***VIIKKO 38****

Onnea kaikille piinailijoille! Plussia kehiin vaan...itsellä täytyy vielä ensi viikolle rauhassa ootella ennenkuin se kunnollinen piina alkaa. Greippimehua täälläkin juotu mutta osittain kyllä siksikin että tykkään sen mausta ja jos se auttaa raskautumaan niin mikä jottein. Eilen illalla oli aivan kamala olo...oksetti ja päätä särki. Oli kiva yrittää tehä kaikkia koulutehtäviä kun olo oli just tällanen :headwall:
 
Mantelikukka, Tätiä ei näy ja sais pysyäkin meiltä molemmilta poissa! Mulla ei ole minkäänlaista jomotusta missään.
Tänään on tosiaan kp24, sama aika jolloin täti viime kuussa yllätti.
Nyt vaan odotellaan.. :)
Leipokaa niitä pipareita odotellessa
:p
 
Sarah85...............kp 17/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 18/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 18/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
kuku....................kp 20/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 21/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Hempukka87........ kp 22/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Kisut....................kp 23/30...............yk 10..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 23/28-30...........yk 6..........3/1. haaveissa
Mantelinkukka.......kp 24/24-29...........yk 10..........3. haaveissa
Melike..................kp 24/24-27...........yk 2............1. haaveissa
Vilma77................kp 25/30-32 ..........kauan ........2. haaveissa
Äippä2006............kp 25/31.................yk 2...........2. haaveissa
Rosamunde .........kp 26/28................yk yli vuosi ..3. haaveissa
pippuri81..............kp 26/ 29..............2,5 vuotta....2. haaveissa
 
No niin, uskomatonta mutta totta, mä tein lasten kanssa pipareita näin syyskuussa. Vähän kauemmin kun olisi malttanut pitää taikinaa kylmässä niin ois ollut helpompaa tehdä, mutta pari malttamatonta muksua halusi syödä niitä HETI, joten oli vähän pakko kiirehtiä.

Väsyttää tosi paljon ja jos kp:tä ois enemmän voisi luulla että on raskaana. Testailla aion ehkä ens keskiviikkona. Siis jos se täti on mennyt sinne huitsin nevadaan eikä ole tullut tänne. Oikeesti jo jännittää, toivottavasti se plussa tulee nyt. Ja samaa toivon kaikille muillekkin. Olisi kiva saada oikein pitkä plussanneiden lista. Ja siirtyä tuonne odottajien puolelle. :heart:
 
Ilmoittautuisin mukaan, että saa porukassa jännittää :)
Menossa kp 21/29, yk2 ja ensimmäinen on haaveissa.

Luulen, että tunnistin oviksen (kp17) ja pupuiltuakin tuli, joten hyvällä mielellä odottelen tulevaa.

Tuosta greippimehusta kysyisin katbe, minkä verran ja missä vaiheessa kiertoa sinä olet sinä juonut? Olen täällä useassa pinossa tuosta ihmejuomasta lukenut, mutta ei ole koskaan sattunut silmiin oikeaa annostusta =)
 
Tirlittan-75 Olen juonut greippimehua koko kierron ajan( sanovat yleensä että tarvitsisi vain ovulaatioon asti) Yksi lasi päivässä (2dl) Valion mehupurkin kyljessä sanotaan että säilyy avattuna 3-4 vuorokautta, mutta en ole huomannut että viimeinen lasillinen (viidentänä päivänä ) olisi pilassa. Esikoisesta plussa ekasta mehukierrrosta. Yk5 oli kokonaisuudessan. Saas nähä miten nyt käy =) Tärppi onnea sinnekin..jos se täti saapuskin niin sit heti kp1 juomaan greippimehuu ;)
 
Iltoja :) Äääh, oon ihan sekasin nyt tän kiertoni kanssa. Ovisoireita oli viime vkl ja ne oli ihan selkeitä. Nyt taas tänään kuitenkin melkoisen kovia nippailuja oikealla puolella alavatsassa, tosi outoa. Lämmöt kuitenkin vkl jälkeen 36.6-37 luokkaa eli koholla kun vertaa kierron alkuun, luulisi siis sen oviksen jo olleen. En tiiä, odotellaan nyt sitten sitä tätiä vaan niin jospa ens kierto olis selvempi sitten.
Täällä alkaa monella kohta olla jännät paikat, plussaonnea toivotan teille kaikille kovasti! :)
 
kuumetta.............kp17/22-25............yk 12...1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 18/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 19/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 19/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
kuku....................kp 21/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 22/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 22/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 23/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Kisut....................kp 24/30...............yk 10..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 24/28-30..........yk 6..........3/1.haaveissa
Mantelinkukka.......kp 25/24-29.........yk 10..........3. haaveissa
Melike..................kp 25/24-27...........yk 2............1. haaveissa
Vilma77................kp 26/30-32 ..........kauan ........2. haaveissa
Äippä2006............kp 26/31.................yk 2...........2. haaveissa
Rosamunde .........kp 27/28................yk yli vuosi ..3. haaveissa
pippuri81..............kp 27/ 29..............2,5 vuotta....2. haaveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:


Tervetuloa kuumetta ja Tirlittan! :)
Toivottavasti saadaa paljon nimiä plussalistaan!
 
Huomenta =)

Dania
"Iltoja Äääh, oon ihan sekasin nyt tän kiertoni kanssa. Ovisoireita oli viime vkl ja ne oli ihan selkeitä. Nyt taas tänään kuitenkin melkoisen kovia nippailuja oikealla puolella alavatsassa, tosi outoa. Lämmöt kuitenkin vkl jälkeen 36.6-37 luokkaa eli koholla kun vertaa kierron alkuun, luulisi siis sen oviksen jo olleen. En tiiä, odotellaan nyt sitten sitä tätiä vaan niin jospa ens kierto olis selvempi sitten.
Täällä alkaa monella kohta olla jännät paikat, plussaonnea toivotan teille kaikille kovasti!"


Sama juttu mulla. Eli eilen melkoisia nipistelyjä ja selkääkin alkoi jomottaa juuri niinkuin ovulaatiossa.

Tänään aamulla mittasin lämmön. Koholla on reippaasti. Eilen ei kuitenkaan vielä ollut.
Mun pitäisi jo muistaa ovulaatiosta kaiken kun yk 12 käydään, mutta kysynpä silti jos joku vahvistaisi olettamukseni.
Eli: Ovulaatiolima tuli selkeästi kp14. Siitä asti on ollut todella kosteaa... Kipuja ollut ja viiltelyt tosi voimakkaina. Edellispäivänä ajattelin ovulaation menneen jo ohi, mutta yhtäkkiä limaa tuli taas!!! Kipu oli aika voimakas koko kohdun seutuvilla. Eilen olin ihan puuduksissa ja jomotteli aika ilkeästi. Tänään aamulla lämmöt nousivat.
Seksiä harrastimme eilen, mutta oliko se jo liian myöhäistä? Muistaakseni on. Mitä veikkaatte?




 
perjantai 14.9.2007
kuumetta.............kp17/22-25............yk 12...1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 18/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 19/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 19/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
kuku....................kp 21/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 22/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 22/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 23/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Kisut....................kp 24/30...............yk 10..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 24/28-30..........yk 6..........3/1.haaveissa
Mantelinkukka.......kp 25/24-29.........yk 10..........3. haaveissa
Melike..................kp 25/24-27...........yk 2............1. haaveissa
Vilma77................kp 26/30-32 ..........kauan ........2. haaveissa
Äippä2006............kp 26/31.................yk 2...........2. haaveissa
Rosamunde .........kp 27/28................yk yli vuosi ..3. haaveissa
pippuri81..............kp 27/ 29..............2,5 vuotta....2. haaveissa
Kurtzman..............kp 27/30-34..........yk 2.............1. haaveissa

Haamuilijat:

Plussanneet:

MOIKKA! Lisäsin itseni listaan jos se vaan sopii... =)
Kierto jo aika pitkällä ja oili bongattu, täsmäiskutkin tehty.. Joten ei voi kun toivoa parasta!!

Plussatuulia tänne ketjuun! :whistle:
 
Tervetuloa mukaan pinoon, uudet :hug: !

taidan olla ensimmäinen testaaja.. Joo, tilasin mammaksin testejä ja aamulla testasin negan, blääh!!!! Huomasin sitten, että ei olleetkaan niitä herkkiä, joten vielä on toivoa. Toisaalta rinnat on tänään kipeytyneet niin, että enteilee menkkoja :( :( :( :( :( :( Alavatsatuntemuksia on ollut kovastikin tuolta kp 20 asti, sellaista polttelua ja kolotusta, mutta onhan noita ollut ennenkin. Ei tässä muu auta kuin odottaa, vaikka nyt kyllä vähän masentaa... Miten mä nyt möhlin niiden testienkin kanssa enkä yhtään katsonut, mitä tilasin! Olis homma selvä jo. Jotenkin tuntuis taas helpommalta tietää, että menkat tulee kuin jännittää viime hetkeen ja pettyä kauheasti.

Voi kun toivoisin teille paljon plussia :heart: ! Itsellä alkaa jo toivo mennä.

Jään jännäämään kanssanne :saint: :wave:
 
Itselläni alkaa polte mennä ostamaan testejä olla jo valtaisa. Peittoja heiluteltu ovis aikaan ahkeraan eli toivoa voisi olla ellei sitten tullut liiankin usein pupuiltua.
Tuntemuksia raskautumiseen on vain että rinnoissa "kihelmöi" mitä tavallisesti ei tapahdu ennen menkkoja. Toivossa on hyvä elää.
Jotenkin alkaa usko raskautumiseen loppua ja yritetty on oikeesti joka kuukausi. Pitäs kait olla vaan tyytyväinen että on jo noi kaks ihanaa lasta (2v. ja 3v.). Polte saada vielä yks on todella kova ja jopa mieskin alkaa jo odotella josko tärppäis.
Tällä viikolla kävin kavereittemme lasta katsomassa joka oli päivän vanha. Aivan ihana pieni käärö.
 
Rosamunde älä vielä luovuta, niin kauan on toivoa,kun menkat pysyy poissa! =)
Mulla on kans testit tilattu mammaksilta ja polttaahan ne tuolla kaapissa... Järki sanoo ettei vielä, mutta hinku on testailla. Mutta en testaa! Mä oon huomannut sellaisen "poikkeaman" muista kierroista noiden vatsakipujen suhteen.. Mulla vatsaa (kohdun aluetta?!) nipistelee, kun yleensä menkkakivut on jomotusta. Sellasta nippailua ollut muutaman päivän ja tänään oli aika koviakin kun olin ulkoilemassa. Välillä taukoaa. Rinnat kans on kipeet, mutta ne on aina ennen menkkoja..
 
Kiitos, Kurtzman!

Mutta jotenkin on vaan semmoinen olo. Tässä jo neljästi elämäni aikana raskautuneena (2 lasta, 2 keskenmenoa) tunnen aika vahvasti, ettei taaskaan tärpännyt. Äh, bäh, BÖÖ! Harmitta ihan sikanaan, mutta minkäs teen :/ Jokaisessa raskaudessa on jo tässä vaiheessa tuntunut tuolla alamasussa semmonen polte tai paino. Rintojen kipuilu on taas vaihdellut ihan laidasta laitaan, esim. kolmannessa (nyt 10 vee vesseli) ei rinnat kipeytyneet alussa yhtään!

Mutta pari kiertoa täällä vielä sinnittelen, sitten on pakko lyödä hanskat naulaan ja tunnustaa, et ei vaan onnistu. Ja kun on viel tuo ikäkysymys (39 v.), niin en haluis ottaa yltiöpäisiä riskejä.

Hei mut se on perjantai! Me ootellaan pizzaa ja vietetllään koti-iltaa (mies kattelee jotain ratsuväkileffaa dvd:ltä). Mutta kohta syödään ja otetaan lasilliset punnkua. Huomenna mökille.

Lököisiä hetkiä :)
 
Vitsi on jännät paikat teillä monella. Toivoisin todella paljon plussia jok`ikiselle!
Itsekeskeisyyteen toviksi:
Oili oli siis kahdeksan päivää sitten ja eilen ja tänään on tossa mahan keskiosassa ( navan alta kymmenisen senttiä ) tuntunut sellaista nippailua ??? Olo edelleen kipeä. Päätä särkee ja viluttaa, mutta ei kuumetta. Tämä on kyllä aika säälittävää toivomista, sillä tuntemukset voivat kyllä olla ihan rehellista syysflunssaa. Mutta uskon, että ymmärrätte, kun toiveet ovat korkealla niin... Plussatuulia ja PALJON! :heart:
 
Hyvää perjantai-iltaa kaikille!
Ihanaa, kun on perjantai, kun oli tänäänkin hurjan pitkä päivä gradun parissa. Viikonloppuna lepäilen vaan.

Mantelikukka, mitkäs on sulla tuntemukset?

Mulla ei oo ainakaa vielä menkat alkaneet (koputtaa puuta).
Mahassa tuntuu outo paino, mutta ei kyllä rinnat oo yhtään kipeet..
Toivotaan silti parasta! =)
Testaan ens viikon keskiviikkona, jos on tarvetta.

Voi, kun saataisiin paljon plussia!
 
Ensiksi tervetuloa uudet minunkin puolesta!

Mulla on olo vähän sekava, kun on menkkajomotusta jo muttei menkkoja. Pari kertaa oon ollut jo ihan varma että nyt ne alkaa, mutta ei sittenkään ole alkaneet. Sitten mielialat vaihtelee taas ihan älyttömästi. Arg ja iik, ja välillä nyyh! Rinnat ei ole kipeet yhtään, mitä ihmettelen, kun kp on jo tässä vaiheessa. Ja mielessä pyörii se alkukierron outo veriviirulima, luulen melkein että ois ollut kiinnittymisestä :LOL: :LOL: :LOL: Alkaa jo vaikuttaa epätoivoiselta. :ashamed: No sitten kun se plussa joskus tulee niin tietty mulle tulee joku paniikki etten edes usko sitä. :headwall: No tätä se teettää kun plussan tulo kestää.

Kaikille kovasti plussatuulia ja keskiviikkona sit ainakin Meliken kanssa testaillaan! Ja päräytetään plussat listalle, eikös joo? ;) :heart:
 
kuumetta.............kp18/22-25............yk 12...1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 19/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 20/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 20/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
kuku....................kp 22/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 23/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 23/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 24/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Kisut....................kp 25/30...............yk 10..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 25/28-30..........yk 6..........3/1.haaveissa
Mantelinkukka.......kp 26/24-29.........yk 10..........3. haaveissa
Melike..................kp 26/24-27...........yk 2............1. haaveissa
Vilma77................kp 27/30-32 ..........kauan ........2. haaveissa
Äippä2006............kp 27/31.................yk 2...........2. haaveissa
Rosamunde .........kp 28/28................yk yli vuosi ..3. haaveissa
pippuri81..............kp 28/ 29..............2,5 vuotta....2. haaveissa
Kurtzman..............kp 28/30-34..........yk 2.............1. haaveissa


Haamuilijat:


Plussanneet:
 
Mantelikukka, tarkoitus ois tosiaan plussata :LOL:

Mulla tuntuu vieläkin outoa painon tunnetta alavatsassa. Oon vaikka miten yrittäny olla, että unohtaisin sen, etten vaan kuvittelisi sitä. Mutta kyllä aika selvästi "kiristää" ja painaa mahassa.
Rinnat ei oo kyllä yhtään kipeet, vaikka yleensä on ennen menkkoja.

Huomenta kaikille. Tuntuu vielä ihan yöltä, koska ulkona on ihan pimeetä. Mutta jospa se aurinko nousis kohta.

Toivottavasti poikaystävä pysyis sängyssä vielä pari tuntia, koska polttariporukka tulee hakee sitä polttareihin. :kieh:
Meillä on siis häät kahden viikon päästä. :heart:
Niitäkin pitää jo pikkuhiljaa alkaa jännäilemään.
 
Huomenia kaikille! :wave:
Täällä sataa kuin saavista kaatamalla, heräsinkin itseasiassa sateen ropinaan (pikemminkin paukkeeseen) ikkunalaudalla...
Olo ihan hyvä, nyt ei vatsassa ole juurikaan tuntemuksia tai nipistelyjä. Toivossa eletään!
Mukavaa lauantaita kaikille
:flower: :flower:
 
Tää palstailu on tainu vähän saada taas vauvakuumeen heräilemään. Olen jo ehtinyt ajatella testin ostamista ja testaamista vaik viel on viikko siihen et olen edes myöhässä :LOL:

Täällä on kans satanu koko päivän, eikä olla päästy ulos. Poika käy ihan ylikiekoilla ja nytkin on pyöriny jo puoltuntia sängyssä. Tais jäädä päikkärit väliin eiköhän se sieltä kohta ilmesty katsomaan mitä mamma täällä koneelle puuhaa :p

Vilma :wave:
 

Yhteistyössä