** Viikon 16 jännääjät **

joo ei kannata huppa vielä luovuttaa koska testi ei vielä välttämättä plussaa näytä. toivottavasti muutaman pvän päästä tulos on eri ;) mä en taida malttaa oottaa perjantaille vaan testaan varmaan jo huomen aamulla ku kp 28/28, kait siellä jo jotain näkyis? :ashamed:

niin ja misselle vielä isot onnittelut :flower: ja jarrusukkia matkaan =) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 19:56 Hysteerinen kirjoitti:
Menkkoja ei edelleenkään näy, kipuilua tuntuu mahassa ja voitte varmaan kuvitella mitä oon tehnyt tänään koko päivän, juossut vessassa tarkistamassa, onko täti porhaltanut kylään. Ei näy. Muutenkin kipu kummallisesti aaltoilevaa, ja välillä häviää. Yleensä ennen tätiä koskee hetken aikaa todella lujaa ja sitten tuhruttelu alkaa ja seuraavana päivänä hanat on kunnolla auki, mutta nyt ei mitään...ei kertakaikkiaan mitään....
Tää oli ihan kuin mun kirjoittama tekstinpätkä :LOL: Täälläkin juostu vessassa koko päivä tarkistamassa tilanne...

Voi sentään, Huppa :hug: Mutta kyllä se vielä plussaksi voi muuttua... :) Mä yritän ajatella positiivisesti, sillä hormonia erittyy niin eri tahtiin kaikilla ja siks en ite vielä uskalla testata. Inhoan muutenkin testaamista, en tiedä kuinka monta testiä olen tässä muutaman vuoden aikana tuhonnut, mutta ikinä ei vielä ole plussaviivaa näkynyt. En varmaan usko silmiäni jos joskus sellaisen näen...
 
huohment

en testannu enkä testaa vielä tänään koska mahassa tuntuu siltä et täti kurvaa paikalle hetkellä millä hyvänsä :/ tosin näihin mahakipuihin saattaa osasyynä olla myös eilen nauttimieni suklaavohveleiden määrä :ashamed: :x jos tänään ei mitään tapahdu ni sitte huomenna testaan mut eiköhän se kp 1 oo tänään....
 
e rika
Heippa, siskot! :)

Minä tipuin mints:in ennustuksen mukaisesti eilen illalla. Eli kierto oli tässä kuussa hyvin säännöllinen 28 pv.

Eilen nukkumaan mennessä ahdisti hieman pettymys ja päähän tulvi ajatuksia siitä, mikä meni pieleen. Ovulaatio varmasti tapahtui (lämpötiloja seuraamalla havaitsin), simppoja oli aina "minussa".. Mutta jotain sitten ei taaskaan natsannut.

Olen ehkä pilannut positiivisen asian stressaamalla siitä liikaa. :( Siksi luulenkin, että jätän juttelut täällä pariksi kuukaudeksi; yritän "unohtaa" yrittämisen ja salaa joskus rukoilla, että vielä onnistuu. Ja onnistuukin!

:)

Plussatkaa te jäljellä olevat paljon ihania joulun nyyttejä! (Olen kyllä aika varmakin, että niin käy. :) ) Kiitos kaikkien tuesta tämän kuun yrittämisen aikana.. täällä on hirveän paljon mukavia ihmisiä, joiden kanssa jakaa itselle tärkeitä ajatuksia. Kaunista kevättä!!
 
TORSTAI 19.4.2007

Hilma71................kp 22/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 23/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 25/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 25/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 25/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Cruella DeVille.......kp 28/28......................yk 1...............2. toiveissa
mints....................kp 30/29......................yk 2...............1. toiveissa
huppa...................kp 30/30-32..............n. yk 14.............2. toiveissa
Minttuliina.............kp 31/32......................yk 1................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 32/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 34/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 35/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 36/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 42/36?.....................yk 2..............1. toiveissa


Haamuilevat


Plussanneet

Misse81................kp 25/30-32...................1v.................1. toiveissa
Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
kuukkeli................kp 28/30......................yk 3................3. toiveissa


Pudonneet

Kellukka
e rika
noppi
<br><br>
 
Alkaa pikkuhiljaa kp:t täyttymään tai ainakin lähenemään :) Mun mieli tärpin suhteen vaihtelee kuin tuuliviiri. Eilen töiden jälkeen totesin miehelle, että nyt on ihan varmasti tärpännyt ja illalla, kun huomasin ahmivani karkkia hullunlailla, totesin että taitaa sittenkin olla menkat tulossa. Kun keltarauhanen surkastuu ja progesteronin määrä vähenee, aiheuttaa se juuri nuo makean himot yms. ja sopisi kierto päiviin :'(


Ja kaikki negan testanneet, muistakaa oikeasti, että ovis voi olla oletettua myöhemmin eli siksi ei näy vielä! <br><br>
 
Jennie80
Täällä alkaa olla kohta jänskät paikat teillä!! =)

Mä alan harkita lääkäriajan varaamista. Ei menkkoja eikä mitään tuntemuksia, paitsi valkkaria on tosi paljon ja välillä vihloo tuonne alas. Joku tulehdus taatusti, tämäkin vielä. :\|
 
Hilma71 pikana
Oikein paljon onnea Misse81 :flower: :heart:

Itse olin niin tyhmä :headwall: :headwall: , että menin muiden esimerkistä testaamaan eilen (eli kp21/24-26)... arvannette varmaan.. :'( :snotty: Jotenkin vaan on todella outo olo :x

Pitikin kysymäni esim. kuukkelilta tai misseltä, että oliko teillä oireita, jotka saivat testaamaan niin aikaisin? Ja eikö ainakin jompi kumpi saanut ensin negan (?)...

+++++++++++++++++ :whistle: kaikille vielä mukana roikkuville, ja :hug: pudonneille.
 
HilmaMä olen niin kärsimätön noiden testien kanssa etten malttanut odottaa ja kun tiedän edellisestä raskaudesta että mulla näyttää aika nopeasti positiivista testi. Tiesin siis ovulaatiopäivän, joka oli tässä kierrossa normaalia aikasemmin. Mulla ei ainakaan sen ihmeellisempiä oireita ollut mitä nyt yleensä menkkoja ennen on. Nyt oon kyl huomannut näläntunteen lisääntyneen ja valkovuodon määrän kasvun. Pissalla saa juosta useammin sekä ärtyneisyyden...

Mulla on ihan hirvee pelko km, en uskalla kertoa raskaudesta kellekkään pitkään aikaan, tavallaa suojelen itseni sillä että "odotan" millon km taas tapahtuu. Meinaan kyllä mennä varhaisultraan heti kun siihen on mahdollisuus. Odotuspuolelle en ihan vielä uskalla siirtyä. Toivottavasti täältä siirtyisi mahdollisimma moni sille puolelle.
 
Tänne tuli tänä aamuna täti punainen, punaisella ferrarilla, punainen kaulahuivi liuhuen, että voi vattu!
Kaikki tämä tapahtui muutama minuutti sen jälkeen, kun ystäväni kertoi odottavansa toista lasta, ihan tosta noin vaan tärpistä...
Minut siis voi tiputtaa listalta.
Ihan vilpittömästi onnea niille, jotka onnistuvat tässä kierrossa, pitäkäähän siskot ne joulutontut siellä masussa!
Ja plussaonnea niille, jotka eivät ole vielä tädin yllättämiksi joutuneet...

Noppi kp1
 
:hug: kaikille tippuneille! Täältä taidetaan tulla perässä, toivo mennyt kokonaan tämän päivän aikana. Muutaman kerran tänään alaselässä tuntunut tuttu tunne, joka enteilee menkkoja eli huomenna en testaa vaan odotan alkavaksi lauantaina niin kuin pitäisikin. En oikeasti kestä jos taaskaan ei ole tärpännyt, alkaa loppua jaksaminen. Vielä kun en pystykään aloittamaan clomeja seuraavassa kierrossa suunnitelmien mukaan, kun mies lähtee työmatkalle eli seuraavakin kierto täytyy mennä luomuna ja vaan toivoa :'(
 
Moi,
tätiä ei näy vielä, mutta kaikki "oireet" loppuivat eilen. Eli enää ei ole edes rinnat kipeänä. Odotan siis täti punaista kylään... En tiedä siis, osallistunko "joukkotestaukseen" huomenna, kun eipä tässä juuri enää mitään plussaa tartte odotella. Mutta tsemppiä muille!

Pahoittelut jo pudonneille :hug:
 
:hug: tippuneille ja onnea enskiertoon.

Ja oikein paljon onnea plussanneilla ja pikaliimaa mukaan :heart:

Täällä alkaa toivo hiipumaan kun tuossa makoilin niin tuli mahaan just semmonen tunne et nyt alkaa menkat,no ei onneks ainakaan viel alkanut,mut mitä muutakaan tää vois olla :(
En aio testata viel huomenna jos sattuu että täti ei tulisikaan kun tuosta neidistäkin mulla tuli vast haamu sinä päivänä kun menkkojen olisi pitäny alkaa.Nyt alko ottaan päähän jo valmiiks :headwall:
Kyl täs nyt varmaan käy et huipulta tiputaan ja kovaa viimeistään lauantaina.

Mutta oikein paljon plussatuulia teille muille kellä vielä toivoa on jäljellä ja tosiaan vaik onkin testi näyttäny negaa niin se ei sano viel mitään niinkuin sanoinkin että mullaki näytti tosi haaleta haamua vasta kun menkojen piti alkaa.
 
Minttuliina: Testasitko sitä ennen ollenkaan eli ennen tuota haamua ja kuinka herkällä testillä? Ja onko sulla minkä mittainen luteaalivaihe? Yritän täällä taas pohtia, että milloin voisi näkyä, kun nyt oviksen jälkeen vasta 10 pv menossa... Plussanut aikaisemmin olen kesällä kun menkat oli muistaakseni 3 pv myöhässä ja kemiallisesta testasin haamun kun oli päivän myöhässä ja aloin vuotamaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:02 malttamaton kirjoitti:
Minttuliina: Testasitko sitä ennen ollenkaan eli ennen tuota haamua ja kuinka herkällä testillä? Ja onko sulla minkä mittainen luteaalivaihe? Yritän täällä taas pohtia, että milloin voisi näkyä, kun nyt oviksen jälkeen vasta 10 pv menossa... Plussanut aikaisemmin olen kesällä kun menkat oli muistaakseni 3 pv myöhässä ja kemiallisesta testasin haamun kun oli päivän myöhässä ja aloin vuotamaan...
En testannut sitä ennen,silloin en ollut vielä tutustunut tähän netin ihmeelliseen maailmaan ja rauhassa odottelin voiko sitä osaisi nyttenkin.Niin ja silloin meillä tärppäs heti ekasta kierrosta ja olin sitä ennen syönnyt pillereitä joten kierto oli tosi säännöllinen ja menkat kesti about 5 päivää.Luin tuolta että sulla oli juts mahaa vihlonu kun kesällä plussasit eikä muuta ollu?

Itellä just nyt semmonen siis mahaa pistää kovasti ihan niinkuin menkkojen lähestyessä ja alaselkää särkee,mitään muuta ei ole...
Äh jotenki heräs taas toivo,mutta hipu yhtä nopiasti.No ei se auta kun odotella tätiä kylään.
 
tännekki se täti saapuu, luultavasti ens yönä tai huomenna viimeistään :( tänään tullu tuhruvuotoa niinkun mulla aina ennen ku menkat kunnolla alkaa. eli mäkään en huomenna testaa vaan ootan sitä hutsua, kele....
:hug: kohtalotovereille ja plussatuulia vielä jännääville
 
:hug: Tippuneille! Ja onnea ensikiertoon, toivottavasti pian tärppää.

Täällä ei täti ole tullut kylään. Joten vielä on toivoa. Huomenna sitten aamupissasta jos testais. Joko raskaana tai sit vaan jostain syystä älyttömän pitkä kierto. Mahaa nippailee aina välillä....No jos ei nyt tärppää niin sitten seuraavaan kiertoon jännäämään =)

Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :heart:
 
Täti kurvasi kylään, lupaa kysymättä ja salaa :'( No ei vaan, kyllähän sellasta normaalia menkkakipua oli jo aistittavissa. Nyt sitten näköjään alkoi todella kivuliaa menkat :kieh: :kieh:

Ei se auta muu kuin kerätä taas itsensä ja hypätä seuraavaan pinoon jännäämään. Perskules, ei tullut meille joulukääröä. Olipahan kuitenkin jännittävät hetket, kun odottelin menkkoja :'( :'(

Vilpittömästi toivon kaikilla jäljellä oleville plussaa. Tsemppiä paljon ja jo plussanneille tsemppiä raskauteen ja jarrusukkia mukaan :heart: :heart:

:wave:
 
Halit tosiaan kaikille tippuneille! Kyllä se vielä tärppää. Ja nyt voi alkaa kaikki kai kuumeilemaan tammivauvasta =)

Itsellä ei mitään odotuksia kyllä tästä kierrosta joten en oo vielä testiäkään ostanut. On ihan semmonen tunne että täti tulee viikonloppuna. Testailen kai sitten kun on kiertopäivät täynnä jos en yhtäkkiä innostu. Tsemppiä nyt huomisaamuun niille jotka testailee!!!
 
Voi että, olipas monet tippuneet. Teille paljon onnea uuteen kiertoon :hug:

Täällä tapahtuu jotain perin kummallista. Täti ei edelleenkään oo tullut kylään ja otin varaslähdön testaukseen eilen illalla, näytti negaa Clearbluella. Ei kuitenkaan vieläkään mitään menkkajomotuksia, mutta tänään oikean munasarjan kohdilla on tuntunut vihlontaa...en nyt tajua mitään. Jos se munasolu irtosi silloin 17 päivää sitten olisi menkkojen mun järjen mukaan jo pitänyt alkaa tai vaihtoehtoisesti testissä näkyä plussa. Ehkäpä se ovis olikin sitten myöhemmin, vaikka oli niin vahvat ovistuntemukset 2,5 vkoa sitten. Tai sitten sitä hormonia erittyy tooodella hitaasti, sen Clearbluen kun pitäisi olla tosi tarkka. Odotellaan, ihmetellään... jotenkin tuntuu kyllä siltä, etten oo raskaana, vaan tää kierto vaan vetää mua nenästä ja täti tulee jossain vaiheessa :p
 
TORSTAI 19.4.2007

Hilma71................kp 23/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 24/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 26/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 27/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 26/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Cruella DeVille.......kp 29/28......................yk 1...............2. toiveissa
mints....................kp 31/29......................yk 2...............1. toiveissa
huppa...................kp 31/30-32..............n. yk 14.............2. toiveissa
Minttuliina.............kp 32/32......................yk 1................2. toiveissa
Niksuliini79............kp 35/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 36/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 37/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 43/36?.....................yk 2..............1. toiveissa


Haamuilevat


Plussanneet

Misse81................kp 25/30-32...................1v.................1. toiveissa
Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
kuukkeli................kp 28/30......................yk 3................3. toiveissa


Pudonneet

Kellukka
e rika
noppi
Hysteerinen
 
Cruellalle pahoittelut negasta!

Tämä likka lähtee ukkelin kanssa viikonlopuksi Joensuuhun, takaisin sunnuntaina. Kiva päästä muihin maisemiin taas, ettei koko ajan pyöri päässä "mikä tätä kiertoa vaivaa?" =) Ellet tätiä ala näkyä, testaan ens viikolla uudestaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä