Viikko lopuillaan

Hienosti mennyt. Meillä alkoi viime viikolla työ- ja hoitorumba ja tyttö on sopeutunut hienosti hoitoon ja minä nautin töissäolosta!
Kaksin ollaan viikko oltu ja huomenna saadaan iskä kotiin.
Lauantaina mulla vielä työpäivä ja sen jälkeen suoraan viettään työkavereiden läksiäisiä. Aivan ihanaa saada taas käyttää päätään, nähdä tuttuja ja "saada oma elämä takaisin". Kuulostaa tylyltä, mutta siltä se tuntuu. No tietenkin lapsen kanssa oli ihanaa kotonakin, mutta kyl te tiiätte, mitä tarkoitan..?
 
Viikot menee nopeasti.Tämän viikon olen ollut lasten kanssa kotona melkein kokonaan.Huomisesta alkaa muutaman päivän työjakso..vaihtelua arkeen.
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille ja pitäkää huolta toisistanne =) :hug:
 
mustikkatassu
viikko on mennyt taas yhdessä hujauksessa niin kuin tähänkin asti...pikku hiljaa alan taas saada otetta tähän palstailuunkin...

lapsilla ollut tämä viikko syyslomaa ja sen ovat tiistaista asti viettäneet mummolassa, ja vain vauveli on ollut äidin seurana kotona, huomenna kotiutuuvat ja kyllä on kiva että tuleevat tuntuu koti niin tyhjältä ilman hälisevää kolmikkoa :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 20:20 Footballers Wife kirjoitti:
Kuis on viikko menny ja kuinka tästä jatkuu? =)
Viikko on mennyt taas todella nopeasti. Mie olen pihalla puuhaillut kaikenlaista, kerhoillut tytön kanssa ja käynyt yksillä vaatekutsuillakin. Huomenna olis vielä äitien kokoontumisajot ja viikonloppuna jos menis ihan kylpylään esikoisen kanssa. Jättäisi pienen prinsessan iskän kanssa kotiin...
Kerrassaan hyvä viikko! =)
 
Kukkerikuu
Töissä ja yhden lomapäivän pitäneenä. Silloin oli junnun puheterapia ja käytiin ostamassa pojille talviromppeita ja korokeistuimia. Töitä tämä päivä ja sitten kotona myrskyä seuraten ja siivoten sekä ehkä leipoen. Kelloa siirretään sitten sunnuntaina.
 
No ihan duunissa päivät ja arkirutiineita illat. Kamala myrskysää... :( Huomenna mamma-muksutreffeille, sunnuntaina ehkä uimahalliin koko perheen voimin. Lauantai-iltana lupasin pitää lapsille pienet halloweenjuhlat eli ostetaan vähän namia, laitetaan paljon kynttilöitä ja yritän löytää jotkut yllärit kaupasta. Näin ihania "pirupantoja" ja häntiä Clitterissä. =)
 
Töissä ollaan oltu ja ehtoot pojan kanssa kahdestaan kotona, kun mies on puurtanut raksalla...
Tänään menossa iltaan töihin ja sit töissä menee la ja sukin. Mä en sit yhtään tykkää olla koko viikonloppua töissä, mut nää on näitä ammatinvalinta kysymyksiä :\|
 
Harvinaisen rento viikko tähän mennessä. On kyllä ollut itellä omituisia oireita, että joutu tekemään testinkin. Mut nyt olo on jo parempi. Tehtiin auton ostopäätös. Jee! Ei enää netissä istumista niiltä tiimoilta! Huomenna Pitäisi sitte juhlia Kuopuksen 2-vuotisia ja sunnuntaina ois tarkoitus lepäillä ja viettää varsinaista synttäripäivää omalla porukalla.
 
Rento viikko =) Lumien tulo toi valoa iltoihin ja niinpä olemme ulkoilleet alkuilloin. Pulkka ja stiga ovat olleet kovassa käytössä. Ei tartte kovin pitkää lenkkiä äitin kävellä ja samalla vetää perässä stigaa ja pulkkaa, kun selkä on märkänä. Hyvää kuntoilua ja lapsilla on hauskaa. Kynttilälyhdyt ovat upean näköisiä pimenevässä illassa =) Nautitaan pienistä iloista :flower: =)
 
Meilla on ollut taman viikon nelja lasta kolmen asemesta : esikoisen kaveri Englannista on ollut vieraisilla. Ollaan kierrelty paikallisia nahtavyyksia ( vesiputous, alpit , huvipuisto ym.). Lisaksi juhlittiin esikon synttareita.
 

Yhteistyössä