** Viikon 16 jännääjät **

e rika
piipi79 ja kuukkeli: tiedän, mitä kelaatte nyt. Samassa veneessä ollaan. Mutta jos ne menkat ei alkaiskaan ja testailtas myöhemmin uudestaan..? kenties mahdollisuuksia vielä on. :) Taidetaan olla itse kukin hieman hätäisiä. :whistle:
 
Iltapäivää. Juu, ei tosiaan milloinkaan ole mitään välivuotoja ollut. Ainahan mulla menkat alkaa jonkin sortin tuhrulla mutta päivää tai paria ennen kuin kunnolla hanat aukeaa, ei siis tällä tavalla viikkoa ennen kuin pitäisi :D Vuoto on ihan haalean vaalean ruskeaa. Siis niin vaaleaa että jos veskipaperi olisi keltaista en varmaan sitä huomaisi. Ja mainittakoon tässä nyt että ei minun harrastuksiin varsinaisesti kuulu paperin syynäily kun olen sillä pyyhkinyt B) :LOL: Huomasin tuon vuodon eilen kun oli valkoiset alkkarit. Noh, jäämme ihmettelemään. Voihan noita vuotoja muutenkin tulla mutta ennen en ole näistä kärsinyt, en edes silloin kun käytin pillereitä tai ehkäisylaastaria. Joten siltä pohjalta. Mutta ei tartte minun puolestani huolissaan olla, en elättele mitään toiveita tärpistä. Minä en usko mitään ennenkuin maha alkaa olla niin iso etten vaatteisiin mahdu. :xmas:
 
kuukkeli me mennään samoilla päivillä suurinpiirtein ja mullahan ei eilen näkyny mitään, silti mietin että pidän lipun ja toiveet korkealla ;)

Täällä on aivan sairaan ihana ilma! Käytiin markkinoilla ja kauheesti karkkia tuli mukaan sieltä... Nälkä ja ilmavaivat jatkuvat, kyllä se on pakko olla viikon kuluttua +

Noppi
 
Nyt kaikille tsemppiä, kyllä niitä plussia tulee.... :heart: Oootellaan rauhassa ja testaillaan sitten. Jos ei ole herkkä testi niin ei pakosti vielä näy mitään... Ja hormoonin määräkin on henkilökohtainen, joten pidetään toivoa yllä vielä :)

Mulla kamala päänsärky jatkuu..... inhaa......

Pari päivää vielä odottais niin sit näkee pääseekö testailemaan.....

Aivan ihana ilma täälläkin. Ja saunapäivä täällä tänään, viideltä saunaan. Ihanaa kun parvekkeelle paistaa koko päivän aurinko. Kukkia en taida tohon paahteeseen hankkia, kun taitaisivat kupsahtaa enenaikojaan ja kun en mikään viherpeukalo ole :ashamed:

piutsuli
 
Joo, kai voitais me hätäiset jo kertaalleen negan testanneet ottaa joku joukkotestaus tossa ens viikolla sit, kun ehkä oikeesti jotain vois näkyä ;)

Luettelenpa tähän vielä muistiin omatkin oireeni: rinnat on todella kipeät, varsinkin nännit. Valkovuotoa tosi paljon, alavatsassa jomottelee ihan ku ois menkat koko ajan alkamassa, päänsärky jatkunut nyt kaks päivää ja olo muutenkin vähän tukala. Ramppaan ton valkkarin hulahtelun takia koko ajan vessassa kattomassa, että joko täti tuli, mutta ei. Jos ei plussaa tuu, niin sit kyllä on mega kipeät menkat tulossa, kun näin kovin oirehtii!

Olis jo se viikko 16... Millonkas otettais uusintatestauspäivä? Ois oikeesti kiva testata samana päivänä.
 
Kertokaas lisää kuulumisia, mä oon täällä ite ihan hermona näiden oireiden kanssa. Kokoajan kuulostelen vaan, että onko nää raskausoireita vaiko tätin enteitä.Meneekö tää jännääminen joka yk:lla vaan pahemmaksi.

Mulla ei kyllä aika kulu millään. Tänään oon yrittänyt keksiä kaikkea tekemistä, urheillut, siivonnut, käynyt shoppailee, saunonut, grilli kausikin on virallisesti avattu...mutta mielessä polttelee kokoajan että josko mahassa olis asukki??? :ashamed:

Ja sitten taas: Ystävä pariskunta, jota tavattiin viimeeksi viimekesänä, soitti ja kertoi että heille syntyi juuri vauva

:headwall: No, nyt ajattelette, että ompa se itsekeskeinen ja julma, mutta multa tuli itku. Tiedän, mulla on vasta yrityskertoja vähän takana, mutta jotenkin se vaan tuntui niin pahalta. ei siis toisten onnistuminen vaan se oma epäonnistuminen. Mutta onhan se ihanaa mennä katsomaan pienokaista, kunhan vaan ei tunteet pääse sitten valloilleen B)

Nyt häviän ainakin yönajaksi piinaamasta tätä jonoa :$
 
SUNNUNTAI 15.4.2007

Hilma71................kp 18/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 19/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 21/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 21/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 21/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Misse81.................kp 24/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 26/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 26/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 27/32......................yk 1................2. toiveissa
kuukkeli................kp 27/30......................yk 3................3. toiveissa
Noppi....................kp 27/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 28/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 30/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 30/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 31/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 32/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 38/36?.....................yk 2..............1. toiveissa

Haamuilevat


Plussanneet

Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
 
Huomenet kaikille. Tänään klo 9.12 aamulla tulee kuluneeksi 2 vuotta siitä kun meidän kauan ja hartaasti toivottu lapsukaisemme autettiin maailmaan :heart: Toiveissa eletään että joskus vielä saisimme viettää toisenkin lapsen syntymäpäiviä.

Hysteerinen: minä jos kuka tiedän miten pahalta se tuntuu kun muut ilmoittaa vauvoistaan ja raskauksistaan ja itse saa vain odottaa ja odottaa. Esikoista tehtiin 1,5 vuotta, tätä toista yritetty nyt vuoden verran ja kaikki kiilaa jonossa meidän ohi. Eikä se minusta ole mitään ilkeyttä tai itsekyyttä jos itku tulee muiden uutisista. Kyllähän sen itsekin tajuaa ettei muiden vauvat ole itseltä pois mutta kyllä siitä saa paha mieli tulla ja tuleekin. Minullekin tulee, ei sille mitään voi. Se on pettymystä ja pahaa oloa omasta tilanteesta, ei millään lailla epäluottamuslause ko. henkilölle joka vauvan saa/sai. Koitetaan jaksaa Hysteerinen ja muutkin. Tänään meillä ei surra, tänään juhlitaan rakkaan natiaisen syntymäpäiviä!!! :heart:
 
raparperitaivas Viettäkää mukavat synttärijuhlat :flower:

Mäkin eilen hätäsenä testasin ja negaahan se näytti. Kokemuksesta tiedän tosin että edellisessäkin raskaudessa ei tässä vaiheessa mitään näkynyt vaikka raskaana oli. Joten jos saisin hillittyä itseni ja odoteltua ens viikolle kunnolla, jollei sitten täti tule kyllän ennen sitä.... Millonkas se joukkutestaus päivä on....? ;)

Nyt mentävä antaan pojalle ruisleipää.....

piutsuli
 
Huomenta jälleen

Kiitos Raparperitaivas lohduttavista sanoista ja paljon onnea teidän 2-vuotiaalle. Nyt vain lippu korkealle, sillä kaikki toivohan on tässä yk:ssa vielä jäljellä :heart: tutkailen vain liikaa omia tuntemuksia. Mä lähden tästä etsiskelemään vauva korttia, jonka vois lähettää vastasynteelle
:wave:
 
hysteerinen Ihan luonnollistahan toi on että kun kuulee että toiset raskautuu ja saa lapsia niin ittellle tulee tuollainen fiilis. Samanlaisia tuntemuksia täälläkin välillä ollut, kun kaverit raskautuneet. Kyllä se meilläkin vielä koittaa se kun plussat ilmestyy testiin ja masu kasvaa :heart:
 
e rika
Höh. Kauhean paljon tekstiä iloksenne kirjoitin ;) ja sitten se vaan hävisi pois.. :(

No mutta: ehdotuksia joukkotestauspäivälle? Villi ajatus sinänsä mutta mitä jos testailisimme viikon viimeisenä päivänä, silloin olisi monella (niillä joilla sitten on) menkat kunnolla myöhässä..? Piinaavahan tästä viikosta todellakin tulisi. :/

Omat tuntemukseni ovat hyvin vahvat, että menkat ne sieltä alkavat piakoin. Minulla ne olisivat periaateessa myöhässä, jos eivät keskiviikkoaamuna ala (ne alkavat aina heti herättyäni). Lämpötila tänään 37.3 ja tissit (pienirintaisena lähinnä siis nännit) kosketuskipeät. Ei siis mitään uutta täällä!!

Erittäin aurinkoisen ihanaa sunnuntaita! =)
 
piipi on ainakin mun mielestä ihan satavarmasti raskaana oireista päätellen :)

raparperitaivas onnea synttäreiden viettoon, ihana ilma teille tuli! täällä on 2v vasta elokuussa.

hysteerinen onhan toi inhottavaa ja itsekäs et millään tavalla ole. Kyllä jokainen ajattelee sitä omaa napaa, vaikka olisikin ihan vilpittömästi onnellinen toisen puolesta. Munkin kummipojan vanhemmat ilmoittivat mun km aikoihin heidän "ohovahinko" kolmannestaan. Eikä edes kuulemma tienneet haluavatko sitä. Silloin pisti vihaksi!

tipsu miten vuodon laita? onko loppunut jo?

jos jotain joukkotestauspäivää mietitään, niin voin osallistua mielelläni jos on pe tai myöhempi. kun to on mulle "se päivä"... :)

Jännää!
 
Oikein aurinkoisen keväistä päivää kaikille!

Mullekin sopisi joukkotestauspäiväksi mahdollisimman myöhäinen ajankohta viikosta, koska vasta lauantaina pitäisi alkaa. Eipä ole pitkään aikaan ole päässyt testailemaan, kun on pitkään ollut niin selvä ovulaatio, että on suoraan osannut laskea alkamispäivän ja aina ne vaan alkavat.

Alkoi tänään niin kiukuttaa, kun laskeskelin valmiiksi miten tuo seuraava kierto menee jos alkaa silloin lauantaina ja "ilokseni" huomasin etten voikaan seuraavassa kierrossa aloittaa clomeja. Tarkoitus oli, että niillä saadaan tuo kierto lyhyemmäksi, kun kypsyy munasolut nopeammin, mutta jos näin käy niin mies on juuri silloin viikon työmatkalla. Eli sitten jos alkaa menkat täytyy taas soitella lääkäriin ja konsuntoida kuinka paljon nuo clomit nopeuttavat prosessia vai onko parempi mennä vielä yksi kierto ilman niitä, koska normaalikierron mukaan mieskin ehtisi ajoissa kotiin. Jostain syystä, kun on aika oleellinen osa tätä vauva projektia ;)

Nyt sitten pitää vaan ristiä kädet ja lähettää kauheasti toiveita jonnekin suuntaan, että olisi nyt tärpännyt. Ensi yönä on ovulaatiosta viikko eli nyt sitten olisi kiinnittynyt jos näin onnekkaasti olisi käynyt...

Huomenna sitten alkaa meidän piinaviikko, toivottavasti saadaan upea plussa rivi ja paljon tulevia jouluvauvoja :)
 
Aurinkoista sunnuntai-iltaa!

Ja Noppi, ihanaa kun ajattelet noin, että mä oisin raskaana! Kyllähän mä itekkin sitä ajattelen, että pakko mun on olla, kun tuntemukset on ihan erilaiset ku ennen, mut sit tulee taas sellanen olo, että en tod. oo ja täti kurvaa ihan just paikalle. Piinaavaa tää odottelu.

Hysteerinen: kyl mullekin on monta kertaa tullut vähän paha mieli, kun tuntuu, että kaikki muut ihmiset ympärillä on raskaana ja ite ei sitä vauvaa oo vielä saatu... Tosin kuulin viikonloppuna, että eräs työkaverini sai nyt kolmannen keskenmenon vuoden sisään ja tällä kertaa raskaus oli edennyt jo sen verran pitkälle, että luokitellaan kohtukuolemaksi ja hän joutuu synnyttämään kuolleen vauvan. Tuli itku kyllä hänen puolestaan! :'(

Mutta tosiaan, joukkotestausta voitais ottaa sit loppuviikolla... Tädin pitäisi saapua mulle torstain kieppeillä viimeistään, joten perjantaina vois olla hyvä päivä? Tosin jos nää oireet jatkuu tällaisina, niin en ehkä malta olla testaamatta sitä ennen.... :D Mut katsotaan. Voihan olla, että tätikin jo ehtii sitä ennen kylään. :kieh:
 
Jennie80
Kohta alkaa täällä olla jännät paikat! :) Kirjoittelin pikiasesti eilen, että mun olisi kai pitänyt liittyä edellisen viikon jännääjiin, menkat nyt pari päivää myöhässä (ehkä, epäsäännöllinen kierto). Mutta kun nyt on täällä teidän kanssa aloitettu, niin täällä jatketaan! Tsemppiä kaikille jännäykseen!
 
Iltaa tai yötä....

Vielä odotteöen että saisin pienemmän herran nukkumaan.

Ei mitään merkkejä että olis menkat tulossa, no huomenissa näkee sitten.... Joten minäkin liityn loppuviikosta joukkotestaajiin jos onni käy :D

Öitä!

piutsuli
 
hei miten tämä jännääminen toimii? tarkotan siis et noi numero sarjat ja kuulunkohan tänne? menkat kuuluis alkaa 22.4 (toivottavasti kuitenkaan ei) ja kolmannesta lapsesta haaveillaan. viime marraskuussa oli kesken meno viikolla 11. ja vieläkään ei ole uudelleen tärpännyt. ja niin muuten huomasin just että menkkojen ehkä alkamis päivä on sama kun kesken menneen vauvan laskettu päivä, voi itku. :\|
 
MAANANTAI 16.4.2007

Hilma71................kp 19/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 20/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 22/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 22/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 22/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Misse81.................kp 25/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 27/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 27/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 28/32......................yk 1................2. toiveissa
kuukkeli................kp 28/30......................yk 3................3. toiveissa
Noppi....................kp 28/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 29/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 31/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 31/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 32/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 33/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 39/36?.....................yk 2..............1. toiveissa


Haamuilevat


Plussanneet

Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
 
Sannelis: Juu kyllä sinä tähän pinoon kuulut, täällähän jännätään viikon 16 menkkoja ja toivotaan ettei alkaisi. Ja nuo numerosarjat, tarkoitat varmaan tuota kp-sitä-sun-tätä? Eli se tarkoittaa sitä mikä päivä kierrosta sinulla on menossa. Minulla on kp 20/25-28 eli yleensä kierto on minulla tuon 25-28 päivää ja tällä hetkellä on 20:nes päivä menossa. Yk 14 tarkoittaa että me on yritetty/toivottu vauvaa jo 14 kiertoa ja viimeiseksi on tietysti luku 2. eli toista lasta toivotaan meille. Auttoiko tämä? :D
 


huomenia !


Ihanaa lomaviikko edessä ja jännät paikat muutenkin lähenee. Eilen kyl oli pinna niiiiin kireällä, että sekin tukee menkkojen alkamista :kieh:

Toivon todella, että nää "oireet" yllättäis positiivisella testillä. Jos nytkään ei tärppi käy, niin ens vuoden puolelle sit menee.... outoa et 2 edellist raskautta alko yk 1. molemmat ja nyt ei sit tunnu mikään tepsivän....ärrrsyttävää.


 
Terveiset Tallinnasta! Aika kului siellä kuin siivillä ja nyt pitäis enää pari päivää odottaa...eilen oli ihan järkyttävä migreeni melkein koko päivän ja se on ihan outoa kiertopäiviin nähden. Mulla on viimeksi ollut migreeni 7 kk sitten kun lopetin pillerit ja silloinkin se tuli kp1, eli ei näin paljon ennen menkkoja. Pelkäsin eilen et täti tulee kylään kun oli sellainen olo, mutta eipä tullutkaan, jeejee! Valkkaria edelleen paljon, alavatsaa jomottaa, tissejä kiristää ja pissattaa parin tunnin välein. Siinäpä kai nämä tämänhetkiset tuntemukset.

Mä oon kyllä mukana jos perjantaina joukkotestaillaan (ellei täti tuu) :)

Mukavaa alkanutta meidän viikkoa kaikille ja Sannikselle tervetuloa! :flower:
 
tipsu84 :hug: sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani olen.

Hui kauhea kun tämä ketju on alkanut elämään,ei meinaa perässä pysyä,mutta se ei haittaa.

Ja kaikille hätähousuille terkut että odotelkaahan vain rauhassa ei ainakaan kirvestä kannate vielä kaivoon heittää,sitä vielä tiedä miksi se muuttuu =)

Vai joukkotestaus päivä kuullostais aika kivalta,mulle sopis parhaiten sunnuntai tai aikaisintaa lauantai ku lauantaina olisi määrä alkaa,toivottavasti ei kuitenkaan.Vaikka ei tästä mun kierrosta tiedä ku kahet menkat ollu vasta synnytyksen jälkeen että vaikka heitteliski,mut kahet viimiset on ollu 32 päivän.

Tääl ei vieläkään mitään,jotenki alkaa tuntuun että pettyä saa,mutta ei mulla toisaalta ollu tytöstäkään mitään niin toivoa vielä on.En aio edes miettiä sitä vaihtoehtoa ettei olis raskaana ennunkun menkat alkaa.

Aika monella oli täällä on aika paljon raskauteen viittavia oireita,hyvä niin toivottavsti myös se plussa pärähtää sitten testiin =)

Sori jos jotain nyt unohdin mainita kun tää pää on vähän huono muistamaan kaikkea :D

Meidän viikko vihdoin ja viimein johan tätä on odotettu ja nyt sitten se odotus vasta alkaakin kun pitäs viikonloppuun asti sinnitellä,apua kuinka sitä jaksaa odottaa.

Hei muuten kuin monen kamut tietää että yritätte lasta?
Eilen mulla kaveri kysy ihan yllättäen että jokos sitä toista on mietitty ja mie menin ihan ymmälleni kun nuin yhtä-äkkiä tommosia kyselee ja vielä tämmösel ajankohdal niin sanoin vain äkkiä et ei,ja sitten mietin että no oishan sitä voinu sanoa että juu vähän mietitty :LOL:

Oikein plussa rikasta viikkoa kaikille :heart:
 
Sannikselle tervetuloa! Saitkin jo selvennyksen ihmetykseesi :) Jenniehän voisi jo testata! Apua, munkin tekis NIIN paljon mieli, mitenköhän malttaa odottaa. Paras keino on pysyä apteekista kaukana, niin ja ruokakaupasta...
Tänään oli kyllä huono olo aamusta :whistle: Juuri selainen, joka menee syömisellä ohi. Mulla on kyllä välillä ennen menkkoja huonoa oloa, mutta toivotaan, että tää olis ihan sitä muuta ;)
Mullakin EHKÄ VÄHÄN rinnat alkaneet aristaa, mutta en niissä mitään muutoksia ole bongaillut. Viimeks kuitenni ihan selkeesti oli turvoksissa, ainakin miehen mielestä. Niin ja lämmöt edelleen koholla...

Kauheesti onnea ja malttia kaikille, plussatoivotuksia!

raparperitaivas mites teillä sujui synttärit?
 

Yhteistyössä