***Viikon 18 jännääjät***

äiskä03
Olen sivusta seurannut teidän jännäämistä ja jatkan edelleen taustalla. Piti kuitenkin viesti jättää että olen mukana ainakin ajatuksissani :)

Kai minä kuvittelen että kun en sano mitään ääneen niin voin olla vielä hetken unelmissani.. Niitä oireita kun tulee vahdattua joka kuukausi.

Oikeasti taidan kuulua seuraavan viikon jännääjiin, mutta toisaalta epäsäännöllisen kierron omaavana ajattelin kuulua tänne. Viime kuukausien perusteella siis pitäisi alkaa kuukautiset huomenna. Pitemmän kierron mukaan alkaisivat vasta ensiviikon lopulla. Eli tiedäppä tässä sitten ;)

Minulla on pitkä kierto, niin kerkeää siinä reilussa kuukaudessa unohtaa menkkaoireet ja aina sitä kuvittelee että on löytänyt jonkun uuden oireen joka tässä kuussa voisi merkitä raskautta :)

Jos nyt etsimällä etsin jotain normaalista elämästä poikkeavaa niin nännit on kipeät ja alaselässä tuntuu kipua.
Selkäkivut voi nyt selittyä erittäin epäergonomisella asennolla sohvannurkassa ja nännikivut kai kuuluvat menkkaoireisiin. Olen vaan unohtanut ne :)
Toisaalta kyllä ei vielä valkovuotoakaan valu siihen malliin kuin normaalisti ennen kuukautisia, eikä kyllä ole yhtään menkkamaisia vatsakipujakaan.

Tiedä sitten, luultavasti odottelen taas liikaa ja sen takia menkat alkaa vasta ensiviikolla.
 
Niisku: Juu saatta vaikuttaa se, ettet laittanut korkkia siihen ja jos kerta rfsu:n testin viiva on punertava niin kyllä se plussa on!!! Apteekin oma testi muutenkin näyttää vähän myöhemmin useilla. Apteekin oma on kyllä luotettava testi. ikinä siihen ei ole tullut mitään viivanpaikkoja. Selvä nega kun negaa on. Acon10:llä vois näkyä jo selkeämpi plussa kun on herkempi. Onnea kuitenkin!!!!! :D :flower:
 
Testasin aamulla Apteekin omalla (ja muistin laittaa suojan paikoilleen!) ja plussa sieltäkin =) Kai se uskottava nyt on! Pelottaa vain, että ei pysy mukana, toivottavasti pysyy.
Mulla on ollut jo reilun viikon alaselkä kipeä, kuin olisi jotenki puutunut, ei pysty kauaa istumaan. Joku tossa mainitsi selkäkivuista, en nyt muista kuka!
 
Oltiinpas me tiputtu!! :/
Mulla oli taas eilen niitä selkäkipuja ja illalla olin aivan jäässä. Palelin, mutta en mitannut sitten lämpöjä. Aamulla ne oli 36,9, mutta ei palele enää.
Mulla tuli eilen jotain vaaleanpunaista "limaa" vessapaperiin. Sitä oli aika vähän eikä sitä tullut kuin sen yhden käynnin ajan.
Mammaksin surkealla ovulaatioliuskatestillä testasin aamulla huvikseni ja se näytti muka plussaa. On se mulla ennenkin näyttänyt plussaa ennen menkkoja, joten en luota siihen tippaakaan. En haluaisi taas pettyä ja siksi yritän itselleni koko ajan takoa päähän, että itse keksit oireet ja että torstaina alkaa menkat.

Haikara kp33/35-36
 
Moi!
Täällä odotellaan ja ihmetellään! Tänäänkin testi neg. Edellisissä raskauksis testit näytti pos. jo kun menkat 1pv:n myöhässä. Eli tuskin on tärpännyt. Ehkä elimistö hakee uutta kiertopituutta. Toivottavasti ei venähdä kovin pitkäksi. Testailen tässä lähipäivinä jälleen jos ei menkkoja kuulu.
 
Sunnuntai 6.5.2007

Emoliini....................kp28/26-29...........yk10.........2.Toiveissa
Neena Menninkäinen..kp29/25-34............yk 3..........1. toiveissa
Freija.......................kp30/22-24...........yk1............?.toiveissa
Täpinä......................kp31/28..............yk 3............2. toiveissa
Ninna.......................kp31/28...............yk1.............3.Toiveissa
tirlittan......................kp32/28..............yk1,5v.........?.toiveissa
Haikara.................... kp33/35-36..........yk 8........... 1. toiveissa
Kvart Över................kp33/29...............yk 2...........1. toiveissa
annnas......................kp35/31-39..........yk 5...........1. toiveissa
Mouse........................kp36/30...............yk5...........?.Toiveissa
Nipsuli.......................kp41/?.................yk1............1.Toiveissa

Plussanneet:
Hätähousu
Lellu1
Nuuskis
Niisku

Pudonneet:
Ursula
Matilda81
Kevät07
Annuli
Nanna81
Vikki


Onnea Niisku!!

Onko täällä vielä ketään?? Monilla näyttäisi jo menevän yli normaalikierron? Ootteko testailleet??

Mä testasin taas tänään negan, en tajua mikä mättää, ei ole yleensä kierto heitellyt. No, ehkä oon vaan ajatellut tätä asiaa nyt liikaa ja siksi venyy.
 
Moi! Emoliini ilmttautuu taas. Tuli vähän muuta mietittävää kun kaaduin kotona rappusissa ja minulta murtui nilkka. Nyt on kipsi jalassa ja kaikki paikat kipeinä noitten keppien kanssa könkkäämisestä... Tipuin lauantaina eli vuoto alkoi kuten oireista voi olettaa. Vuoto on ihan älyttömän niukkaa ja oudon´valeaa vaikkakin ihan selkeää. Voi olla että shokki ja onnettomuus sotkee normaalikuvioita mutta jos nyt tahti ei kiihdy teen varmuuden vuoksi testin vielä... melkoset lääkkeet nimittäin määrättiin tätä kipua varten... noh... mitään raskausoireita ei ole joten aika kaukaa haettu että olisi mitään. Eli tipuin siis.

-e-
 
Täällä testattiin eilen ja plussa tuli. Pää ihan pyörällä, eikä vielä oikei tahdo uskoa, että plussa tuli. Maha on ollut aikas kipeä viimeiset päivät, ihan kunnon kramppeja. Osaako joku sanoa onko syytä huoleen vai onko ihan normaalia?
 
Moi!
Ninna: harmi että vuoto alkoi. Innolla vaan uutta kiertoa kohden! Sinne minäkin köpöttelen! Sisko vielä varmuuden vuoksi tuo raskauststestin ettei tartte miettiä sitkään pian. Otan ihan loman kannalta tämän kipsijalan. Pojan syntymän jälkeen ei juurikaan ole omaa aikaa ollut... Nyt kun ei oikein mitään pysty tekemään saa ihan rauhassa kaahata täällä pitkin palstoja ja jättää kotihommat muille... eli iskälle!

Freija: mun raskaus alkoi aikanaan ihan mielettömillä vatsakrampeilla. Siis kovempia kipuja kuin kuukautiskivut. Välillä piti ihan pitkälleen mennä kun mahaan sattui. Se helpotti sitten raskauden edetessä. Käsittääkseni kivut johtuivat siitä kohdun kasvamisesta. Terve poika syntyi aikanaan, joten ei mitään syytä huoleen. Ota ihan rennosti vaan ja nauti raskaudesta! Onnea!
-e-

 
Freijalle hirmuisesti onnea!
Emoliinille nyt paranemisia...siul onki nyt hyvä syy ottaa lunkisti,huilailet ja nautit tekemättömyydestä =)
Toivottavasti ei kovasti oo kipuja.

Ite yhä jännäilen tuolla vkolla 21...tää vkko ois sitä otollisinta aikaa ;)
 
kiitos kaikille! nautin kyllä ja rentoudun. Juhannukseen asti olen ainkin saikulla ja sit alkaakin jo kesäloma ... että jos tämä pikukakkonen on työstressin takia antanut odottaa itseään tulipahan nyt eliminoitua sekin murhe tämä vauvan yrittämisessä. :D melkonen voltti kylläkin tuli heitettyä kivirappusissa että on ihan hyvä etten ollut raskaana! Jotain positiivista. Enkä myöskään esim lyöny päätäni pahasti... kyllä tämä jalka tästä paranee... -e-
 
Maanantai 7.5.2007

Neena Menninkäinen..kp30/25-34............yk 3..........1. toiveissa
Täpinä......................kp32/28..............yk 3............2. toiveissa
Kvart Över................kp34/29...............yk 2...........1. toiveissa
annnas......................kp36/31-39..........yk 5...........1. toiveissa
Mouse........................kp37/30...............yk5...........?.Toiveissa
Nipsuli.......................kp42/?.................yk1............1.Toiveissa

Plussanneet:
Hätähousu
Lellu1
Nuuskis
Niisku
Freija
Haikara

Pudonneet:
Ursula
Matilda81
Kevät07
Annuli
Nanna81
Vikki
Emoliini
Ninna
Tirlittan


Onnea Haikara!!! :flower: Ja muutkin plussanneet!

Voi itku, Tirlittan!! :hug: <br><br>
 
Arvatkaa mitä!!!??

PLUSSA TULI!!!!! :eek:

En ole uskoa vielä todeksi ja menenkin verikokeisiin heti tänään niin saan huomisella tuloksen. Testasin Clerbluen digitaalisella ja se tuli melkeen heti näyttöön. Sit hirveä kiljaisu ja miestä herättämään. Ei uskalleta vielä iloita kun ei tiedä onko tää nyt varmaa. Haen tänään pussillisen testejä ja testailen. Kuitenkin tänään vasta kp34/35-36(siis kun ovis oli myöhässä).

On tätä odotettu. Just olisi tänään ollut soittoaika lääkärille jatkotoimepiteitä varten.

Oireita ei ole muuta kuin nälkä ja kuumotus. :p
 
Kiitos Kiitos!!! =)
Ei tätä nyt usko todeksi ja olen alkanut jo epäilemään näitä testejä. Hoitaja kysyi jo, että enkö usko mitään. Hain lisää testejä, mutta en oikeen osaa tulkita niitä kun en ole aiemmin käyttänyt. Haamu on, mutta ei mikään vahva viiva. Jotain kuitenkin. Testasin siis aamulla digitaalisella plussan ja nyt päivällä Aconilla ja Clearbluen tavallisella. Menkkojenhan ei siis vielä olisi pitänyt alkaa, joten voi johtua siitä nuo haaleat viivat. Huomenna selviää sitten varmasti. Laitto mulle jo ultra-ajan 23.5. vaikka sanoin, etten uskalla vielä varata aikaa. Miten maltan huomiseen!!! :ashamed:
 
ONNEA kaikille plussanneille :heart: :hug: :flower: !!!

Minut voi tiputtaa listalta...täti tuli lauvantaina, kuten jo mielessäni veikkasin :( .....mutta täytyy tässä eteenpäin pinnistää ja kesää odottaa ;) ...onneksi tänään on aurikoisempi päivä ulkona, niin ei niin masenna kulkea "vaippa pöksyissä"...
 
Pisimmänkin kierron perusteella tällä viikolla pitäisi alkaa menkat. Lauantaina oli kyllä mahassa vähän siihen malliin jomotusta että menkat alkaa lähipäivinä. Rinnat tai erityisesti nännit ovat olleet kipeät perjantaista lähtien. Ei nyt näin kipeät ainakaan ole normaalisti olleet.. Selässä/lonkassa tuntuu kipuja, muistuttavat melko paljon liitoskipuja raskausajan loppupuolella.. Mutta ehkä nekin voi luokitella normaaliksi :)

Jännittää ja tietenkin menkat tulee vasta ensiviikolla kun nyt on mielessä kokoajan :D
 
Tiistai 8.5.2007

Neena Menninkäinen..kp31/25-34............yk 3..........1. toiveissa
Täpinä......................kp33/28..............yk 3............2. toiveissa
annnas......................kp37/31-39..........yk 5...........1. toiveissa
Mouse........................kp38/30...............yk5...........?.Toiveissa
Nipsuli.......................kp43/?.................yk1............1.Toiveissa

Plussanneet:
Hätähousu
Lellu1
Nuuskis
Niisku
Freija
Haikara

Pudonneet:
Ursula
Matilda81
Kevät07
Annuli
Nanna81
Vikki
Emoliini
Ninna
Tirlittan
Kvart Över

Tulihan se täti sieltä vihdoin, melkein viikon myöhässä. Ei haittaa, pääseepähän uuteen yritykseen :D
 

Yhteistyössä