***VIIKKO 38****

Kyllä nää ihan oikeilta menkoilta tuntuu, vaikka tuntuu vatsassa oudolta eikä menkkasärkyä ole.
Heräsin yölläkin tähän paineen tuntuun ja ajattelin, että menen tänään lääkäriin, mutta nehän nauraa mut pihalle jos menen valittaa vatsakipua ja mulla on menkat samaan aikaan.. :ashamed:

Eilinen päivä meni itkiessä, kun olin niin pettynyt, mutta
kai se on uskottava, ettei tärpännyt tässä kierrossa, vaikka olin ihan varma, että olen raskaana! Vastaisuudessa olen vasta sitten täysin varma, kun näen plussan.

Mutta jotain positiivista sentään.. seuraavan oviksen aikaan ollaan häämatkalla, joten mikä oiskaan parempi paikka ja aika saada lapsi :)

Kiitoksia lohdutuksista :) Tulee parempi mieli.

Toivon todellakin ekstrapaljon plussatuulia teille kaikille!!! :)
Käyn lukemassa vielä tätä palstaa ja jännään teidän puolesta.

... Ite keskityn tän pettymyksen jälkeen häävalmisteluihin, voisin jo alkaa pikkuhiljaa niitä jännittää (viikon päästä lauantaina). :)
 
Hö mun viesti hävisi johonkin.

En jaksa kirjoittaa enää kaikkea.
Mulla sattuu tissit!! Tuntuu raskailta ja todella kipeiltä. Oikeassa tississä kainalossa pistää välillä todella ikävästi. Yöllä heräsin kun nukuin vatsallani ja vasempaan tissiin tuli armoton kipu. HUH!! Eipä muuta ihmeellistä. Valkovuodon kooostumus aikast paksua, valkoista Hyih!
Muista muka oireista olen tällä kertaa säästynyt ;)
 
Tänään tuhru hieman suurempaa, tartti ottaa rätti käyttöön :LOL: .
Jännä juttu, että kierto jäi 27 päivään. Viimeksi 35, sitä ennen 37 ja tätä rataa... Ovistikkuun tuli tasavahvat plussat 6. päivä, joten aika nopeasti tuli täti... Vidudus oli eilen hillitön, tänään olo normi.

Tsemppiä muille ja kiitos Alakelmi positiivisesta ajattelusta :hug:
 
Tulen tänne taas ihmettelemään :D
Rintoihin (nännien ympäristöön) ilmestynyt hirmuiset määrät valkoisia "nystyröitä" :eek: mitä ihmettä?? Alaselkäkipu on järkyttävän kovaa, pelkäänkin pahoin että menkat alkavat ihan lähipäivinä. Eipä tässä muuta oikein, lämmöt pyörii 37.3-37.7 paikkeilla...
 
keskiviikko 19.9

Alakelmi................kp20/28-32..........yk 3............2.toiveissa
kuumetta.............kp22/22-25..........yk 12.........1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 23/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 24/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 24/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
tiiu-64 .................kp 25/28-30 ..........yk ? ..........2./1. haaveissa
kuku....................kp 26/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 27/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 27/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 28/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 29/28-30..........yk 6..........3/1.haaveissa
Mantelinkukka.......kp 30/24-29.........yk 10..........3. haaveissa
Vilma77................kp 31/30-32 ..........kauan ........2. haaveissa
Kurtzman..............kp 32/30-34..........yk 2.............1. haaveissa

Haamuilijat:
Pippuri81

Pudonneet:
Rosamunde
Melike
Äippä2006
Kisut


Toivottavasti meni oikein. Korjailkaa tai ilmoittakaa jos meni pieleen niin päivitetään uudelleen.

Itsellä oli aamulla vähän etova olo muuten ei vielä mitään kumpaankaan suuntaan.
 
Huomenta,

Dania Jotkut sanoo, että raskauden alussa hormooniryöppy tekee nuo näpyt rintoihin. Mulla kuitenkin joka super ovulaation jälkeen rinnoissa tuollaisia vaaleita näppyjä..... joten mun kohdalla ei ole koskaan pitänyt paikkansa.

Omasta tilanteestani olen aika surullinen. Mulla ei ole rintojen aristelun lisäksi oikein mitään kunnon oireita. Oikein kuulostelen oisko hiukan nipistänyt tai särkeekö selkä lupaavasta. Ei kuitenkaan siis mitään lupaavaa havaittavissa.
Niin ja olen huomannut, että eilen alkoi hasselpähkinä suklaata tekemään mieli. Kaikki teistä tietää mitä se merkitsee. Toinen on se, että ajattelin töiden jälkeen aloittaa noiden kahden nuoren kaappien suursiivouksen.........ja oikein odotan sitä. Selvä peli siis.
Siksi siis surettaa. Ei mitään lupaavia oireita. :(
 
NO enpä malttanut sitten enää odotella. Suuntasin aamusta lasten kanssa apteekkiin ostamaan testiä. Pakkohan se oli heti käyttää ja negaa näytti.
Oireita ei oikein ole mihinkään suuntaan. Ainoastaan rinnat tuntuvat hiukan painavilta (täyteläisimmiltä)mitä ei tosin yleensä ennen kuukautisia ole.
No kai se pitää vaan odotella josko alkais se vuoto että pääsis seuraavan kierron ovista odottelemaan.
Alkaa usko yrittämiseen jo loppua!!!!
Tässä kierrossa ei kyllä ole ovis jäänyt käyttämättä ja varmisteluakin on ollut oviksen joka puolella.
Ihana kun on joku paikka missä vähän voi purnata kun ei mieskään aina ymmärrä kuinka kovasti toivoisin sitä kolmatta.
 
Moikka,

Pippuri81
:hug:
Olen pahoillani. Uuteen yritykseen vain mieli virkeänä!

Mulla alkoi juuri äsken alavatsalla sellaista menkkamaista poltetta tai kipuilua. Vessaan en uskalla mennä kun jotenkin jo tiedän, että pyyhkiessä tulee punaista.
Harmittaa.
Ollaan mieheni kanssa menossa viikonlopun viettoon parin kaverin kanssa ja jotenkin olisi vain taaaaaaassssss ollut kivaa kruunata se plussalla. Voi piiiiiiiiiiiiip!! Niinkuin nuoriso kotona sanoo......

 
pippuri81 suuren suuri :hug: :'(

Muillekin tädin yllättämille pahoittelut :( :hug:

Täällä ei mitään uutta. Tuhruvuodon voisin olettaa alkavan jo tänään jos kierto kp28. Kaksi päivää ennen tätiä tullut edellisilläkin kierroilla. Jos ei perjantaina merkkejä mistään punaisesta ,niin la aamuksi varaan testin.
 
Moikka Kaikille :wave:

Oireita ei edelleenkään ole ilmaantunut. Kävin kuitenkin sit ostamassa sellaisen Apteekin omantestin ja eilen (kp 30/30-32) aamulla kuuden aikaan sen tein ja samantien siihen pamahti ne odotetut kaks viivaa! :heart: :heart: :heart:
Olen tässä ollut yhtä hymyä kaks päivää :D

No tämä on vasta ensimmäinen vaihe seuraavat viikot tässä sitä sit tulisilla hiilillä ollaankin. Tämä on mulla jo 6. raskaus viiden viime vuoden aikana. Meillä yksi ihana päiväsäde ja 4 keskenmenoa viikoilla 2x9+, 14+ ja 17+ :'(

:hug: kaikille pudonneille

:wave: Vilma joka ei vielä oikein usko viivoja todeksi
 
Äsh, täällä niin kovat menkkajomotukset selässä että huh! Lisäksi maha niin kipee ettei koskaan oo ollut, muutenkaan ei ikinä ole menkkakipuja tuntunut mahassa. Nyt kyllä aivan kamalat kivut. Täti saapuu luultavasti huomenna tai ylihuomenna ainakin kipujen perusteella. Pysyisipä poissa...
Kurtzman :hug:
 
Ja :hug: :hug: :hug: pudoneille.
Meikäläinen täällä tosi sekavissa tunnelmissa. Lämpöä päällä vieläkin, muttei enää niin paljon... Olen nyt tehnyt johtopäätöksen että mulla on ehkä jonkinasteinen vatsatauti. Tuota lämpöä ollut ja aiemmin oli se öklö olo. Pari päivää on saanu juosta veskissä vatsa löysänä.
Ja parisuhde on aivan palasina :( :eek: :ashamed:
Pahoitin mieleni eräästä asiasta ja siitä tulikin iso asia. Nyt on keskusteluyhteys poikki ja sitä rataa. Harmittaa koko äijä!
No niin, tää on taas tätä PMS-p**kaa. Mitään siivousintoa ei ole vielä ilmaantunut. Muttamutta tein asiaa tänään apteekkiin koska tarvitsin hammaslankaa ja ylläri-ylläri, kun astelin ulos oli pussissa myös "erittäin herkkä" raskaustesti....Vannoin kyl itelleni etten tee testiä ennenkuin vasta 28 kp, nythän menen 25:ssä. Siinä mainostettiin et sen voi tehdä jo 3pvää aiemmin ja minä tietty mainoksen uhri ostin sen kaksi kertaa kalliimman :LOL:
Ajattelin että voisin tehdä testin vähän aiemmin ja päästää itseni tästä jännityksen piinasta, on niin hyvin vielä muistissa ne pettymykset joita koki tuota ekaa lasta tehdessä ku aina niin monta kertaa negaa. Tosin kaksi kertaa tuli plussa, mut sitte menkat kuitenkin alkoi vähän myöhäsä. Sama kaava voi tietty toistua nytkin :(
Fiilikset menee vuoristorataa, lähinnä tuota parisuhdetta ajattelee että oliko tämä nyt kuitenkin liian aikaisin jos tää suhde ei kestäkään. Apua ja ANTEEKSI KAIKILLE TÄMÄ VALITUS!!!!!!

Anyway:+++++++++++++++++++-tuulia kaikille ja :heart: :flower: :heart: :flower:
 
Alakelmi................kp21/28-32..........yk 3............2.toiveissa
kuumetta............kp23/22-25..........yk 12.........1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 24/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 25/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 25/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
tiiu-64 .................kp 26/28-30 ..........yk ? ..........2./1. haaveissa
kuku....................kp 27/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 28/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 28/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 29/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 30/28-30..........yk 6..........3/1.haaveissa
Mantelinkukka.......kp 31/24-29.........yk 10..........3. haaveissa


Haamuilijat:


Plussanneet: :heart:
Vilma77


Pudonneet: :hug:
Rosamunde
Melike
Äippä2006
Kisut
Kurtzman
Pippuri81


Pahoittelut kaikille tädin yllättämille! :hug: Ja onnea Vilmalle plussasta :flower:
tiiu-64 sitähän varten tää palsta on että täällä saa purkaa tuntojaan. Toivotaan että saatte riidan sovituksi!
Täällä ei mitään uutta, paitsi alko hiivatulehdus, joka on varma oire tulevista menkoista... :/ vielä olis kaks herkkää testiä, mutten viitsi tehdä kun kuitenkin alkaa menkat...
No mut onnea muille jäljelläoleville ++++++ metsästykseen =)
 
Torstai 20.9

Alakelmi................kp21/28-32..........yk 3............2.toiveissa
kuumetta.............kp23/22-25..........yk 12.........1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 24/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 25/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 25/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
tiiu-64 .................kp 26/28-30 ..........yk ? ..........2./1. haaveissa
kuku....................kp 27/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 28/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 28/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 29/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Mantelinkukka.......kp 31/24-29.........yk 10..........3. haaveissa


Plussanneet:
Vilma77
Jossu-71

Haamuilijat:

Pudonneet:
Rosamunde
Melike
Äippä2006
Kisut
Kurtzman
Pippuri81


Koitin taas päivitellä kaikki muutokset mukaan. Korjailkaa jos jonkun kohdalla tuli fibaa...

Kuten tarkka silmäisimmät enkä huomasivatkin olen itse saanut Eilen plussan Prismasta ostamiini tikkuun!!!!

Pysyn kuitenkin vielä hetken täällä jännäämässä teidän muiden onnistumista.

Lähettelen teille täältä myrskyisiä plussa tuulia :)
 

Yhteistyössä