+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

No niin, aloitetaas tänne uusi pino niille, jotka toivovat, korjaan, siis AIKOVAT plussata viikolla yhdeksän :LOL:
Lisätkää itsenne listalle ja liittykää mukaan uuteen jännittävään kiertoon!


Tilanne TIISTAINA 29.1.08

ärrieri kp1/31.......................yk 2................2. haaveissa
nibbler kp 2 / 28-30 ............yk 7................1. haaveissa
 
mulle tulee plussa silloin! :wave:
kp 2/28-30 esikoinen ilmoittaa sillon tulostansa. :D

toivottavasti tää päättäväisyys palkitaan nyt sitte

nibbler kp 2 / 28-30 .....................yk 7......................1.
 
Tervetuloa nibbler! Mukavaa ettei yksin tarvitse jännätä :)

Itsestäni sen verran että tosiaan toinen yrityskerta alkoi nyt vuosien hormonikierukan käytön jälkeen ja sen verran kärsimätön ihminen olen, että vaikka vielä jokin aika sitten ihmettelin muiden innostusta tikutteluun, aion nyt itsekin ottaa kaikki "aseet" käyttöön eli greippimehut ja ovistikut! :kieh:
 
Tiistai 29.1.2008

ärrieri .......... kp 1/32 ............. yk 2 ...... haaveissa 2.
nibbler ......... kp 2/28-30 ....... yk 7 ....... haaveissa 1.
Taikasäde..... kp 11/27-40 ..... yk 2 ...... haaveissa 3.


Lisäilin itseni joukkoon. Tällä viikolla testaan sitten sen PLUSSAN!! :D :wave:
 
mulla käytössä greippimehu, aloe vera ja kalanmaksaöljy :) yritän saada kahvinjuontia vähän vähemmälle saa nähä miten käy. yleensä ollu kesällä helpompaa :)

no ehkä sitten viikolla 9 kun saan tietää olevani raskaana on helpompi lopettaa ainaki melkeen kokonaan kaikki paheet :D
 
Teretulemast TaikaSädekin ;)

Tänään aloittelin noi greippimehut, ei oo mitään herkkua kyllä...Ja p****kin vuotaa kuin seula...Ihanaa tämä naisen elämä :)

KESKIVIIKKO 30.1.08

ärrieri .......... kp 2/31 ............. yk 2 ...... haaveissa 2.
nibbler ......... kp 3/28-30 ....... yk 7 ....... haaveissa 1.
Taikasäde..... kp 12/27-40 ..... .yk 2 ...... haaveissa 3.
 
Korjasin tuota kiertoani, oli lipsahtanut yksi päivä liikaa ;)

Juu, en muistanutkaan miten "ihanalta" tämä aika kuukaudesta tuntuukaan kun saa rätti housuissa kulkea..noh, jokainen päivä on kohti ovulaatiota, täytyy pysyä positiivisena. Ja nyt seuraa pyhä lupaus: en sitten testaa ennen kuin sinä päivänä kun pitäis Tädin tulla taas. Viime kierrossa innostuin vähän liikaa ja sain tippua korkealta :whistle:
 
jep, samaten täällä. paitsi että en kerenny testaamaankaan kun menkat tuli mutta muuten olin iahn varma että oli tärpännyt.
mut sehän tapahtuuki vasta tässä kierrossa :)

innolla odotan että saa heittää nää rätit menemään.sit raskauden jälkeen teen toisen tenavan heti perään niin ei tarvi ikinä enää miettiä jotai menkkoja :LOL:
 
ärrieri: Miekin oon vannottanu itseni testaamaan vasta sitten, kun on tuo kp 40 täynnä. Muuten saattaisi lähteä mopo käsistä, jos ei ois itelleen tiukkana. :LOL:

Tuo otsikkohan voitais muuttaa viikon 9. trio! :LOL: :LOL: ( joo tiedän, on väsynyttä juttua :headwall: )
 
no, nyt vasta alkuviikko et eiköhän perjantaihin mennessä meitä plussaajia ole jo enemmän :)

mies tuskasteli jo tuolla kun teinit tulee ekasta kuminpuhkeemisesta raskaaks ja me ei. se on kyllä muuten kumma juttu.
ku ajattelee miten paljon sanotaan että ei sais tehä yritys vaiheessa, kuten juoda kahvia tai ei onnistu, polta tupakkaa niin ei onnistu, syö papaijaa, juo kaakaota ja ei onnistu. sillonhan ei tarttis mitään ehkäsyä josa asiat ois niin.

paljon pohdintaa... tiedettä :D
 
TORSTAI 31.1.08

ärrieri .......... kp 3/31 ............. yk 2 ...... haaveissa 2.
nibbler ......... kp 4/28-30 ....... yk 7 ....... haaveissa 1.
Taikasäde..... kp 13/27-40 ..... .yk 2 ...... haaveissa 3.


TaikaSäde
: Juu, pieni on joukkomme mutta sitäkin päättäväisempi :kieh:
nibbler: Samaa olen joskus miettinyt itsekin (vaikka ei tähän mennessä ole ollutkaan ongelmia tulla raskaaksi) että on se kumma, että ne, jotka sitä lasta eivät halua, tulevat takuulla raskaaksi pelkästään jalkoja raottamalla ja toiset taas ei millään :/ Kaikenlaista huhua tosiaan liikkuu siitä mitä saa tehdä ja mitä ei ja missä asennossa. Maalaisjärjellä pärjää. Ja ovistikuilla, hehee!!!
 
Terse!
Liityn joukkueeseenne, vaikkei ole vielä edes ohi edellinen kierto! Ei juuri saumoja tällä kertaa (h-hetkellä oltiin 1½ viikkoa just eri kaupungeissa :| ), eikä tod. ole raskautunut olo, joten panostus jo helmikuulle! =)

Mulla on käytössä Efamol eli jättihelokkikapselit, terveeseen kiertoon tähtäävä monivitamiini sekä terveellinen ruokavalio ja liikuntaa 4-5 krt/vko. Ai niin ja ovista varten kävin hiukan alusvaateosastoillakin. :LOL: Oli erittäin hyvät alennukset kaupungilla pikkujoulusesongin syntisille viettelyvermeille. B)

Mun kierto on hiukan lyhyenlainen, ja vaikka helmikuussa on vasta yk4 (yksi kierto välissä ilman yritystä terveyssyistä) , niin on jo mitattu täällä ulkomailla hormonitasot kun tuntuu olevan kaikkea muutakin hormoniäiriötä meneillään. Että jos joku tietää onko kp22 progesteroniarvo 8,4 µg/l hyvä vai huono, niin vinkkiä vaan tulemaan kiitos! =) Lääkäriaika on vasta puolentoista viikon päästä.

Jos helmikuussa tärppäisi niin lapsiparasta tulisi horoskoopiltaan skorpioni kuten isästään. Voi mua parkaa siinä tapauksessa! :LOL:

Tsemppiä kaikille! terkuin, anneke kp 23 /23-26, yk3

TORSTAI 31.1.08

ärrieri .......... kp 3/31 ............. yk 2 ...... haaveissa 2.
nibbler ......... kp 4/28-30 ....... yk 7 ....... haaveissa 1.
Taikasäde..... kp 13/27-40 ..... .yk 2 ...... haaveissa 3.
toiveilija82..................................................................
anneke.........(kp 23/23-26).....(yk3)........haaveissa 1.


Ps. Niin päivitin listan oma-aloitteisesti (toiv. ok), toiveilijankin laitoin mutta noita tietoja ei muita ollut =)

 
Niin ja mitä tulee vahinkoraskauksiin ym., niin meidän kolmen ystävyksen porukasta kaksi on tullut ei-toivotusti raskaksi, meikäläinen eli ainoa raskautta suunnitellut tässä hännänhuippuna kirimässä. :LOL: Ovat kyllä molemmat pitämässä lapsensa, ja onnellisia päätöksestään, eli olen minäkin heidän puolestaan. Toivotaan vaan ettei tässä nyt mene ikuisuuksia itselläkään. =)
 
mulla myös kaveri tuli vahingossa raskaaks, mutta koko seksuaalisen ikänsä aikana ei ole käyttänyt ehkäisyä vakituitsen poikaystäviensä kanssa, joten en tiiä lasketaanko ensinnäkään vahingoks ja että kävikö edes kauheen helposti :) poika on nyt vajaa 8 kk ja maailman suloisin ja erittäin rakastettu pieni höpönassu :)

se on ihmeellistä miten kumminkin voi olla onnellinen toisen puolesta että on tullut vahingosta raskaaksi. että ei ole katksera eikä mitään.

niin ja hei kaikille uusille! :wave: toiveilija onkin tuttu jo toisesta ketjusta.

nämä menkkojen ja oviksen väliset päivät on hirveitä!!! ihankuin ravihevonen odottaa porttien takana että pääsis ravaamaan.
 
Myös minun kaveripiirissäni on pari kaveria, jotka ovat tulleet vahingossa raskaaksi. Kyllä sitä vain välillä miettii tätä maailmaa. On pareja jotka haluavat, tosissaan haluavat lapsia, mutta eivät saakkaan niin helposti, vaan voi mennä jopa vuosia. Ihmeellistä :/
 
ärrieri .......... kp 4/31 ............. yk 2 ...... haaveissa 2.
nibbler ......... kp 5/28-30 ....... yk 7 ....... haaveissa 1.
Taikasäde..... kp 14/27-40 ...... yk 2 ...... haaveissa 3.
toiveilija82.....kp 12/34-42....... yk 7........ haaveissa 1.
anneke.........kp 24/23-26 ....... yk 3 ....... haaveissa 1.
Kutrisue........kp 2/27 ............ yk 6 ....... haaveissa 2.
 
Päivittelin tuon listan. =)

toiveilija82 ja Kutrisue: Tervetuloa! :wave:

Täällä ollaan koko perhe flunssassa! Viime yönä tuli nukuttua ruhtinaalliset 5 tuntia. Meidän pikkuinen oli kuumeen kourissa ja nukkumisesta ei meinannut tulla mitään. Nukahti ja melkein heti aina säpsähti hereille. Tietysti sitä kipeänä ja väsyneenä säikähti niitä nytkähdyksiä ja itketti kovasti. Tänään on mennyt jo ihan hyvin. Kuumekin laskenut eilis illasta. Itsellä joka paikka tosi arkana ja pää kipeänä. Nenästä tippasee koko ajan "vettä" ja nenä onkin jo aivan punainen! Kaiken kukkuraksi mulla taitaa olla ovisaika! Limaa ainakin tulee ihan kiitettävästi... Ei kyllä tässä tilassa paljon seksi mielessä pyöri. :ashamed:
 
TaikaSäde: Kiitti kovasti :) Olen vasta rekisteröitynyt, mutta käynyt kylläkin aikaisemminkin lukemassa muiden kokemuksia. Tässä nyt uutena harjoittelen näitä kaikkia merkkejä; lihavointia ja sen semmoista :LOL:
Kovasti paranemista sinne teille =) Täällä onneksi on toistaiseksi vältytty flunssalta.
 
Pääseekö tänne mukaan?
Oon ollu muutaman kuukauden näiltä sivuilta sivussa, kun meinas vähän mennä yli tää kuumeilu. Mut nyt taas uudella innolla mukana. Toivottavasti tulee paljon plussia tähän pinoon viikolla 9!!!
Tässä mun tiedot kp3/28-30 yk? Mä oon jättäny pillerit pois jo ajat sitten (elokuussa 2006), mutta ei oo koko aika ollu yritystä...
 

Yhteistyössä