Viikonlopun niksipirkka: Kuinka saada mies tekemään kotitöitä?

:attn: Tosikot siirtykööt seuraavaan ketjuun!

Pihtaa ensin määrittelemätön aika (kuinka kauan nyt on kauan kenellekin...), ja kun painetta on kasautunut tarpeeksi, osta normaalien viikko-ostosten lomassa Iso paketti kortonkeja, tuubi liukuvoidetta ja muutama olut. Kotiin päästyäsi anna kassit miehelle purettavaksi, kehu käyväsi vielä äkkiä vähän asioilla (itse kävin vielä vähän lastenvaatteita ostelemassa :D ) ja muista vielä mainita kuinka ihanaa olisi kun takaisin tullessasi lasten leikit olisi siivottu pois ja roskiskin haisee....

Meillä mies ei todellakaan ole mikään kodinhengetär, mutta yllätti minut todella eilen kun oli parissa tunnissa siivonnut talon päällisin puolin, vienyt roskat, laittanut koneellisen pyykkiä pyörimään ja ruokkinut lapset :D Ai että oli ihanaa kerrankin tulla kotiin yllättymään positiivisesti! Illalla se syykin tähän yllätykseen sitten selvisi; melkein 4kk:n kuiva kausi (loppuraskaus + synnytys), pari olutta vauhdittamaan kotitöitä ja se paketti kondomeja siellä ruokaostosten seassa ;)
 
"Vieras"
Meillä mies tekee kotitöitä, mutta kertokaas niksi, jolla sa miehen tekemään niitä miesten töitä? Eli seksiä

Olen raskaana ja halut vaan lisääntyvät, miehellä päinvastoin vaikka kulkisin alasti nelinkontin pehva pystyssä kotona :(
 
"vieras"
Joo, aika simppeliähän se on. Mies tekee iloisemmin ja vähemmällä käskyttämisellä jos on hyvä mieli seksistä. Ja jos olet lähdössä omalle lomalle/tyttöjen kanssa vapaalle niiin kannattaa harrastella edellisenä iltana niin ei tule niin paha mieli yhdelle joka joutuu kotona olla lapsenvahtina.
 
vierash
[QUOTE="Vieras";28365357]...vaikka kulkisin alasti nelinkontin pehva pystyssä kotona :([/QUOTE]

Jotenkin ei tule mielikuva haluja herättävästä tilanteesta. Se mikä kenellekin luo haluja taitaa olla kuitenkin aika yksilöllistä, itse yrittäisin herätellä niitä todennäköisesti mieluummin hieronnalla/hyväilyllä, mukavalla romanttisella iltapalalla tms.
 
[QUOTE="Vieras";28365357]Meillä mies tekee kotitöitä, mutta kertokaas niksi, jolla sa miehen tekemään niitä miesten töitä? Eli seksiä

Olen raskaana ja halut vaan lisääntyvät, miehellä päinvastoin vaikka kulkisin alasti nelinkontin pehva pystyssä kotona :([/QUOTE]

Hö : / Onneksi tuo raskausaika on kuitenkin verrattaen lyhyt (vaikkei siltä tunnukaan kun sitä elää...) ja sen jälkeen se irstailu vasta onkin ihanaa kun tuntee itsensä niiiin paljon sulokkaammaksi ;) Meillä ei tuota ongelmaa ollut, miehellä halut väheni kun mahani kasvoi, samoin kävi myös itselle, olo oli kaikkea muuta kuin haluttava joten ei taida minusta apua olla....
 
"vieras"
Ikäänkuin pillulla kiristäminen tai sitä porkkanana käyttäminen olisi joku uusi niksi jota naiset eivät jo aktiivisesti käyttäisi missä tahansa asiassa missä haluavat tahtonsa läpi.
 
[QUOTE="vieras";28365502]Ikäänkuin pillulla kiristäminen tai sitä porkkanana käyttäminen olisi joku uusi niksi jota naiset eivät jo aktiivisesti käyttäisi missä tahansa asiassa missä haluavat tahtonsa läpi.[/QUOTE]

Mene tosikko pois!
 
Meillä mies on proaktiivinen ja tekee kotihommia ihan ilman sanomistakin ja ilman porkkanoita. Minusta aapeen konsti kuulostaa silti ihan kivalta, tosin ei varmaan toimi joka päivä.
Tämä oli lähinnä tällainen älynväläys kun itse eilen hetken ihmettelin tuota että mistä nyt tuulee, tuo kun ei yleensä juurikaan "omien" kotihommiensa lisäksi ylimääräisiä tee... Valitettavasti taidat olla oikeassa siinä että tämä ei taida enää ensi viikolla toimia, edes näin vahingossa ;)
 

Yhteistyössä