** Viikon 16 jännääjät **

Voi ei tipsu :'( En tiedä mitä sanoisi, koska tiedän itse saman kokeneena ettei mikään sanominen lohduta, mutta toivon koko sydämestäni, että olisi täysin harmitonta vuotoa. Maailma on oikeasti täynnä ihmisiä joilla on tullut yhdet menkat raskauden aikana, mutta sitten taas toisaalta aina kun on kivut mukana... Kannattaa kuitenkin soittaa lääkäriin, koska kirjaavat raskauden ylös ainakin ja 3 km:n jälkeen pääset kunnallisella testiin missä tutkitaan vasta-aine tekijät&hyytymistekijät. Itse teetätin testin nyt yksityisellä, kun on ollut tuo yksi km ja yksi kemiallinen raskaus ja testi maksoi lähemmäs 400?, joten kannattaa hyödyntää kunnallista palvelua... :hug: <br><br>
 
Tipsulle voima :hug: !!

Itselläkin on nyt toiveet kyllä pudonneet, jotenkin on sellainen olo, että täti tulee ihan just... Ja nyt on vasta kp 19! Päätä särkee ja on sellanen turvonnut olo, kuten yleensä ennen menkkoja. Rinnat vaan on toooodella kipeät, joka on aika outoa, samoin se tosi runsas valkkari. Yleensä vaan aina vahvoista pms-oireista tiedän jo pari päivää ennen tädin tulon ja nyt vahvasti siltä vaikuttaa :'( Jotenkin on ollut niin toiveikas olo, että nyt harmittaa tosi lujaa.
 
Täällähän on jo tapahtunut jos vaikka mitä!

Tipsulle :hug: ...lapsettomuuslääkäri sanoi meille juuri, että vaikka tuntuu kuinka kurjalta toi raskauden keskeytyminen, niin se on aina kuitenkin positiivinen viesti siitä, että raskautuminen on mahdollista...

Plussannelle (oliko Minky??) paljon onnea :flower: ...eikä ole vielä edes meidän viikko!!!

Oma napa: ovishetki taidettiin nyt missata, kun oli juuri tuo lääkäriaika. Eli toiveet tän kierron suhteen on aika nollissa, mutta sitäkin paremmalla mielellä... Olisi pitänyt suunnata lääkärille jo aikoja sitten... nyt saa joku muu välillä pähkäillä, että miksi ei onnistu ;)

Hyvää aurinkoista ja lämmintä viikonloppua kaikille!!
 
e rika
Olen pahoillani, tipsu84. :hug: Mitkään sanat ei varmaan juuri nyt lohduta mutta ajan kanssa vaikeatkin asiat alkaa tuntua helpommilta.

Ehkä meille kaikille tekisi hyvää nostaa stressitaakka onnistumisen suhteen pois harteilta..?

Hyvää viikonloppua, viikon 16 jännääjät. :)
 
Täälläkin jännitellään että mitenköhän on onko tärppi käynyt vai ei... Toisena hetkenä tuntuu että vois hyvinkin olla raskaana ja toisena sit ei....aaarghhh.... No eipä tässä onneksi oo enään montaa päivää tuskailtavaa. aika vaan menee niin tuskasen hitaasti.

piutsuli
 
Rakkaat kanssasisaret. Nyt tapahtui jotain sellaista mitä ei koskaan vielä ole tapahtunut. Eli nyt on siis kp 17/25-28 (viimeksi oli 27) ja tänään on tullut hiukan sellaista ihan vaaleanrusehtavaa vuotoa :eek: Koskaan ikinä milloinkaan ei minulla ole mitään välivuotoja ollut...ohhoh!

Ja onnea plussista ja haleja tippuneille ja tsemppiä ihan kaikille :wave:
 
tipsu84 voi ei! voimia sinne jos pahin nyt on tapahtunut, toivotaan kuitenkin ihan muuta :hug: tiedän tunteesi...

malttamaton luin ton sun aikasemman tekstisi ja tajusin hölmönä, siis todella hölmönä, etteihän se mahdollinen tärppi edes näkysi vielä testissä!
Oviksesta on kuitenkin vasta se 6-7 päivää, eli kaipa mahdollisesti vasta kiinnittyisi jo on tullakseen. Kiitoksia tiedosta!

Noppi
 
Voi ei tipsu :'( voimia ja :hug:

Hirveästi on taas immeiset kirjotelleet ja paljon on tapahtunut. Joku uusikin oli tullut jännäilemään meidä kanssa, tervetuloa minunkin puolesta :wave:

Ei oo enää montaa päivää kun meidän viikko alkaa. Toivon hirveästi plussia tähän pinoon :heart:

Ja omaan napaan heti: Tuntemukset sekavia, rinnat kipeinä edelleen ja ihmeellisen "turvonneen" tuntuiset, ihan kuin tätiä odotellessa, tänään olin tuntevinani vihlontaa vatsassa. Ja töissä oli kylmä ja kuuma vuorotellen (???) Tilasin netistä ovistestejä...koska aloin epäillä jälleen tärppiäni. Vaikka jokuhan taisi jo plussata nimenomaan kun ei stressannut, onnea muuten siitä. Niinhän minäkin meinasin, etten hössää, mutta nyt jos taas tulee huti ja alkaa jo yk5 niin tympeältä tuntuu :'( Vaikka pientähän tämä on niiden rinnalla, jotka ovat yrittäneet jo kauemmin :ashamed:

Hyvää viikonloppua vaan kaikille :D
 
e rika
Ja pah (siteeraan itseäni): "jätän testin kaappiin odottamaan.."

Testasin äsken ja selkeän negan sain. Kp24/28 elelen. Täytyy heittää tosiaan varmaan se kuuluisa kirves kaivoon tämänkin kierron suhteen.

Että tällainen hätähousu täällä. :ashamed:

Toivoa minulla tuskin enää on..?

NYT: Hyvät viikonloput kuitenkin! :)
 
e rika
Ja pah (siteeraan itseäni): "jätän testin kaappiin odottamaan.."

Testasin äsken ja selkeän negan sain. Kp24/28 elelen. Täytyy heittää tosiaan varmaan se kuuluisa kirves kaivoon tämänkin kierron suhteen.

Että tällainen hätähousu täällä. :ashamed:

Toivoa minulla tuskin enää on..?

NYT: Hyvät viikonloput kuitenkin! :)
 
e rika: Ei saa vielä heittää kirvestä kaivoon!!! En nyt muista olitko tikuttanut oviksen vai ei, mutta jokaisella luteaalivaihe on eri mittainen eli ei vielä edes näkyisi, jos sulla on "normaalia" 14vrk lyhyempi. Esimerkiksi minulla se on vain 12 pv eli olet voinut ovuloida myöhemmin kuin oletat. Kesällä kun neuvolassa laskettiin minun hedelmöittymistä, neuvolan täti naureskeli, että on kiirettä synnytyssalissa sitten maaliskuussa, kun vauva on saanut alkunsa juhannuksena. Tiesin tasan tarkkaan ettei oltu juhannuksena tehty mitään kun vietettiin se tiiviisti miehen vanhempien ja veljen kanssa veneessä. No nyt myöhemmin kun kiertoa ollaan kartoitettu, on huomattu juuri se, että minulla tuo luteaalivaihe on lyhyempi...

Nyt tsemppiä ja hauskaa viikonloppua kaikille, ensi viikkoa odotellessa... ;)
 
Tervetuloa pikkulintu 77! :)

Olen pahoillani Tipsu84 :hug: Pidetään peukkuja että ensi kierrossa tärppää!

Minkylle onnittelut plussasta! :flower: Aika hienoa et meidän viikko ei ees oo vielä alkanut ja nyt jo plussa =)

Omaan napaan edelleen samaa, alamasua vihloo. Valkkari tosin lisääntynyt ihan hurjasti. Yleensä oon ihan "kuiva" oviksen jälkeen menkkoihin asti, mutta tänään on hulahdellut ihan reippaasti (sori jos liikaa tietoa...), melkein vois luulla et tulee pissat housuun. Nyt 11 päivää oviksesta, eli jos munasolu hedelmöittyi on se jo voinut kiinnittyäkin (eihän se oo ees sanottua että kiinnittyminen onnistuu). Vielä en testaa koska se ei välttämättä vielä näkyisi ja se oiskin tylsempi juttu. Eli yritän odotella kärsivällisesti...huomenna Tallinnaan, sunnuntaina kotiin, joten saan toivottavasti ajatukset hetkeksi pois tästä.

e rikalle sanoisin että älä vielä heitä kirvestä kaivoon :) Meillä suunnilleen samassa vaiheessa kierto, eli raskaushormonia ei välttämättä ole vielä erittynyt tarpeeksi jotta voisi näkyä testissä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 17:57 raparperitaivas kirjoitti:
Rakkaat kanssasisaret. Nyt tapahtui jotain sellaista mitä ei koskaan vielä ole tapahtunut. Eli nyt on siis kp 17/25-28 (viimeksi oli 27) ja tänään on tullut hiukan sellaista ihan vaaleanrusehtavaa vuotoa :eek: Koskaan ikinä milloinkaan ei minulla ole mitään välivuotoja ollut...ohhoh!

Ja onnea plussista ja haleja tippuneille ja tsemppiä ihan kaikille :wave:
:ashamed: Omakohtaista kokemusta tästä ei ole, mutta lukemani perusteella voisin kuvitella olevan kiinnittymisvuotoa? Kuinka monta päivää oviksesta on?

Mä "vajosin" tänään niinkin alas, että kokeilin ton kohdunnipukka jutun.... Mutta amatöörinä en osannut sitten diagnosoida. Jostain luin, että ennen menkkoja olis sellanen napakka, niin tää oli kyl aika löllö. Hehkeää kuvailua :xmas:

Sitten sorruin myös lukemaan raskausoirepinoa ja ainakin kaikki oireet löytyi ;) noh, muutamaa lukuunottamatta
 
raparperitaivas Oiskohan sitä kiinnittymisvuotoa....? Vois ainakin kuvitella niin.....

Täällä jomottaa vatsaa joten ootellaan että mitä tapahtuu, samanlaista menkkajomotusta oli kyllä kun kakkosta aloin oottamaan. Ja päänsärky on tän päivän oireena....Tässähän tulee ihan luulosairaaksi.... ;) Ja selkä kans kipee, joko on tulossa h#¤moiset menkat tai sit raskaana..... Mieluummin tietty jälkimmäinen vaihtoehto....
Hauskaa viikonloppua, menen miehen viekkuun köllimään :heart:
 
Piipi79 harmaana
raparperitaivas: pidetäänpä peukkuja, että vuodolla olisi jokin mukava syy elikkäs se kiinnittyminen ;)

e rika: minäkin "ihan huvikseni" pissin tossa alkuillasta tikkuun, kun oviksesta nyt 9 päivää... Joo, eikä tulosta varmaan tartte arvata. :headwall: Toivottavasti sun tulos vielä tosta muuttuisi! Omaan plussaan en usko, mut täytyy nyt rauhassa odotella, että tätikö se täällä kolkuttelee, kun pistää kroppaa oireilemaan.

Ens kierrossa yritän ottaa rauhallisemmin.............
 
LAUANTAI 14.4.2007

Hilma71................kp 17/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 18/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 20/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 20/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 20/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Misse81.................kp 23/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 25/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 25/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 26/32......................yk 1................2. toiveissa
kuukkeli................kp 26/30......................yk 3................3. toiveissa
Noppi....................kp 26/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 27/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 29/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 29/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 30/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 31/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 37/36?.....................yk 2..............1. toiveissa

Haamuilevat


Plussanneet

Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
<br><br>
 
Huomenta kaikille

Raparperitaivas: Itse en yhtään uskalla arvailla mitä vuotosi voisi olla :ashamed: itse juoksin aina heti lääkäriin kun tuli ylimääräistä vuotoa, siis silloin ku käytin pillereitä. Ja ikinä mitään syytä ei löydetty. Nyt pillerien pois jättämisen jälkeen ei ole ollut koskaan mitään välivuotoa. Toivon kovasti että se olis jotain kiinnitymisvuotoon viittaavaa B)

ON:Ihanaa, enää kolme päivää ja sitten tätin pitäis tulla...tai siis tarkoitan että sitten vois alkaa jännäämään et testailisinko :whistle: Mulla on pari raskaustestia kaapissa, ja toivon todella kovin että pääsisin ensimmäisen kerran kokeilemaan niitä. Ajatelkaa ystäväni, mä en ole kertaakaan edes päässyt testaamaan :'( Tai olen ottanut sen linja (saa nähdä pitääkö vielä) että kun täti on selvästi myöhässä niin sitten vasta testaan. En halua tippua kovaa ja korkealta.

Mutta hei, täällä ainakin ihana aurinkoinen ilma, kävin jo koiruuden kanssa aamulenkillä :) Tää meidän pino elää niin nopeasti, että ei edes ehti kommentoimaan kaikille :eek:
 
e rika
Huomenia!!

Kiitti kaikille tsempistä. Voihan sitä vielä toivoa. :) Päätin kyllä, etten masennu, vaikka tärppi ei vielä tässä kuussa onnistuisikaan.

mints: meillä on aika yhtäläinen kierto. Tää ovishomma on mulle kyllä totta puhuen aika uusi juttu, kun mielestäni (sori, nyt tulee ehkä liikaa infoa..) mä olin aika kosteahko ainakin VIIKON aina tuonne kp 16 asti, joten tarkalleen en osannut ovistani bongata. Mutta eipä siinä mitään, kun joka päivä tässä kuussa on hommailtu (kaikista suosituksista huolimatta ;) ).

raparperitaivas: voisihan se sinun eilinen vuotosi olla kiinnittymiseen liittyvää.. miten muistelisin, että sellaiset vuodot ovat keltarauhashormonin erityksestä johtuvia ja se hormoni on tärkeä nimenomaan alkiorakkulan kiinnittymisessä kohtuun. Ja jos sulla ei koskaan ennen ole sellaista esiintynyt, niin mielestäni se vaan kertoo, että jotain sinussa nyt tapahtuu erilailla kuin ennen! Itsellänikin tässä kuussa jotain hassua pientä esiintyi (ihan vaan yhdellä vessakäynnillä paperiin) valkovuodon seassa mutta mä en omalla osallani katsonut sen olevan välttämättä raskauteen liittyvää, kun kyseessä oli ihan pienen pieni tuhru.

Ja taas omista tuntemuksista tänään: ei ole kyllä yhtään (eilisen negan jälkeen) sellainen olo, että edes voisin olla raskaana. Vatsassa ei ole mitään tuntemuksia, tosin rinnat ovat vielä kipeät. Lämpötilani on nyt 37.1. Taas on faktat lueteltu. \|O

Mulla on sellainen tunne, että tässä kuussa meidän pinosta aika moni plussaa. Kohtahan se viikon 16 todellinen piina alkaa, joten jaksamista kaikille!! :heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Jännittää kovasti meneekö tämä raskaus paremmin ja tuloksena olisi oma nyytti! Rinnat alkavat olla erittäin kipeät, varsinkin aamuisin.

Raparperitaivas: Toivotaan, että vuoto tarkoittaa kiinnittymistä.


Kaikille superpaljon plussaonnea! Tuun viel kurkkiin välillä ketkä plussaavat! =)
 

Yhteistyössä