Viillellyt lekuri

  • Viestiketjun aloittaja voiluoja
  • Ensimmäinen viesti
Mä kerran päivystyksessä kummastelin, kun lääkäri tuoksahti ihan kannabikselle. Ja kyllä, siitä hajusta ei oikeen voi erehtyä. Harmi vaan kun en saanut suutani auki kysyäkseni että pössytteleekö se :D
 
Mitä se sulle oikeestaan etes kuuluu??!! Se on sen oma asia, jos työnsä pystyy hoitamaan hyvin niin ei kait siinä mitään. Ihme kyyläämistä ja heti juostaan raportoimaan/juoruumaan palstalle. Taitaa hiukan olla köyhä elämä ap:lla.
 
aapeee
Kuuluu minulle kun ei tuollainen VOI hoitaa työtä hyvin. Jos on vetämässä ranteita auki kerran päivässä kuten käsistä voi päätellä, miten voi keskitttä potilaaseen? Niin ei mitenkään. Ammattitaidotonta!!
 
Seko___pää
Katos perkele, näin sitä vaan on taidettu päästä kakka plussalle tai ainakin joku "samiskolleega" saanut osakseen internet-julkisuutta.

T. itseään viillellyt sairaalalekuri joka töissä joutuu käyttämään lyhythihaisia vaatteita koska hygienia ja leikkaussalit.

Omat arvet ei tosin ole tulleet teini-ikäisenä, vaan työuupumuksesta kärsivänä terveyskeskuslääkärinä vartin vastaanottoaikoineen ja puolen tunnin reseptien uusimiseen varatulla ajalla. Vielä en kuitenkaan ole ketään tappanut enkä edes viillellyt muita kuin itseäni - sen homman olen jättänyt kirurgeille. ;)
 
aa..pee
Miten tämä tarkalleen ottaen ilmeni siinä hoitotilanteessa?
Ei ottanut mitään tosissaan, ylipainon kohdalla ei suostunut huomioimaan että kyse on kilpparin vajaa toiminnasta ja oli vaan sellainen kylmä. Selitti kaikki asiat auki niin kun tyhmälle, ihan kun itse en osaisi vaikka googlettaa että mitä joku meinaa. Oltiin niin lääkäreitä ja niiiiin fiksuja.
 
-.-
Ei ottanut mitään tosissaan, ylipainon kohdalla ei suostunut huomioimaan että kyse on kilpparin vajaa toiminnasta ja oli vaan sellainen kylmä. Selitti kaikki asiat auki niin kun tyhmälle, ihan kun itse en osaisi vaikka googlettaa että mitä joku meinaa. Oltiin niin lääkäreitä ja niiiiin fiksuja.
Siis sä pidät huonona lääkärinä sellaista joka selittää sulle asioita :O Se on kuule hyvän lääkärin merkki ja niitä on harvassa.

Taisi ottaa koville että sun ylipainoa arvosteltiin. Sillä taas ei ole mitään tekemistä lääkärin arpien kanssa.

On kuule paljon parempi että lääkäri selittää asiat ku se että potilas menee itse mitään googlettelemaan :D
 
Ei ottanut mitään tosissaan, ylipainon kohdalla ei suostunut huomioimaan että kyse on kilpparin vajaa toiminnasta ja oli vaan sellainen kylmä. Selitti kaikki asiat auki niin kun tyhmälle, ihan kun itse en osaisi vaikka googlettaa että mitä joku meinaa. Oltiin niin lääkäreitä ja niiiiin fiksuja.
Koska kaksplussalainen on niiiiiiin paljon fiksumpi.
 
"huh huh"
Älkää helkutissa menkö sinne lääkäreille ollenkaan. Säästyy nekin yhteiskunnan rahat, kun vähemmän tarvitaan julkisia palveluita. Nykymeininki kun tuntuu olevan, että mitään ei kuulu tajuta itte, mitään ei hoideta itte, kaikkeen tarvitaan lääkärin siunaus ja silmä ja mielellään lausuntokin, ja joka iikalle kuuluu viereen vähintään yksi lääkäri 24/7, mieluummin muutama. Ipana kiikutetaan lääkäriin kun sillä on päivän kuume tai jos se vähän kitisee, ja omaan venähdykseen ei tajuta laittaa jäitä vaan sekin täytyy kiikuttaa lääkäriin...
 
Vuoristosairaala
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30520716:
kerran pikku onnetomuuden jälkeen ambulanssilla sairaalaan aamuyön tunteina.
päivystävä mieslääkäri saapui paikalle potkulaudalla sukkahousut jalassa.
aikaa tästä on jo parikymmentä vuotta.
mitähän siellä nykyään tulis vastaan.
:O
Se oli tietty muhinoimassa päivystyskämpässä hoitsujen kanssa ja vetäisi jonkun niistä sukkikset koipiinsa.

Uutinen olisi jos se olisi tullut paikalle sukkahousut päässä, pankkiryöstäjä-tyyliin.
 

Yhteistyössä