Viimeisen lapsen imetys loppui

:'( ja samaan aikaan =) kun tyttö on ollut niin kiinni minussa,niin itse lopetin ja onhan tuo jo 13 kk vanha,mutta ei enää koskaan kukaan tuhise siinä rinnalla.Se on ollut niin ihanaa se imetys.Ihan tulee pala kurkkuun,kun ajattelen.Sit kun tää on vasta 2 päivää vanha juttu,niin tulee vielä kontaten mun syliin ja repii paitaa,kallistuu vaakatasoon valmiiksi. :'(
Mut silti,nyt olen vapaampi...ja alan saamaan omaa aikaa enemmän.Mua ei sido mikään tänne kotiin.Isäntä voi hoitaa tasavertaisesti kaikkia lapsia...

Onko samoja tuntemuksia?
 
Mulla loppu kanssa eilen pojan imetys. Ja tosi haikeeta on.. kun eihän sitä tiedä vaikka olis se vika vauva ollut. :'(

Koittanut miettiä kuitenkin niitä hyviäkin puolia. Ja sitä että nyt ei mikään estä sitä kadonneen vyötärön metsästystä :D
 
ymmärrän...
Mä en onneks oo kummankaan kohdalla joutunu lopettamaan, vaan lapset on ite vierottaneet itsensä. Meillä on kummankin kohdalla ollut niin, että viimiseks imetykseks jäi aamuyön imetys, joka oli kuopuksella useemman kuukauden se ainut kerta, kun kävi rinnalla. Sitten se vaan alko nukkua sen hetken ohi ja niin se loppu.
Mä en kyllä ole sitä imetystä sitovaks kokenu, koska meillä on lapset huolineet pumpattua maitoa pullosta. Isäkin on siis voinut hoitaa ihan yhtälailla tarvittaessa.
 
mulla loppui ensimmäisen lapsen imetys jouluna :( On vajaa 9kk. Tosi haikea olo on. Noin 1 1/2kuukautta taistelin rintaraivareiden ja lakkoilun kanssa ja sitten oli pakko aloittaa lisämaito kun eihän toista voinut ilmankaan pitää. Itse olisin halunnut vielä jatkaa. Mutta onpahan ollut helppo lopetus kun toinen ei hamua sylissä ollenkaan rinnalle.
 
elsa
Ei ihan vielä. Tyttö on nyt pian 9 kk ja olen itse alkanut suunnittelemaan imetyksen lopetusta. Tämä on myös meidän viimeinen lapsi. Itselläni on vaan haikea mieli siitä että kukaan ei sit enää roiku mun tisseissä, mut silti toivon itselleni omaa aikaa. Eli mieliala vaihtelee laidasta laitaan tässäkin.
 
lilli lemmikki
Meilläkin imetys loppui pari päivää sitten..
Herra siis jo 1.2v ja viimoiset 2 kuukautta onkin ollu vaan nukkumaan mennessä ja aamu-yöstä..Onhan se tietylla lailla haikea olo,kun nyt ne lapset on tehty(kop-kop) ja sekin elämänvaihe takana ,o))).Onneksi kaksi lasta imetettynä just niin kauan kun "molemmista" on tuntunu hyvältä..
 
vieras
Meillä kohta sama juttu! Ja tuo tunne tosiaan itkettää. Mutta muistot säilyy =) Toisten vauvoja voi sylitellä ja helliä, mutta enää ketään ei saa rinnallaan ruokkia.
 
Minua jo etukäteen pelottaa asia, niin paljon nautin imettämisestä. Toivon kuitenkin että käy kuten tytön kanssa, että asiaan kypsyy pikkuhiljaa, ja että ei se niin pahalta sitten tunnukaan. Mutta asian lopullisuus pelottaa.
 
Ekan imetyksen lopetin turhan aikaisin (poika oli 10kk) kun ei ollut tarpeeksi tietoa. Tokan imetyksen lopetin kun tyttö oli 1v 2kk, koska odotin kaksosia. Haikea olo oli kyllä kummankin lopetuksen jälkeen. :/ Mutta kyllä se siitä helpottaa.

Nyt imetän kaksosia (1v 9kk) ja kun on täysin varmaa, ettei lisää lapsia tule, on jo melkeinpä etukäteen haikea olo, kun tiedän että pitää lopettaa jossain vaiheessa.
 

Yhteistyössä