VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23320945:
Joudun tulemaan samaan äänestyskoppiin kanssasi varmistamaan, että äänestät PerSua! Ettei vaan ääni lipsahda "vahingossa" jollekin vihreelle. En voi luottaa noin päättömän henkilön sanaan!!

Missäs kaupungissa sinä äänestätkään?
Päätön hei! Täällä kysymys odottaa vastausta!!!
 
"diipadaapa"
Täytyy kyllä sanoa että kaaheeta hehkutusta muutamasta tyypistä jotka ei sitten iske ei yhtään.mä en näe mitään niissä mitä suurin osa ylistää.Näin se maku on eri :) kaiken lisäksi suurin osa kuvista on niin epätarkkoja että eihän niistä kunnolla edes näe.Särkynyt enkeli on minun makuuni ja nyt yhtäkkiä en muista kuka se tumma nainen oli,en tarkoita gracea.siellä ihan alussa ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23315920:
Mun kuvasta ei sanota mitään, vaikka näin vaivaa muokatakseni sitä ja kaikkee:(
Ei ku joo, sanottiinhan siitä " toi on leukistinen" joo tsherlokki.
Eipä munkaan kuvaa ole juurikaan kommentoitu. Paitsi että mun tapauksessa se taitaa olla ihan hyvä asia :D.
 
"sama"
[QUOTE="vieras";23327394]Kielletty on musta ketjun kaunein, puhtaat piirteet, kaunis, tiiru sellainen söpö, ei kaunis sinänsä.[/QUOTE]

Ai ei kaunis vai? :O No mikäs tekee siitä "ei kauniin"? No mielipiteensä kullakin tosiaan!
 
tosi kaunis
tiiru on sen oloinen että sitä pitää silkkihanskat kädessä koettaa ja olla aina mielinkielin, jos saisi itselleen noin kauniin naisen sitä ei voisi olla katsomatta kokoajan ja palvomatta.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";23327494]Kauniita naisia kaikki, mutta jotenkin Phoebsin (vai miten se nimimerkki sit menikään) kuva oli erittäin kaunis ja herkkä.
Todella mielenkiintoisen näköinen nainen.[/QUOTE]

Makunsa kullakin, mun mielestä silmäpussit eivät ole kauniit kenelläkään
 

Yhteistyössä