** Viikon 16 jännääjät **

Minttuliina aika monet kaverit tietää, että "yritetään" lasta, siis että saa tulla jos on tullakseen. Ihan parhaimmat ja läheisimmät tietää tästä mun fanaattisuudesta :LOL:

Jos ne kaksi viivaa siihen tikkuun sitten tulee, niin kerron tosiaan ystäville vasta kun olen synnyttänyt :D Mä niin pelkään sitä uutta km
 
Voi, oikein paljon onnea kuukkeli! :flower: Ihanaa, että pinossa on jo plussanneita, vaikka vasta meidän piinaviikko starttasi.

Hei kuukkeli, kertoisitko vielä meille perässä tulijoille, mitä oireita sulla oli?? Säkinhän testasit negan muutama päivä sitten samoin kuin minäkin. Eli jos mullakin tulos vielä muuttuisi... :whistle: Onko sulla tietoa ovispäivästäsi tässä kierrossa, eli monentenako päivänä oviksesta plussa näkyi? Paljon kysymyksiä, kiitos jo etukäteen jos viitsit vastata =)
 



Kiitos !


Oireista: Menkkakivut (tod. kovat ), öklötystä 2 pvää, perjantaina veren maku suussa, tänään vatsa löysäl ja ruoka ei maistunut oksetti. Rinnois ihan pientä viiltoa ollut aina välil ja eilen tais se mun raivokohtaus johtua sit tästä tilasta.

Mul alko 1.4 tulee limaa ja seksii harrastettiin siit pävästä 4 päivää putkeen.

testin tein clear bluella, vahva plussa, sit viel apteekin omalla ja siihen tuli aalea, mut näkyvä.

siis en ois ikin uskonu etä on raskaana !
 
Kiitti vastauksesta! Mullakin on nyt jomotellut vatsaa menkkamaisesti perjantaista lähtien ja vuotoa ei vaan näy... Kai sitä pitää uudelleen testata, mut yritän malttaa loppuviikkoon niin, että on ihan varma, et täti on myöhässä =)
 
Paljon onnea kuukkeli :flower:

Oma napa pikaisesti: sunnuntaiaamuna heräsin outoon tunteeseen vatsassa... ja samalla huomasin, että tissit olivat omituiset, mutta toivo plussasta on aika kaukaa haettu, kun emme ovulointiaikaan voineet pupuilla... ehkä tämä on enemmänkin korvien välissä nämä oireet... sitä niin paljon toivoo nyt plussaa, koska ensi kierrossa joutuu sitten jo tutkimuksiin, ja osa niistä kuulosti aika kivuliailta. Sitä ei kertakaikkiaan meinaa uskoa, että nyt se tutkiminen täytyy aloittaa :ashamed:

Ihana ilma onneksi ulkona! Miten VOI olla mahdollista, että viikonloppuna tulee lunta...YÄK!

Kaikille puhaltelen nyt miljoona kertaa ++++++++++ tuulia!
 
MAANANTAI 16.4.2007

Hilma71................kp 19/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 20/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 22/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 22/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 22/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Cruella DeVille........kp25/28......................yk 1...............2. toiveissa
Misse81.................kp 25/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 27/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 27/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 28/32......................yk 1................2. toiveissa
Noppi....................kp 28/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 29/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 31/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 31/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 32/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 33/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 39/36?.....................yk 2..............1. toiveissa


Haamuilevat


Plussanneet

Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
kuukkeli................kp 28/30......................yk 3................3. toiveissa

<br><br>
 
Päivitin listan, jotta meidän onnenviikon plussaamiset näkyy kaikille!
Onnea kuukkeli!!! :heart: Itse huomaan maistelevani, onko suussa raudanmakua ym. oireita mutta ei sitten mitään... Jännää, että sullakin on selvänä tuo maku tuntunut.

Niin omaa napaa lisää: mulla ei mitään oireita. Toisaalta luulen että ovis oli vasta 7-8 päivää sitten. Lämpöjäkin oon mittaillut ja välillä on niin alhaiset että kun vertaan aiempiin kiertoihin niin on samaa kuin kierron kaks ensimmäistä viikkoa eli tosi alhainen. Sitten alan epäileen että onko sitä ovista ollutkaan vielä kun ei lämmöt nouse. Tikut loppu vähän kesken niin en oo enää niillä voinut varmistella. Jos mulle plussa tulee niin on kyllä oireettomin kierto tähän mennessä. Pahoin pelkään että täti saapuu loppuviikosta.

Jos nyt voin vielä purkaa mieltäni tänne, niin että jaksatte lukea niin kerron vielä mitä ollaan tuon avokin kanssa ajateltu. Me nimittäin mennään toivon mukaan naimisiin ensi keväänä eli 2008. Mietittiin että jos nyt ei plussaa tule niin aloitan taas uudelleen pillerit :/ ja siirretään yritystä häihin asti. Hyviä ja huonoja puolia löytyy molemmista ja tää vauvakuume on niin kova, että en tiedä onnistunko siinä, että siirtäisin tätä haavetta. Toisaalta mietin, että kun oon nyt vasta opiskellut yliopistolla ekan vuoden niin kaikki jäisi niin pahasti kesken. Mietin että kun oikein motivoidun opiskelemaan sillä "palkinnolla" että kun olen saanut parin vuoden opinnot jo kasaan niin sitten on kivempi jäädä välissä lapsen kanssa kotiin. Sama koskee miehen opintoja. Ne olisi vuoden päästä paljon paremmassa vaiheessa kuin nyt.
Onko muilla ollut samantyyppisiä ajatuksia missään vaiheessa?
 
hei kaikille! :wave: mä taidan kuiteski kuulua tähän pinoon vaikka tuolla vko 17:ssa olinki. laskeskelin tossa vaan että mulla on jo to kp 28 ja kierto on sen 28. et tänne änkeen jos myöhäisherännäisiä huolitaan mukaan B) eli mulla siis nyt kp25/28 ja yk 1 ja toinen toiveissa. nyt ottamaan arskaa, lämmintä päivänjatkoa! ja onnittelut kuukkelille! :flower:
 



Kiitos onnitteluista !


Kyl se vaan niin näköjään menee, että raskausoireet on samanlaisia kuin menkkaoireet.

Huomaa sen, et ku ei ole tänään syöny kunnolla, niin heikottaa ja kädet tärisee...jee nyt on lupa syödä ja ahmia.


Laskurin mukaan la ois 25.12, eli saattaa joulu olla pikkusen erilaisempi.

Plussa onnea kaikille toivottelee uukkeli :)
 
Oi, hirmusti onnea kuukkeli!!! :flower: Kunpa tulis vielä moooonta plussaa lisää...

Tervetuloa Cruella DeVille, tottakai myöhäisheränneetkin mahtuvat mukaan =)

Tilsu: Me ei oikeastaan olla mietitty vauva-ajankohtaa sen tarkemmin, kunhan todettiin, että omia häitä vois olla kivempi viettää "lapsettomana", mutta kun vauvakuume on niin kova, niin se puskee kyllä häiden edelle :whistle:

Tein mokan, ostin testin Tallinnasta ja nyt tekis mieli katsoa mikä tulos tulisi *aargh* Täytyy keksiä kaikkea tekemistä täksi illaksi ja vaikka pyytää ukkelia piilottamaan testi perjantaihin asti...ettei tule hätiköityä. Periaatteessa voisin kai jo testata, koska oviksesta on tänään 14 päivää, mutta...viime kierrossa täti tuli tiistai-iltana kylään (samoilla kiertopäivillä), eli jännitän aikas kovasti miten huomenna käy.

Hih, jaksoinpa sitten minäkin rekisteröityä, täällä kun on alkanut viihtyä ihan mukavasti =)
 
Pitkästä aikaa listalla!

Ihanaa, että on plussanneita!

Onnea onnea Kuukelli ja Minky!! :flower: :flower: :flower:

Oma napa 31/33-35:
Rinnat tosi turvonneet ja arat, varsinkin nännit.
Ottaa päähän vähän kaikki, juuri meni työpaikkakin sivu suun.

Luulen että kuitenkin menkat on tulossa, kunehkä ihan pientä tuhrua tuli juuri veskipaperiinkin, eli se siitä sitten.

Ehkä joskus vielä onnistaakin!

Oikein paljon plussatuulia kaikille!!!

:) Kellukka pohjoisen hohtavien hankien keskeltä
Ihana mennä järvelle hiihtämään töiden jälkeen.
 
Jennie80
ONNEA KUUKKELI!!! :heart: Musta on aina vaan niin ihana lukea näitä plussaviestejä.

Itse en ole uskaltanut testata. En vaan uskalla, en en en. Oireita periaatteessa on, mutta jotenkin onnistun ajatuksissani kääntelemään ja vääntelemään ne aina mielikuvitukseni tuotteiksi. Onkohan mahdollista kuvitella huonovointisuus ja selkäkivutkin? Ainakin niitä voi selitällä: on tullut syötyä liikaa/jotain epäsopivaa ja selkäkipu johtuu treenaamisesta ja venyttelemättömyydestä (tai alkavista menkoista). Huhhuijaa. Selviydynköhän mä selväjärkisenä loppuviikkoon asti?

Tsemppiä kaikille ja onnea matkaan!
 
e rika
Onnea, kuukkeli! :flower:

Tänään VÄSYTTÄÄ. Huonosti nukuttu yö takana, aikainen herätys ja "pitkä" päivä..

Joku, nopeasti selaillessani, kysyi elämäntilanteista.. mä olen myös opiskelija yliopistossa. Tänä keväänä tulee toinen vuosi opiskeluja ja kesällä olisi tarkoituksenani suorittaa pakollinen harjoittelu alta pois. Mä olen ajatellut myös, että ajankohta opiskelujen aikana lasten saannille on mulle henkilökohtaisesti paras vaihtoehto (juuri tokan ja kolmannen vuoden aikoihin). Onneks mulla on mies, joka lasta haluaa nyt yhtä paljon kuin mäkin. :) Niin eri asiat painaa vaakakupissa eri ihmisille ja tää yrittäminen tuntuu minusta nyt niin oikealle ajankohdalle. Onnistuispa..

Mutta jos ei nyt, niin jonain päivänä. Kohtahan se selviää. :) Aikaisempien päivien oireisiini voisin lisätä hienoisen heikotuksen, joka ilmenee lievinä huonon olon aaltoina ja vetämättömyytenä. Lämmöt yhä btw korkealla. Katsellaan vielä.. kirves ei ole kaivossa. :)
 
ONNEA KUUKKELI :heart: :heart: :heart:

Täällä testattu tänään PLUSSA aptekkin testillä. Oviksesta 10 päivää ja nyt näyttää jo plussaa/haamua. Oireita ei juurikaan ole, samanlaisia kuin menkat olis tulossa. En oikeen uskalla iloita vielä kun kaksi km takana. Pakko ottaa nyt vain rauhllisesti ja toivoa että tämä pysyy kyydissä...Puhaltelen plussatuulia myös teille muille :whistle:
 
Onnea kuukkeli :hug: :heart: Ihania uutisia lisää vaan :D

Ei oo vielä täälläkään alkaneet. jos tässä hetki vielä jännäillään....En uskalla vielä testata. Mulla alaselkä särkee. rinnat edelleen arat. Valkovuotoa lorisee....Toivotaan parasta!

Plussatuulia kaikille!!!

piutsuli
 
Ihanaa, meidän viikko ja hyvältä näyttää B)

Kuukkelille paljon paljon onnea :flower: :flower: :flower: ja myös Misse81 varovasti lähetän onnittelut myös sinne ja tarrasukkia matkaan :heart: :heart:

Kuukkelin kirjoittamien oireiden takia, nostan taas päätäni ja alan toivoa parasta. Olo on "menkkamainen" mutta nyt todellakin toivon parasta. Viime kierrot olleet tuon 30 pvä eli jos huomenna ei vielä tätiä näy, niin toiveet nousee korkealle ja tuskin maltan odottaa ryhmätestausta loppuviikolle :ashamed:

Cruella DeVilla tervetuloa joukkoon.

Joku pohti elämäntilannetta ja opintoja...itselläni on jo vakituista työsuhdetta takana pian kolme vuotta, opiskelut opiskeltu ja häät tanssittu. Niimpä ei ole muita kuin hurja vauvakuume. Pillerit lensi nurkkaan puoli vuotta häiden jälkeen. Mutta kuume on ainakin minulla ollut jo paljon pidempään, yhdessä oltiin kuitenkin päätetty että puoli vuotta häistä ja yritys saa alkaa. Jos olisin tajunnut että tämä voi olla näin vaikeaa, niin varmasti olisin vaatinut pillerien lopettamista jo aiemmin. Mistäs näistä voi koskaan tietää :/

Mulla on yksi ongelma, naama kukkii ihan julmetusti. Mulla ei koskaa murkkuiässä ollut finnejä, eikä myöhemminkään, joten pillereitä en aloittanut sen takia. Mutta nyt kun lopetin niiden syömisen, niin olen saanut ilokseni aivan julmettomia finnejä, sellaisia joita ei ole koskaan ollut. Luojan kiitos säästyin teininä näiltä. Nyt näihin osaa jo suhtautua. Onko muilla ollut samoja ongelmia pillerien syönnin lopetuksen jälkeen??

Nyt yöunille ja toivottavasti huomenna saadaan lisää plussa uutisia :heart: :heart: :heart:
 
Paljon onnea Misse81!!! :flower: Hienosti on meidän viikko alkanut!

Elämäntilanteesta: Täällä on opiskelut takana, molemmat ollaan töissä, eli sikäli ois ihan hyvä aika vaaville.

Sitten vielä hieman lisätoivetta ilmaan...työkaverini tänään kertoi, että hänen serkullaan on laskettu aika syyskuun alussa ja että raskaus näkyi testissä vasta viikolla 8!?! Hän oli ihmetellyt minne täti jäi ja kävi lääkärissä ottamassa asiasta selvää, verikokeesta kävi ilmi että hän on raskaana, mutta pissatestit eivät sitä olleet näyttäneet. Tää on varmaan harvinaista(?), mutta toivoa siis on vaikkei testi sitä näyttäisikään =)
 
Saankos vielä tunkeutua teidän mukaan näin viime metreillä?! hyvä kysyä, ja samantien kuitenkin tunkeutua. :)

täällä tätiä varotaan ettei ilmaantuisi nyt to. eli 19 päivä.. Teen kaikkeni, ettei osaa tänne meidän työ ja pilaa mun mieltä. Niin suuret on nyt toiveet!

Pillerit on jätetty pois jo joulukuun lopussa 2005. Mutta mitään hyvää ei oo kuulunu. Välillä toki on ollu jo "kyllästymisen" merkkiä, eikä niin tarkoin olla edes yritelty. Mutta nyt taas kuumeilen niin kovaa, että tuntuu kaikki mahdolliset oireet.. Toivottavasti ne on tottakin, eikä vaan sitä että kun toivoo niin tuntuu vaikka mitä..

oireita mm. välillä ällö olo, joka kuitenkin kuin itsestään häviää.. varsinkin iltaisin tuo ällötys tuntuu olvan enemmän.. makuuasentoon kun menee. (en kyllä tiedä, voiko edes olla mikään oire, että makuulla ällöttää...)
Rintoja nipistelee sillointällöin, parasta aikaakin. :) Eli onko vaan haavetta, ken tietää???
Ja se, mistä sain lisätoivoa!!! Aamulla kun heräsin ja menin keittiöön, huusin ekana mikä täälä mätänee kun haisee niin pahalle! Mies vaan väitti ettei mikään haise, vei roskiksen pihalle, mutta ei kuulemma sekään haissu vaikka kuinka haisteli.. mutta mun nenään joku haisi niin pahalle kun olla ja voi.. illalla kun tulin töistä, haistin taas kumman hajun. nyt selvis, että se iltainen haju oli vaan makaronilaatikko. ;)

Meillä 3v tyttö, ja sen raskauden aikana ei ollu muita oireita ku tuo hajuaisti.. sillon mies tuli töistä ja lämmitti itelle valkosipuliperunalaatikkoa (myöhään illalla) ja heräsin siihen kauheaan hajuun mikä siitä tuli... tein samaisena yönä testin, ja olin raskaana. :) Sen jälkeen en oo sitä ruokaa tehny, jäi niin oksettavasti se haju mieleen. :)

Mutta josko nyt olis kans tärppi käynyt!!!!!

Onnea jo plussanneille, ja positiivisia testejä kaikille!!

Sori jos sepostukseni meni oikein sekavaksi. :ashamed:
 

Yhteistyössä