~~viikko 39~~

Enpäs tällaista vielä löytäny, niin päätinpä pistää pystyyn..
Eli täällä aloitellaan uutta kiertoa..

Nuhus.................kp1/26-28..................yk4................ 1.haaveissa

Liittykää toki seuraani. :D
 
Heissan,

Oliko tarkoitus, että listassa nimesi on Nuhus eikä Nuhnus? En viitsinyt korjata kun en tiennyt. Pahus kun mun tiedot loikkasi jostain syystä kahdelle riville. Pitää poistaa joku kerta hiukan pisteitä niin mahtuu yhdelle.

Eli yrityskerta 12 meneillään. Olin ajatellut etten pinoudu enää ollenkaan. Taukoa tähän vauvan tekopuuhiin ainakin henkisesti olin aikonut pitää. Olo tuntui kuitenkin aika yksinäiseltä. Täällä on ollut mukavaa vaihtaa mielipiteitä ja saanut tukea. Siksi siis taas täällä... :)
Kauheasti toivon vielä vauvaa. Ensimmäinen yhteinen mieheni kanssa olisi....
 
Minä ainaki voisin ilmottautua tähän ketjuun vaikka mennäänki tjottaillen. Eli tiedot kp7/24-32 ja yrityskerta 4 ja esikoinen. Tarkistin noita päiviä ja siks noin laaja skaala nyt ku viime pinossa en muistanu kovin tarkkaan heittelyä.
 
Perjantai 7.9.
Nuhnus.................kp7/26-28..................yk4................ 1.haaveissa
HenLai..................kp8/24-32..................yk4.................1.haaveissa

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eikö meitä todellakaan oo tätä enempää jännäämässä tuota viikkoo? Minä laskin että nuo mun normi kp:t sattuu oleen just maanantaista sunnuntaihin ni mihinpä muuhunkaan pinoon minä sitte lisäisin itteni.
 

Yhteistyössä