+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Enpä nähnyt tällaista pinoa vielä, joten oliskikohan täällä muita jotka mahdollisesti pisuttelisivat tikkuun tällä viikolla +++ :whistle:


ooti.........................kp2/26-??......................yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp3/28-30.....................yk11 esikko haaveissa



Testipäivät:



 
Pitäisköhän mun hypätä tähän =)
Eilen illalla alkoi pieni vuoto, joten eikös se lasketa kp1? Ja tänään siis kp2? Ja nämä olisi ekat menkat synnytyksen jälkeen ja siitä on aikaa 9,5kk!!
Silloin kun mulla viimeksi oli kierrot, niin ne oli kuparikierukan kanssa 26pvä:ää. Mut nyt varmaan joutuu kuulostelemaan että mihin saumaan se kierto asettuu! Toivottavasti siis tietenkin tästä ekasta kierrosta tärppää, mut enpä kyllä usko. Ovista kun en kovin hyvin tunnista.
Mutta siis vois laittaa et kp2/26-??? ja neljäs haaveissa.

Kiitos jouskarille kun pinon avasit :)
 
Joo, kivasti on aina tulleet parin vuoden välein =) Se ikäero on ollu meillä hyvä, katsotaan meneekö sit taas samoihin..
Onko sulla jouskari joku suunnitelma jo tälle kierrolle? :)
Aika kauan olette yrittäneet :hug: Toivottavasti tästä kierrosta plussa tulee!! :D
 
Juuh ensimmäistä kertaa tilasin ovis-tikkuja, haluan nähdä että ovuloinko ollenkaan. Vaikka olenhan tuon mielestäni osannut bongata, mutta siitä huipusta en ole koskaan varma. Sit kun mies on usein pois kotoolta töiden takia, niin on tainnut mennä pari kiertoa ohi suun. Nyt ajattelin olla ahkerana tikutuksen ja lempeilyn suhteen ;) Foolihappo ja b-vitamiinit ovat olleet jo maaliskuusta käytössä. Muita droppeja ei olekaan :D
Mites sulla, meinaatko ovistikkuja ottaa kehiin vai menetkö ihan fiiliksen mukaan? =)
 
Voi olla et hommaan tikut, kun ei sitä niin usein hommiin kerkeä ;) Lapset pitää kiireisenä ja mieskin niin paljon töissä (yrittäjä) et vois kestää jos fiiliksen mukaan menis. Mut katsellaan =)
Greippimehun ajattelin kanssa ottaa kuvioihin.
Onko noista foolihaposta ha b-vitamiinista mitä hyötyä? Ja minkä merkkiset ovistikut ajattelit hommata ja milloin aloitella tikuttelun? :)
 
Kirjotin jo tekstin, mutta sit tää palsta meni jökikseen :eek: Niin Foolihappoa ja b-vitamiinia olisi hyvä syödä ja olla elimistössä, ehkäisee sikiövaurioita. Ei niinkään taida edesauttaa raskautumista. Ajattelin alkaa tikuttaa siinä kp12 paikkelilla, luulisin että 7kpl tikkuja riittäisi sitten. :saint: Tilasin ne kotitesti.fi sivulta oli aika edullisia. Ei ole toimitusmaksujakaan ja tilauksesta 1-2arkipäivää niin tikut on kotona :D
 


ooti.........................kp3/26-??......................yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp4/28-30.....................yk11 esikko haaveissa
DeviLiah..................kp9/25..........................yk2 esikko haaveissa



Testipäivät:



 
Tervehdys!

ja tervetuloa Deviliah =) Kyllä olen samaa mieltä, että oikein hienon pinon on Jouskari tehny :)
Tunteella kun tehty niin varmasti sit plussataan kaikki!! ;) Tänne ei ihmeitä, odottelua että täti lähtisi pois visiitiltä.
Sulla onki Deviliah sit ihan kohta jo ovis käsillä kun noin lyhyt kierto. Pääset sitä jännäämään ja hyödyntämään.
Kuinka ajoissa te aloitatte pupuilut? Molemmilta naisilta kysyn =)
 
Terppa! :wave: ooti se vähän riippuu tuon miehen työvuoroista, että miten menee, niin sen mukaan pupuillaan. Toki vikonloppuna (ensiviikolla) on meillä vapaata ja taidettaan mökille suunnata missä on muitakin sukulaisia, niin meidän täytyy yrittää käyttää luovaa tekniikkaa... eli suunnistaa jonnekkin mättähälle itikoitten syötäväksi ;)
Devi tuolla toisessa pinossa jo sanoikin, että siinähän olisikin lepsukaiselle kertomista miten sai alkunsa :LOL:
 
Jooh ooti, pian on käsillä juu! Ja tänään tikutin ekaa kertaa, tosin olin senkin suhteen malttamaton :ashamed: mut lupasin itelleni et huomisesta asti teen niinku ohjeessa sanotaa, ettei se nyt vaan pääse vaikuttaan. Greippimehuakin on nyt tullu lipiteltyä..etet..nii ja omega kolmosiiki..et noh..saas nähä miten nää mun "poppaskonstit" tehoo :LOL: Ja me pöllytellään lakanoit joka toinen päivä, ojiksen aikaan varmaa kerran tai pari päiväs sit muutaman pvän ajan, tai saa nähdä, en nyt viitti miehelle mitään paineita antaa :kieh: Mites itte?
 


ooti.........................kp4/26-??......................yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp5/28-30.....................yk11 esikko haaveissa
DeviLiah..................kp10/25........................yk2 esikko haaveissa



Testipäivät:





 


woodoo..................kp4/28...........................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp5/26-??......................yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp6/28-30.....................yk11 esikko haaveissa
DeviLiah..................kp11/25........................yk2 esikko haaveissa



Testipäivät:






B) Aurinkoista viikonloppua kaikille!!! B)
 
Tää on hiano pino ja mä oon kalenterista kattonu, et mun plussa tuleekin just viikolla 33. Mä istun tähän. Ku teit on muuten niin vähän..

Mulla menossa kp4/28. Yritystä on ollut vuoden, kaksi keskenmenoa tähän mahtunut. viimeisin toukokuussa, nyt on toka kierto sen jälkeen. Eli periaatteessa yk2. Viime kierrossa kävin puolessavälissä lekurissa ja lekuri sano, että juu mätä oot sisältä, ei tapahdu mitään. Okei, ei se noin sanonu, sano vaan, että en ovuloi. Mulla oli tautisen pitkä jälkivuoto keskenmenosta, ilmeisesti palautuminen vie aikansa? ed km jälkeen raskauduin neljännestä kierrosta.

Kuumeilun suhteen oon ihan noviisi, viime kierross opin km-pinossa ton lämpöasian, aloin mittaaman, ei näyttäny mitään. Eli tohtori oli ilmeisesti oikeassa. Nyt elän toiveessa, että tässä kierrossa ja tapahtuu ja tapahtuukin kunnolla.

Harmi vaan, et mä lähden lomalle just huomenna, oon kaksi viikkoa poissa, ni multa jää kaikki suurimmat jännitysmomentit kuten limat ja lämmöt teidän kanssa analysoimatta. Et tavallaan mä tuun tähän ja lähen samantien, mut loman jälkeen tuon sen plussan, niinkuin te muutkin. Sitä nyt pallottelen, että raahaanko etelään kuumemittarin mukaan vai en? Oishan siinä yks jännitys enemmän, nouseeko vai ei...

Kuumeilen kolmatta, kaksi on jo 7 ja 9veet. Ja tosiaan nuo kaksi ja kaksi keskenmenoa tässä välissä ovat tulleet ilman suurempia lima-analyysejä, mutta kun nyt on vauhtiin päästy ni kuumeillaan kunnolla!!!! Eikö?

Ja pinonne kasvaa......


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Hienoa saatiin meitin plussajunaan lisää osallistujia! Tervetuloa woodoo :wave: ja pahoitteluni km:sta :hug:
Näin olen ymmärtänyt että toisinaan on ihan normaalia ettei aina ovuloi, mutta tässä kierrossahan kaikkien kroppa toimii ja plussapinosta tulee pitkä :D :heart:

Ja erittäin hyvää lomaa ja lomareissua, ehkä ei liikaa kannata pähkäillä lomalla ovulointia, vaan keskittyä siihen lemmiskelyyn ;) :heart:

++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Jebajee, loma on kyllä siitä kiva, että ei todellakaan tartte pohtia paneskeleeko vai ei, ku on hotlassa, ei tartte siivota, pyykätä, kokata tai edes tehdä vihaamiani puutarhahommia, ni siis mikään ei mieltä paina ni ainakin mulla tuo :heart: vietti :heart: on kovin voimakas. Eli ehkä ihan hyvä olla täysin ilman lima- ja lämpömietteitä!


Pitäkääs rouvat pino ja kotona joku ihan muu pystyssä, tää rouva lähtee NYT työpaikalta lomailemaan!!!! Ehkä vielä huomenna piipahdan tässä. Voishan sitä työpaikan piikkiin heittää helteen keskeltä kommenttia puhelimellakin...

Ai että, on tätä odotettu!!

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Tervetuloa woodoo ja hyvää lomaa :wave:
Sekä pahoittelut noista kokemistasi keskenmenoista :hug:

Devi kyseli meidän "taktiikasta". Ei varmastikaan mennä jokatoinenpäivä taktiikalla, saatikka sit monesti päivässä!! :LOL: Hui, teillähän on kova tahti B)
Ehkä siinä lähempänä ovista sit saatetaan jokatoinen tai joka 3. päivä, ihan miten tuo ukko jaksaa :LOL:
Sillä on niin raskas ja stressaava työ, ettei välttis aina saa fiiliksestä kiinni.. Ja kun meillä monesti se yhteinen aika on vasta siinä 22 jälkeen niin mä en jaksa monestikaan olla hereillä siihen aikaa ku mies tulee kotiin töistä. Ja mies ei sit heti töistä tultuaan jaksa olla vehje ojossa :LOL:
Et siinä mielessä ne tikut olis meille aika omiaa, kun tuota aikaa hommiin niin vähän ja sit kun en sitä ovista oikein tunnista.

Täällä täti alkaa olla lopuillaan, kiva jutska :)


Nyt pitää mennä, see you :wave:
 


a-alisa....................kp4/27-28......................yk2 kuudes haaveissa
woodoo..................kp5/28...........................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp6/26-??......................yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp7/28-30.....................yk11 esikko haaveissa
DeviLiah..................kp12/25........................yk2 esikko haaveissa



Testipäivät:






B) Aurinkoista viikonloppua kaikille!!! B)
 

Yhteistyössä