viime vuonna tähän aikaan...

.... olin matkalla synnärille. Tarkastamaan tilannetta, että mitä ne monta päivää kestäneet supparit olivat saanet aikaiseksi. Puolen yön jälkeen se kuopus sitten syntyi. Täällä haikeana muistelen, kun oma vauvani täyttää kohta vuoden =) :heart:
 
Kahdeksan vuotta sitten mulla oli kaksviikkoinen vauva, Seitsemän vuotta sitten olin raskaana 8:lla kuulla. Kolme vuotta sitten olin raskaana viidennellä kuulla, Vuosi sitten mulla oli parin kuukauden ikäinen pikkuihminen ja nyt keskenmeno.
 
Mä muistelin tänään miehelle, että vuosi sitten siihen aikaan, ku viime yönä mentiin nukkuun mä olin ponnistamassa tuota poikasta. Teetettiin kalenteri pojan kuvista jouluks ja tän kuun kuva on otettu pojan ollessa muutaman tunnin ikänen... Sitä haikeena ihastelen päivittäin. Mun vauvasta tuli tänään virallisesti taapero. :heart:
 
vieras
olin palannut kotiin lasten kanssa evakosta. Mies ryyppäsi ja käyttäytyi todella agressivisesti viime kesänä, joten ei kovin hyviä muistoja siitä.... :( No, onneksi tämä kesä ollut helpompi - ehkä sekin rauhottaa häntä ku odotan neljättä lasta.
 

Yhteistyössä