Viimeinkin tämä päivä koitti!

Esikoinen on 2. luokalla, keskimmäisen ilmoitin juuri ekalle luokalle ja kuopuksen eskariin.

Jei!! Viimeinkin voin sanoa, että lapseni ovat isoja muksuja :D

Pikkulapsiaika ei vain ole mua varten, onneksi ei tarvi enää kokea sitä ;)
 
Viimeksi muokattu:
"Unelma-anelma"
Kuulostaa hyvältä. Mä odotan, että toi 1 v 1 kk pikkukakkonen saisi jonkun järjen päähänsä. Sit olisin jo aika tyytyväinen. Nyt juoksee ja hyppii sohvalla kaiken päivää siihen malliin että kohta pää halkeaa, puuh.

Vauva-aika ei tosiaankaan ole mua varten, mutta tollaset 3-vuotiaat alkaa jo olla aika kivoja kavereita.
 
[QUOTE="vieras";23057765]Onpa ihana huomata, etten ole ainoa näin ajatteleva. Oma nuorimmainen vasta 4 kk ja on tämä rankkaa.[/QUOTE]

Et ole ainoa. Tämä on vain tabu, ei tästä saa ääneen puhua :whistle:
 
Blue
Mä oon miettiny että oonko mä jotenkin outo kun jo viimeiset kaksi vuotta mä oon hehkuttanut että onneksi noi muksut tästä vaan kasvaa. Onneksi on sielunkumppaneita! =) Mulla ei tosin pullat ihan yhtä hyvin uunissa. Mulla menee esikoinen kolmoselle, keskimmäinen eskariin ja kuopus 4v. pyörii vielä jaloissa. Mutta perässä tullaan!! \o/
 
jadal
mulla taas on päinvastaiset ajatukset, musta tuntuu kamalalta kun lapset kasvaa. esikoinen kun aloitti koulun, pillitin salaa kun se ei enää ole pieni.
Mä taas rakastan sitä pikkulapsi aikaa, vaikka se hermoja koetteleekin :)

Vaikka varmasti nautinkin sitten, kun kaikki lapset ovat koululaisia :)
 
Ei ole mullakaan vauva-aikoja ikävä vaikka olihan sekin omalla tavallaan ihanaa aikaa. Nyt meillä on 10, 13 ja 14-vuotiaat ja ai että mä nautin tästä ajasta. Teinit :heart: Mä olen selkeästi parhaimmilani teinien äitinä.
 
Mäkin vielä hetki sitten nautin siitä, kun muksut kasvaa ja saa itsekin jo vähän vapaata:) sitten keksittiin jos vielä se iltatähti. Saatiin sit tietää tällä viikolla, että niitä iltatähtiä tuleekin kaksi, joten se siitä vapaudesta seuraavaksi 10 vuodeksi...
 
Jeiiii!!!!! :D

Mä kans ilmotin tytön kouluun ja olin kertakaikkisen kauhuissani.. Se on niin pien vielä!! :D

Nyt sit pähkäillään kouluvalinnan kans.. 4 vaihtoehtoo joissa kaikissa etunsa ja haittansa, tehä tässä sit se oikee valinta.
 

Yhteistyössä