Viikon VINKKI

  • Viestiketjun aloittaja Disa
  • Ensimmäinen viesti
Disa
Vyöhyketerapeutti ja viisaammat luonnontieteilijät on kehoittaneet juoda 1-litran verran päivässä vihreätä teetä muun juomisen ohessa. Vihreä tee virkistää ja auttaa kuona aineiden pois tulemisesta kehosta.Vihreetä teetä saa mandariinin, greipin ja sitruunan maulla höystettynä ja makeutetuksi sopii hunaja ja canderel tai vastaava, ei sokeri kuitenkaan.Itselläni ainakin ihan mukavasti vihree tee juoksuttaa vessaan pissalle. ;) :whistle:
 
Teetä saa ihan normaaleista kaupoista...meilläkin on tuossa viereisessä k-kaupassa (ei mikään suuri kauppa).
Niitä on erimerkkisiä jne....
Ja eiku tee hyllyjä katselemaan!

Itse ostin 2 eri merkkiä ja onneksi ostin kun toisessa oli niin vahva piparmintun maku etten pystynyt sitä juomaan,mutta toinen oli ihan jees kun oli vähemmän piparminttua....maistuu lähes samalle kuin normaali tee...
 
Mä käytän kans! ja mun mielestä parasta on nyt Nordqvistin teet etenkin peach ja green 4 you (siinä on neljä eri outoa lajia :D ) ja oon enemmän kahvin ystävä! Nyt on alkanu tee kiinnostaa.. ei kaloreita ja täyttää vatsaa!
Täytyy kyl alkaa juomaan enemmän kun mulla tota nestettä kertyy ihan älyttömiä määriä viikon aikana..
 

Yhteistyössä