viikoilla 35-37 syntyneet

Meidän prinsessa synty 36,4 viikkolla ja pituutta oli 45cm ja painoa huikeat 2580g.Muuten oltas kolmantena päivänä päästykin kotia,mutta neiti alko vähä kellastua ja täyty ottaa solariumia niin olimma 6 yötä ;)
 
rv 35+2 syntyi esikko. 2545g ja 46 cm.
kaksi viikkoa oltiin sairaalassa. Aluksi oli sokeritipassa, sillä mulla oli insuliinihoitoinen rd. Tipasta päästiin nopeasti eroon, mutta ei tuo jaksanut syödä ite ja ne on ihan öllömiä annoksia mitä pitää syödä niiden pienten. No kaks viikkio opeteltiin sitä syömistä ja sit päästiin kotiin.
 
mun kolmonen syntyi rv 36+6 ja painoi 2740g ja oli 47 cm pitkä,oltas päästy kolmantena päivänä muuten mutta joutuikin keltasuuden vuoksi valohoitoon ja sitten viä tuplavalohoitoon ja sen jälkeen vuorokausi tarkkailtiin ettei ne bili-arvot rupea uudestaan nouseen ja oli siin viä joku semmonenkin että pitäs päästä ainaskin melkein samaan kun syntymäpaino koska hieman ennen syntyi ja oli alle kolmikiloinen.6pvää vierähti sitten sairaalassa.
 
juhannusruusu
Meidän neiti tuli 36+4, ja oli 50 cm ja 3345 g. Verensokerit oli hieman alhaiset pari ekaa pvää, mut ei onneks jouduttu makoilemaan kun kolme pvää sairaalassa. Meille kyllä lääkäri sanoi että laskettuaika on aika varmasti laskettu mönkään ku tyttö oli noin "iso" noille viikoille...
 
Meidän neitokainen syntyi viikolla 36+5. Painoa 2670 g ja pituutta 46,5 cm. Kaikki oli ok mun raskaudenaikaisista ongelmista (raskausdiabetes, hepatogestoosi ja B-streptokokki) huolimatta. Kotiin päästiin neljäntenä päivänä synnytyksestä.
 

Yhteistyössä