Viikonloppu suunnitelmat ?

Tää lähtee töiden jälkeen solkkuun ja sen jälkeen kotona grillausta ja pihan laittoa.Lapset menee isälleen joten vapaa viikonloppu tiedossa.Lauantaina pitäisi sitten keksiä jotain, ukko lähtee varpajaisiin joten mä oon ihan yssin kotona =)

Mitäs te muut ? :D
 
Mies kotiutuu tanaan Koreasta. Huomenna on systerin valmistujaiset(luki itsensa maisteriksi vanhoilla paivillaan), siita jatkamme Jukolaan. Mies juokseekin tana vuonna kahdessa joukkueessa. Osa lapsista lahtee mukaan Mikkeliin ja osa jaa minun kanssa Valkealaan kylailemaan.
 
unikuu108
tänään on ensi-ilta bileet ja sit huomenna street partyt ja sit sunnuntaina taidan vaan touhuta perheen kanssa.. mies tulee kyllä tänään bileisiin mukaan ja pojalle on nukkuvahti..
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
tänään on ensi-ilta bileet ja sit huomenna street partyt ja sit sunnuntaina taidan vaan touhuta perheen kanssa.. mies tulee kyllä tänään bileisiin mukaan ja pojalle on nukkuvahti..
onks noi huomiset Ne jotka on Vantaalla ?
eikun tossa manskulla..
 
Aiti Englannista
Huomenna lasten ja au pairin kanssa Regattaan, siis soutukilpailuja katsomaan. Isa huomisen viela festareilla.

Sunnuntaina tehdaan perheen kanssa jotain kivaa, ajellaan johonkin toiseen kaupunkiin syomaan "Sunday roastia"
 

Yhteistyössä