Viimeisin kirpparilöytösi

"KAmaa"
Bratzeja , hyväkuntoisia vaatteineen (vaihto) - 3 e kpl (Aiemmin Barbeja samoin loistokuntoisa kenkineen kaikkineen vaatettu) 3 e kpl... Itselle harmaa mekko 5e, valkoharmaa hame 3 e... Kirjoja jatkuvasti ja kaikenlaisia 2-3 e lapselle .
 
Harmaja
Mä löysin aivan ihanan unisiepparin. Olen etsinyt hierontatiloihini sisustuselementtejä ja nyt sitten bongasin tuon. Sellanen vajaa parimetrinen, upea sieppari :) ja 9e.
Toinen löytö oli oranssit retroverhot keittiöön 8 eurolla. Kolmantena kelluntaliivit 2e. Jätin ostamatta ruskeat bootsit ja ne nyt kalvaa mielessä miksi päädyin ne jättämään kirppikselle...
 
Biljardivalaisin, missä on kolme lamppua, tosin maksoi 60€, mutta tiedän, että uuden hinta on satasen verran kalliimpi.
Ja me ollaan just mietitty sellaista keittiön pöydän päälle, tosin vain kahdella lampulla oli tarkoitus ostaa, mutta kun toi oli tarjolla ja vielä oikean värisenä, niin minkäs teet.
 
"vieras"
Polarn O Pyret-collegepaita kuin uusi 2e ja samanmerkkinen t-paita 3e. Ois ollut samassa pöydässä myös haalari 20e, mutta se ois ollut meillä kohta liian pieni niin jätin sitten ostamatta. Halvalla myi ja siitä olen iloinen, käyttöön tulee aina kaikki mitä ostetaan.. :)
 
:O
kävin naapurikaupnugissa kirpparilla pitkästä aikaa ja aivan hirveitä hintoja pyydetään lasten vaatteista. esimerkkinä yhdet collegehousut, käytetyt ja hinta oli 7€, HUH, uudet saa henkalta 6,90€ !!!
 
kävin naapurikaupnugissa kirpparilla pitkästä aikaa ja aivan hirveitä hintoja pyydetään lasten vaatteista. esimerkkinä yhdet collegehousut, käytetyt ja hinta oli 7€, HUH, uudet saa henkalta 6,90€ !!!
Älä välitä, meen lähikirpalla joku myy ikean pieniä lack-hyllyjä vitosella (taitaapi olla ikeassa uutena 4,95€), uutta (?) pottaa (ei minkään merkkinen) 5€ (kaupassa 4,95, just ostin) ja on siellä montaa muutakin "löytöä".
 
Tänään tein kyllä kivoja ostoksia:
laskettelukypärä vanhemmalle 7 e,
murtsikkamonot vanhemmalle 7 e,
murtsikkasetti nuoremmalle 5 e,
lauri kilpa-auto dvd 1 e,
(mummolaan pari vhs kasettia á 1 e),
mustat juhlakengät vanhemmalle 5 e,
sählymaila+pallo vanhemmalle 3 e,
leikkiteltta ja putkilo 2 e,

niin no, mitään noista ei välttämättä tarvita, mut kun halvalla sai niiin oli pakko ostaa....
 

Yhteistyössä