloittavat:
Meri-77
Pikkumyy 42
whisnefka
hannamamma
Adeliina
Matarena
Minni-07
Kisut


Missäköhän muut meidän pinon jännäilijät on? Mä aattelin viel huomena yhen testin tekasta ja jos nega on niin sit siirryn tätiä odottelemaan rauhassa... :(
 

Yhteistyössä