-----Viikko 42-----

PLUSSA =) =) =)

Vieläkin vaikea uskoa todeksi, mutta testasin selvän plussan tänä aamuna.
En viitsinyt enää pitkittää testaamista, koska oli aamulla sen verran paha olo, että olin jo melko varma että olen raskaana.

Paljon plussatuulia muillekin!
Käyn täällä välillä kurkkimassa, miten teillä menee. :)
 
marjonetti
Kurtzman: Laitoit tietoni tarkemmin kuin olisin itse osannut laittaa, kiitos! :D

Itsellänikin herttileijaa on kuvottava olo! Tosin kävin mukuloiden kanssa aiemmin leikkipuistossa ja erehdyin keinuun kuopuksen kanssa - ja siitähän se vanhalla matkapahoinvoijalla lähti. :p Ei vain tunnu hellittävän ja pääkin on kipeä. Ja ajatella, silti sitä on näistä tuntemuksista vain innoissaan! ;)

Ainoa todellinen oire, jossa luotan tuntemuksiini, on se, etten voi maata enää vatsallani. Tämä on ollut merkkinä sekä kuopukseni kohdalla että tässä epäonnisessa tuulimunassa (ei esikossa ilmeisesti siksi, koska kohtu kasvoi silloin ensimmäistä kertaa ja huomattavasti hitaammin) ja heti alkuraskaudessa.

Hoksasin tosin, että noiden mainittujen työmatkojen vuoksi meillä on pölytelty lakanoita vain kaksi kertaa koko kierron aikana (ja näidenkin kertojen väliin on mahtunut melkein kaksi viikkoa), joten onnenkantamoinen täytyy kyllä olla matkassa, jos etiäiseni alkaneesta raskaudesta pitää kutinsa!
 
Maanantai 15.10.


Milla73............kp 21/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 21/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp 21/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 22/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 24/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 24/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 26/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 27/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 27/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 27/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 28/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 29/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
tiu................kp 29/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 29/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 31/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa
EAK..............kp 36/35..........yk 1....Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet :heart:

Melike yk 3


Tuhannesti onnea melike :heart:
 
Olen aktiivisesti seurannut vkon 42 poppoota kun oma kiertonikon osui talle viikolle!
teidan porukassa on jotain maagista kun itsekin tanaan koko paivan kestaneen kuvotuksen jalkeen hain aconin apteekista. haalea viivahan ja tummempi viivahan siella nakyy, hui!

Paljon plussatuulia kaikille muille jannaajille!!Tassa viikossa on taikaa!
=) =)
 
Mahtuisinko mukaan?
Kp 26 / 28-30 yk 11 ja eka haaveissa. Plussan sain ovis-tikkuun 12 päivää sitten ja vaikka miten vannoin, että en enää kuulostele oireita niin päivien lähetessä oireet ilmaantuivat TAAS! :LOL: . Melike & renee: Sydämelliset onnen toivotukset!

Lämpimiä plussatuulia kaikille, kylmästä ilmasta huolimatta :heart: .
 
maanantai 15.10.

Milla73............kp 21/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 21/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp 21/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 22/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 24/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 24/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 26/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Kisut.............kp 26/28-30.....yk 11....Ensimmäinen haaveissa
Red Dragon....kp 27/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 27/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 27/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 28/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 29/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
tiu................kp 29/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 29/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 31/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa
EAK..............kp 36/35..........yk 1....Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet :heart:

Melike yk 3

Tervetuloo Kisut! :wave:
 
Kutrisue
Moikka kaikki!

Onnittelut Melikelle ja Reneelle! :heart:

Pahoittelut EAK:ille tädistä. :hug:

ON Mulla on tänään taas pitkästä aikaa ollu tuntemuksia alamahassa ja alaselässä. Menkkakivut tulevat vasta kun menkat alkavat jos silloinkaan. Ei koskaan etukäteen. Saas nähdä mitä tapahtuu. Alkaa jännittämään. Muuten oon varmaan ite laittanut alunperin väärin mut mulla on tänään jo 25/26. Uskaltaisikohan sitä jo huomenna testata? En kuitenkaan haluaisi negaa. No täytyy sitä pohtia sitten aamulla.
 
Onnea MELIKE ja renee!!!! :flower: :flower: :flower: Mahtavaa!
Itellä vatsa aika turvoksissa, ja lämmöt koholla, voi olla että olen psyykannut itseni tällaiseksi mutta taas alkaa miettiä ihan tosissaan että jos nyt olisi tärppi käynyt =) Ajattelin testata jo sen kolme päivää aiemmin kun siinä yhdessä testissä on että voi näkyä suurella tod.näköisyydellä jo silloin, eli sitte testaan jo loppuviikosta.
 
marjonetti
Voi kuinka jännää, onnea myös sinulle renee!!!

Itse yritän sinnitellä tuon testaamisen kanssa aina sunnuntaihin asti, joten häntäpäätä pidetään! Toivottavasti EAK olet oikeassa ja ainoana putoajana pysyisit! ;) Ja onnea seuraavaan kiertoon!
 
Tiistai 16.10.2007

Milla73............kp 22/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 22/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp 22/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 23/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 25/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 26/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 27/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Kisut.............kp 27/28-30.....yk 11....Ensimmäinen haaveissa
Red Dragon....kp 28/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 28/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 28/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 29/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 30/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
tiu................kp 30/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 30/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 32/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet :heart:

Melike yk 3


Pudonneet

EAK

 
Huomenta kaikille!

Taidan tippua parin päivän päästä. Aikamoista juilintaa melkein jo poltetta alavatsalla. Huh. Sekä nää mun finnit. Voi jestas mistä niitä oikein tulee. Mieskin huomautti et mulle oli tullut jo selkään ja KÄSIVARTEENKIN yhdet.
Viime kuussa oli jättiovulaatio joten siis tässä kuussa tulossa jättikuukautiset. Harmi TAAAAAAAS!
Niinkuin tuossa pinon alussa laitoinkin olen pian toivoni menettänyt.

Mukavaa tiistaipäivää teille kaverit :wave:
 
Kyl se minäkin tipun.. Koska ei minkäänlaisia oireita. Tänään mittasin aamulämmön 36,6.. Ja eilen kokeilin kn ja se oli sormella tunnusteltavissa, hiukan pehmeä.. Joten kohta täti kurvaa kylään :'( .

Mies viime viikolla sanoi: "Et sinä pysty/voi olee raskaana. Et sinä ole raskaana." Ni kai tuohon on uskominen. Mistähän hän sen voi tietää? :eek:

Viime yön ravasin vessassa, ja jossain vaihees, vaikka peittokin oli päällä, ni tuli kylmä.. Mutta meidän makuuhuone on kyl joskus aika viileä.

Tulis vain se täti, ettei tarviis elää epätietoisuudessa.
 
Kerroppas Melike, mitä oireita sulla on?

Mulla on nyt tullu eilisen päivän aikana tissit tosi kipeiks. Sitte mahassa vihloo vaan koko ajan. Lämmöt korkeella. Muuten kuulostaa tosi hyvältä, mutta viime kierrossa oli aikas samat oireet. Tissit kyl on nyt enemmänki nänneistä kipeet ku viime kierrossa oli jokapuolelta. Ainoo asia mikä kuulostaa hyvältä on se, että menkat ei oo vielä alkanu. Huomenna siis testailen, jos ei täti oo sitä ennen tunkenu itteensä kylään.

Peukkuja pidän kaikille. Kutrisue testaatko huomenna?
 
:attn: MINÄ MINÄ MINÄ
Minulla outo juttu meneillään... Onko mahdollista, että mahdollinen alkanut raskaus olisi tuonut turvotusta ja painoa kroppaan??? Olen lihonut viikon sisään kolme kiloa. Juu kilot ei haittaa ja olen syönyt samalla lailla kuin ennenkin ja painon punninnut aamuisin, joten nestetasapainon heittelemisestä ei varmaan ole kyse???
Yleensä ottaen raskausoireita on vähemmän kuin muissa kierroissa :LOL: . Tsemppiä kaikille!!!
 
Iltaa!

Kyllä mä oon ainakin kuullu Kisut, että turvotus vois olla raskausoire!

Itselläni ei oikein uutta, lämmöt laski aamulla hiukan, mutta en tiiä luottaako siihen tätimerkkinä.. Kipuja ei ole missään. Odottelua vaan, raastavaa!

Kaikille tsemppiä tuleviin päiviin! :heart:
 
Kutrisue
Iltaa!

Emilija Katsotaan nyt. Mä testasin jo tänään, mutta ainakin vielä tuli nega. Mulla on kierto välillä ollu 25 päivää ja ainakaan tänään täti ei tullut kylään. Eli saas nähdä mitä huomenna tapahtuu. Jos meinaan testata huomenna, niin mun pitää mennä sitten hakemaan testejä apteekista lisää.

Mulle on jäänyt päähän kummittelemaan yhden lääkärin kommentti "raskaushormonia oli niin vähän veressä, että et ole raskaana". Kertokaa mulle, siis onko mahdollista, että veressä on raskaushormonia (vaikkakin tosi vähän), jos ei ole raskaana eikä käytä mitään hormonivalmisteita, mitkä siis saattaisi sitä nostaa?
 

Yhteistyössä