VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Julma-Juha
Grace on kaunis ja en tiedä miksi, mutta luo myös sellaisen vaikutelman kuvassa, että olisi älykäs. :)
Mulla on yleensä hyvä silmä näissä asioissa, voisin lyödä vetoa, että ÄO:nsä on yli 130.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pölykeiju;23318607:
Viima, onko sulla oikeasti noin ihanan värinen tukka kuin kuvassa? Kivat värit, hiukset ja tuo iho, tykkään.
jee joku huomas mut!!!
taitaa noissa hiuksis olla hennaa. en muista kun on parivuotta sitten otettu. kyl mulla punapigmenttiä niist löytyy, vaaleat kuitenkin. mäkokeilen jos löydän tuoreemman... värjäsin hiuksia joskus mut en taas pariin vuoteen.

sulla oli aika hauskakuva. tuli mieleen joku haltiatarinajuttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jotenkmkin näin;23318614:
Voisin painaa pääni lähellesi selkää kun päissään olisin ja varmaan katsoisin nuita plloja jotka jotenkin nyt myös pyöräyttää silmät sikkuralle.
uusivuosi ja mitään ei ole ottanut.
saunasta tulleena kylläkin ilman meikkiä ja tukka lätäs
 
"vieras"
Viima, taidat olla vähän painavampi jälkimmäisessä kuvassa? Sun kasvot on paljon eläväisemmän näköiset, näytät tosi kivalta! Siinä aimmassa kuvassa näytit tosi laihalta...
 
äiti 44 v
Minun kärkikaunotarviisikkoni ovat Grace, Satku, BootyPeppi, Pink Lily ja Phoebsi.

Muitakin nättejä täällä on, joidenkin kuvat ovat ehkä huonohkoja eivätkä tee täyttä oikeutta kuvattavalle. Näin voi olla käynyt tällä kertaa ainakin Tiirulle, Tytsille, Freyalle, Suzyannelle ja Pölykeijulle, ja oli siellä muitakin. Kaikkia sivuja en jaksanut vielä katsoakaan.

Ja kaikkein tavallisimmankin näköiset naiset täällä ovat ihan ok näköisiä, joten mielestäni säkkiä ei tarvitse kenenkään päähänsä vetää :D
 
"Vieras"
[QUOTE="ööö";23318941]onpas silmät kaukana toisistaan,oho[/QUOTE]

No ei edes ole, siellä joku katkera vaan taas valehtelee. Freiya on ehdottomasti kaunein koko ketjusta ja koko palstalta.
 
...
[QUOTE="Vieras";23319082]No ei edes ole, siellä joku katkera vaan taas valehtelee. Freiya on ehdottomasti kaunein koko ketjusta ja koko palstalta.[/QUOTE]

Eikös nää ole makuasioita?
 
olen toista mieltä
[QUOTE="Vieras";23319082]No ei edes ole, siellä joku katkera vaan taas valehtelee. Freiya on ehdottomasti kaunein koko ketjusta ja koko palstalta.[/QUOTE]

Mistäs helvetistä se sinä voit sanoa kuka on palstan kaunein? Ei sitä voi sanoa epäselvän naamakuvan perusteella vaan tarvitaan kattavampi kuva.
 
Oot sää jotenkin sellasen kivanoloinen ja vaativa nainen kuvan perusteella, kun lupaat tehdä parhaasi varmasti teet sen ja pidät sanasi, olet uskollinen ystävillesi ja oletat myös muilta sitä samaa.?
Aika pitkälti noin :D Lisätä siihen voi että todella veemäinen jos mulle aletaan vinoilemaan. Mutta toisaalta todella pitkäpinnainen eikä mua saa suututettua helposti :D
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja olen toista mieltä;23319110:
Mistäs helvetistä se sinä voit sanoa kuka on palstan kaunein? Ei sitä voi sanoa epäselvän naamakuvan perusteella vaan tarvitaan kattavampi kuva.
No siitä on niin paljon kuvia täällä nähty, kaiken lisäks sillä on ihan kiva kroppakin.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja olen toista mieltä;23319110:
Mistäs helvetistä se sinä voit sanoa kuka on palstan kaunein? Ei sitä voi sanoa epäselvän naamakuvan perusteella vaan tarvitaan kattavampi kuva.
Ja vaikka saisi kuinka kattavat kuvat niin siltikin joku tykkää yhdestä ja toinen toisesta. En usko missään, edes tällä palstalla, absoluuttisen kauneuden pesivän jonka nähdessään jokainen olisi yksimielinen että TOSSA SE NYT ON!

Esim. mun Miss Suomi suosikki on aina ollut Sari Aspholm vaikka hän ei liene monelle edes tuttu. Makuasioita.
 

Yhteistyössä