***Viikonlopun kuvapino!!!!!***

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25890240:
Mitäs paskajälkiä tossa oviaukon pielissä on?
Miksi jalkalistojen jiirit irvistelee?
Miksei kynnyksellä ole messinkilistaa laminaattien liikuntasauman päällä?
kuten arvata saattaa, meillä on remontti kesken... maalaamista, listottamista, lattioiden vahtoa jne...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25890240:
Mitäs paskajälkiä tossa oviaukon pielissä on?
Miksi jalkalistojen jiirit irvistelee?
Miksei kynnyksellä ole messinkilistaa laminaattien liikuntasauman päällä?
Mä en huomannut tuollaisia asioita, vaan mun silmät nauliutui neidon perseeseen. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25890289:
Jaa, mut perkele sentään, olis noi seinät voinu pinnottaa valmiiksi ennen laminaatin laittoa ja noi listotuksetkin tehdä kunnolla. :headwall:
siis laminaatit revitään pois, osa listoista jo irrotettu- laminaatti on perseestä,vaihdetaan parkettiin ja laitetaan paksu valkoiset jalkalistat.
 
mitätäh
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890087:


eilen otettu kuva, rv 37+1 *minäkin avaan sateenvarjon, koska toihan on bikinikuva*
Ei apua, missä asut, kun tarkenee biksuissa.
Olen niiiiiin kyllästynyt talveen ja lumeen ja pakkaseen ja tuuleen, että kohta pakko karata johonkin lämpöiseen.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja mitätäh;25890347:
Siis onko sulla nenä ja naama jotenkin turvoksissa tossa vai ihan normaali?
On mulla koko kroppa turvoksissa, nenä muutenkin turpoo joka raskaus, sama kun äidilläkin, nyt vielä flunssan aikana sen pitää ronkkia. Olen ihan miss suomi;). Toivottavasti jo pian synnytän ja pääsen edes jonkin verran kiiloista pois ja 15kg turvotuksesta. En jaksa enää olla ruma, olla ilman meikkiä, parturi kampaaja ja niin edelleen..|Ohaluan jo olla oma itseä
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja mitätäh;25890365:
Ei apua, missä asut, kun tarkenee biksuissa.
Olen niiiiiin kyllästynyt talveen ja lumeen ja pakkaseen ja tuuleen, että kohta pakko karata johonkin lämpöiseen.
meilläkin kotona niin kuuma että välillä pakko olla vain bikineissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitätäh;25890365:
Ei apua, missä asut, kun tarkenee biksuissa.
Olen niiiiiin kyllästynyt talveen ja lumeen ja pakkaseen ja tuuleen, että kohta pakko karata johonkin lämpöiseen.
Mulla on vaan niin hemmetin kuuma kokoajan, et pakko kulkea kotona vähissä vaatteissa- muut perheenjäsenet kyllä pukeutuu normaalisti, mut ilmeisesti loppuraskaudessa joku ihmeen hikoilukausi :D
 
mitätäh
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890383:
Mulla on vaan niin hemmetin kuuma kokoajan, et pakko kulkea kotona vähissä vaatteissa- muut perheenjäsenet kyllä pukeutuu normaalisti, mut ilmeisesti loppuraskaudessa joku ihmeen hikoilukausi :D
Jaa, no sitten en kadehdi yhtään.... paitsi ehkä sitä, että takamus on noin pieni, vaikka viimeisillään raskaana :)
Itse pidän kyllä kanssa patterit täysillä, niin että sisällä tarkenee alusvaatteisillaan, mutta en kyllä jaksa ikinä käydä bikineitä vaihtamaan.
Ja sitäpaitsi, aina kun silmä välttää, käy mies kääntämässä patterit pienemmälle ja minä ihmettelen, miten on niin hirveen kylmä.
 

Yhteistyössä