VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
en muista nimim
Hah :LOL:

Ei vaan hiukset on vielä toistaiseksi aika vaaleat, tuskin kauaa kuitenkaan, viihdyn paremmin tummana :D
aijjaa kun katsoin että vikassa kuvassa olis ollu tummat hiukset.

äläkä missään nimessä värjää tummiksi, nuo vaaleet sopii sulle ihan uskomattoman hyvin! ja tuo leikkaus! oot kyllä tosi kaunis ja oon kateellinen. jos olisin lesbo olisin jo rakastunut :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pölykeiju;23299302:
http://www.aijaa.com/v.php?i=009707638928.jpg

En osaa laittaa suoraan, kun se jää spämmiin.
Ihana kuva, oot kyllä tosi nätti. :) Mitkä jutskat noissa korvissa on, vai onko muokattu, kun on niin haltiamaiset?
 
Pölykeiju
[QUOTE="vieras";23317621]Ihana kuva, oot kyllä tosi nätti. :) Mitkä jutskat noissa korvissa on, vai onko muokattu, kun on niin haltiamaiset?[/QUOTE]

Ne vaan tolleen törröttää ton pääjutskan takia. Oikeesti mun korvat on ihan tavalliset ja tylsät. Tukkaa siinä on vähän muokattu ja toista kulmakarvaa ja tehty noita pilkkuja taustaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23317641:
Ne vaan tolleen törröttää ton pääjutskan takia. Oikeesti mun korvat on ihan tavalliset ja tylsät. Tukkaa siinä on vähän muokattu ja toista kulmakarvaa ja tehty noita pilkkuja taustaan.
Okei, näyttää tuossa kuvassa vaan hauskan suipoilta. Sellaiset haltiakorvat olisi kyllä paljon makeammat kuin tällaiset tylsät tavalliset. :)
 
[QUOTE="vieras";23317675]Okei, näyttää tuossa kuvassa vaan hauskan suipoilta. Sellaiset haltiakorvat olisi kyllä paljon makeammat kuin tällaiset tylsät tavalliset. :)[/QUOTE]

Mä oon joskus teininä seurustellut yhden pojan kanssa jolla oli ihan Spok-korvat :D
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23317690:
Jep. Tommoset p-kuvat houkuttaa hyypiöitä.
Naiset ELÄVÄT houkuttaakseen hyypiöitä. Ainoa, että se vähän huolestuttaa, jos palstan miehet ei tuon kuvan täällä ollessa huomaa kauniita hiuksia ja meikkejä palstalaisten poseerauksissa vaan tuijottavat tuota jalkoväliä :D

No, jos on riittävän freesi parikymppinen niin eiköhän joku sitäkin vilkaise ohimennen vaikka olisikin vaatteet päällä :)
 
Pölykeiju
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23317724:
Naiset ELÄVÄT houkuttaakseen hyypiöitä. Ainoa, että se vähän huolestuttaa, jos palstan miehet ei tuon kuvan täällä ollessa huomaa kauniita hiuksia ja meikkejä palstalaisten poseerauksissa vaan tuijottavat tuota jalkoväliä :D

No, jos on riittävän freesi parikymppinen niin eiköhän joku sitäkin vilkaise ohimennen vaikka olisikin vaatteet päällä :)
Ihan kiva analyysi ja varmaan tottakin. Mut mua toi nyt ainakin ällöttää, ku too akka tos kaivelee tota tavaraansa :x
 
"vieras"
[QUOTE="hih";23312373]No ei pese, vaikka te seniorit toivotte niin. Pesee kyllä oman ikäisensä mennen tullen, sitä en väitä. :) Mutta ei ny sentään parikymppisiä! Mutta mielipiteensä kullakin, vaikka aika... ;)[/QUOTE]
Parikymppisiäkin on moneen. On kauniita, on rumia, ja on mitäänsanomattoman näköisiä.
 
Kyllä se vaan niin on että jassoo on kuin Jasmin Mäntylä, Satku ihan ikäisensä näköinen-pussit ja ryppyjä silmien alla, leuka roikkuu vai mitkä hamsterit ne on. Bootykin ikäisensä, vaikka yrittää niin nuorta olla.
Palstan kaunottaret ovat:kielletty, WC-ankka, Turkilmas, heillä myös sisäistä kauneutta.
Musta on kyllä Jasmin Mäntylät kaukana :LOL:
 
missä se kuva on
Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23317769:
Ihan kiva analyysi ja varmaan tottakin. Mut mua toi nyt ainakin ällöttää, ku too akka tos kaivelee tota tavaraansa :x
Ai kaivelee vai? Missä kuvassa se kaivelee kun ei sitä huomaa ainakaan tuosta alastonkuvasta?
 
Pölykeiju
[QUOTE="vieras";23317885]Ihan kuin joku g-voima vetäs sun posket noin tyhjiksi.[/QUOTE]

Tyhjiksi? Gracen iho ja kasvot ovat todella elinvoimaiset ja tuoreet! Aivan läheltä katsottunakin.
 

Yhteistyössä