Viikonlopun kuvaketju

Mulla on tuolla toisessa ketjussa kuvat "työasemastani", mutta laitanpa minäkin ne tähän

Siis ennen ja jälkeen...


Toi lipasto on mielettömän ihana, mistä olet löytänyt? Olen ennenkin maininnut, mutta mainitsen taas, että meillä on aika prikulleen samanlaiset sisustusmaut. Pitää joskus räpsiä kuvia meidän antiikkilöydöistä, nyt en jaksa.

Tossa ois toi yks roskalavalta löydetty antiikkilipasto jonka päällä on ikivanha vinyylilevysoitin sekä vanha radio, niiden päällä seinässä mallinukke (sellainen osittainen, yläkroppa pelkästään) =) jolla on päässä ikivanha mopokypärä. Mä rakastan noita esineitä, tosin jollekin täällä toi meidän "romualttari" vois olla kauhistus...:D

Hitsi kun löytäis jonkun kunnollisen, vanhan kirjahyllyn sekä tv-tason tai molemmat. Mä vihaan tota meidän nykyaikaista, kammottavaa tv-tasoa jonka päällä lisäks on kasa roinaa. :xmas: Pitäisi löytää joku ihana vanha hyllystö jossa ois suljettavia kaappeja jonne sais roinat piiloon, ja telkkari vois olla erikseen sellaisella ihanalla vanhalla tv-tasolla. Mä olen juuttunut lapsuuteni tavaroihin, ja paljon vanhempiinkin, mut so what. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä