--- viikon 20 TÄPINÄT ja TÄRPIT ---

no, joo. mullakin menee kierron loppu tällä 33 pituudella sinne viikolle 21, mutta kyllä se edellinenkin piinava on. JA varmasti TESTAAN jo 20, jos oireet antaa periksi ja täti ei oo tullut! Ja mullahan on vasta toinen kierto joten en siitä pituudesta tiedä...
no... jommassa kummassa pinossa oon.
:)
 
Abu
Voisinpa tänne hypätä minäkin! Mulla tosin on jo kp13/35 mutta mahdollinen testailu menee tosiaan vasta sinne viikolle 20. Mulla on haaveena kakkonen ja meneillään on yk1. Meidän likka täytti toissaviikolla 6kk ja laskeskelin että nyt jos tärppäisi niin olisi sisaruksilla sopivasti ikäeroa. Niin ja vaikka ei heti tärppäisikään niin kivahan se on kesästä nauttia muutenkin (lue: ottaa ehkä saunasiideri tai kaksi pihalla istuskellen :p )

arabel------------------- kp4/26--------------------------- yk12
Citrus-------------------- kp9/28-30-----------------------yk?
Dreamer78--------------kp4/33----------------------------yk2
Abu-----------------------kp13/35---------------------------yk1


Mites teillä muilla, monesko vauva toiveissa? Sen voisi lisätä tuohon listaan?

 
hei kivaa kun täällä on kuitenkin muutama jo!

TULKAA MUKAAN MUUTKIN 20 VIIKON JÄNNÄILIJÄT!!

(kopioin tähän tuolta toisesta ketjusta tekstini: )

Mä tosiaan oon jo valmiiksi stressaantunut, kun jätin tosiaan renkaan pois vasta 15.3; ja vuodosta laskien täti tuli sitten kp33 tai 34. Mulla ei OO IKINÄ OLLUT NÄIN LYHYT KIERTO ilman ehkäisyä. Pco on todettu ja ilmeisesti siitä johtuen kierto ollut väh. 35 ja usein jopa 60 tai enemmän. Aina ennen ajattelin että KIVA: ei mene rätteihin paljon rahaa.. heh heh. silloin joskus TEININÄ en vielä ollut edes kuullut PCO:sta tai muusta eikä lapsetkaan ollu vielä haaveissa.
Niin sen takia olen siis stressaantunut, että EN tiedä milloin sitä OVISTA oikein odottaa. ETTÄ onko kierto OIKEESTI lyhentynyt ja nyt jopa vois olla edellistäkin lyhempi TAI sitten veeenyyyy taas kun renkaan teho on kokonaan loppu. no, kai sen tässä kuukauden sisällä näkee sitten.
Ja toisaalta; mitä sitä stressaamaan - ei sitä ainakaan ilman pupuilua raskaaksi tule. joten ahkera peittojen heiluttelu pitää aloittaa HETI kun tästä nyt tuo täti lumppujansa alkaa pakkaamaan ja jatkaa sitten lämpöjen mukaan aika lähelle mahdollista testaus aikaa! --> ai mitä toi tarkoitti? lopetetaanko pupuilut jos lämpö näyttää MITÄ? no, jos SELKEÄSTI huomaan notkahdukset ja lämmönnousun niin kai siitä viikon päästä voi jo vähän hellittää peittojen heiluttelusta VAI? ja jos en pongaa lämmöissä eroa niin sitä sitten on jatkattava jokatoinenpäivä -systeemillä. Onko kellään teistä alkanut maistua pupuilu PUULTA? SIIS AJATUKSENA? olen ainakin huomannut että joskus ei tee sitten ei yhtään mieli; mutta kun on vaan alkanut puuhiin niin kyllä se sit vaan kivaa on!!

Täällä meikä siis jännittää että koska sitä voi sit alkaa JÄNNITTÄMÄÄN!?!??! Viikolla 20 vai 21?

Dreamer78

p.s. mä oon alkanut vuosi sitten KARPPAAMAAN; joten mun hormoonit on voinut heittää ympäri eli olen jopa voinut _osittain_ parantua PCO- ongelmista. SITÄ KOVASTI TOIVON! vaikka eihän se mihinkään PARANNU kokonaan, mutta helpotusta voi saada kun saa tarpeeksi rasvoja ja jättää ylimääräisen sokerin ja hiilarit pois. Lisäksi tietty olen hiukan laihtunutkin edellisistä raskaus-yrityksistä parin vuoden takaa. joten sekin voi osaltaan avittaa!!! TOIVOTTAVASTI!

no, tulipa sitä tekstiä taas!

Dreamer78 ... taaaaas... niin ja 3. lapsi haaveissa! HUI! ei se siltä tunnu ku edellset on kaksoset IVF:llä ja raskaudesta on jo huimat 6v2kk!! :)
 
Abu
arabel----------kp6/26-------------yk12----------?
Citrus--------------kp11/28-30--------yk?------------?
Dreamer78-------kp6/33--------------yk2-------------3.lapsi
Abu-----------------kp15/35------------yk1------------2.lapsi
kata79-------------kp8/28--------------yk1------------3.lapsi


Tervetuloa kata79! Täällä alkaa viikonloppuna tiivis
eipä tänne muuta....
 
dreamer78, pidetään peukkuja, että pco olisi parantunut! Mulla on endometrioosi, joten saas nähdä montako yk tarvitaan raskautumiseen :/

Abu, laittakaahan peitot heilumaan oikein urakalla ;)


Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Perjantai 25.5. :)

arabel----------kp7/26-------------yk12----------?
Citrus--------------kp12/28-30--------yk3------------esikoinen
Dreamer78-------kp7/29-33--------------yk2-------------3.lapsi
Abu-----------------kp16/35------------yk1------------2.lapsi
kata79-------------kp9/28--------------yk1------------3.lapsi



päivitin. toivottavasti osasin.
Tätiä ei enä tänään ole näkynyt! jeeee. Peitot nyt vaan heilumaan! tekis kyllä jo mieli... ;) meil on ollut varmaan yli 2 vkoa väliä! hui! mul oli niin kauheet pms oireet et ei kyl tehnyt mieli ja sit tulikin tätskä. Ensin luulin kyl raskaus-oireiksi, mut sit tiesin kyl et metsään meni se yk. no, mut nyt uutta panosta sisään! (noh... eipäs kuulostanut kovin houkuttelevan romanttiselta! :/ )

Dreamer78
 
Heips kaikille!
mulle noihin tietoihin lisäyksenä yk3 ja esikoinen haaveissa.
Huomenna yritän muistaa oviksen tikutuksen, tänään unoihtui :eek: kun töissä niin haipakkaa.
Ootteko muut tikuttaneet/aiotteko?

Toivottavasti tästä tulee plussarikas pino! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Citrus:
Heips kaikille!
mulle noihin tietoihin lisäyksenä yk3 ja esikoinen haaveissa.
Huomenna yritän muistaa oviksen tikutuksen, tänään unoihtui :eek: kun töissä niin haipakkaa.
Ootteko muut tikuttaneet/aiotteko?

Toivottavasti tästä tulee plussarikas pino! :)
lisäsin. :)
mä aloitan kai vasta maanantaina tikutuksen... silloin kp10, joten ei voi olla liian myöhäistä. Peittoja kuitenkin YRITETÄÄN heilutella nyt heti tästä päivästä eteenpäin!! ;)
oletko itse muuten aiemmin tikutellut? mitä oot saanut?



 
Huomenta ja hyvää viikonloppua kaikille!

Tänään muistin tikuttaa, haamu tuli ovistestiin mutta ei siis vielä plussaa.

Viime kierrossa tikutin kp 10 lähtien, plussa tuli kp 17. Tikutin sitten vielä kaksi päivää sen jälkeenkin mielenkiinnosta, niin plussa myös seuraavana päivänä mut kp 19 ei enää ollut plussa.
Toiveikkaina olen, että tästäkin kierrosta tikuilla plussa löytyisi.
 
Lauantai 26.4.2008 =)

Citrus--------------kp 13/28-30--------yk3------------esikoinen
Louvre-------------kp 17/32-33--------yk3------------esikko
arabel--------------kp 8/26-------------yk12-----------?
Abu-----------------kp 17/35------------yk1------------2.lapsi
kata79-------------kp 10/28------------yk1------------3.lapsi
Dreamer78--------kp 8/29-33---------yk2------------3.lapsi

 
Mä aion kanssa tikuttaa. Luulen kyllä tietäväni koska ovuloin (kiitos endometrioosin, oviskipuja löytyy!), mutta tarkistan nyt tikuilla olenko oikeassa. Sunnuntaina (kp11) ajattelin aloittaa.
Ootteko tikuttaneet aina samaan aikaan päivästä, vai onko sillä kuinka väliä? Ihan uutta ja outoa nämä tikut mulle :ashamed:

Tervetuloa mukaan Louvre! Toivottavasti saadaan paljon plussia pinoon =)
 
kata kiitti =) Olen tilannu ovistestit kotitesti.fi:stä. Paketis tulee ohjeet mukana ja niis sanotaan näin:

1. Älä käytä aamuvirtsaa, sillä LH näkyy virtsassa vasta päivällä.
2. Paras aika näytteen ottamiseen on klo 10 ja 20 välillä.
3. Ota näyte päivittäin samoihin aikoihin. Vähennä nesteen nauttimista n. 2 tuntia ennen näytteen ottamista, koska runsas nesteiden nauttiminen laimentaa hormonia virtsassasi.
 
Sunnuntai 27.4.2008 =)

Citrus--------------kp 14/28-30--------yk3------------esikoinen
Louvre-------------kp 18/32-33--------yk3------------esikko
arabel--------------kp 9/26-------------yk12-----------?
Abu-----------------kp 18/35------------yk1------------2.lapsi
kata79-------------kp 11/28------------yk1------------3.lapsi
Dreamer78--------kp 9/29-33---------yk2------------3.lapsi
 
jee. onpas meillä jo hienoja KP-lukuja... :D en oikein osaa sanoa onko tää 9 päivää mennyt nopeasti vai ei... toisaalta joo mut toisaalta ei. Äkkiäkös ens viikko on lopuillaa ja kohta saadaan alkaa jännäämään kunnolla.
Mä oon lämpöjä mittaillut, mutta hermi ku oon parina yönä nukkunut tosi huonosti; heräillyt jatkuvasti ja pyörinyt. Oon käynyt myös veskissä aamuyönä silloin, ja lämmömmittauksessa sen huomaa heti! hyvinnukuttuina aamuina lämpö on 36,0-2, mutta huonosti nukuttuina noussut jo yli 36,3 melkein ,4. No, mut nyt vasta kp9 joten kyllä tässä toivottavasti tulee vertailukelpoista lukua vielä...
Dreamer78
 

Yhteistyössä