Viisaat päät yhteen

Menkat oli 1.5. Sitte tuli vuotoa 24.5 noin. Ei menkka kipuja eikä mitään muita menkka oireita. Vuotoa tuli vähän ja välillä tuli ihan kunnon läjä. saa oksentaa....
Kävin lääkärissä koska kärsitään lapsettomuudesta. Ultrattiin tuolloin 27 pv ei kohdunulkoista ainakaa mutta ovulaatio oli ollut.

Nyt menkat ois pitänyt alkaa pe tähän asti jämpti kierto 35pv. Kipuja on mutta ei ala edelleen. Rinnat kipeenä mutta niin tavallisestikin kn menkat alkaa.

Ei kehtaa enään apoteekkiin mennä taas ostaan testiä.

Noh onkos muille näin käynyt?
IP: tallennettu

Tänään klo 22:21
 
syysmami
en tiedä pysyinkö ihan kärryillä asiassa, mutta meillä kävi näin... marraskuussa oli viimeiset kunnolliset menkat, joulukuussa tuli yhtenä päivänä vain vähän tuhrua. Kävin tammikuun ekoina päivinä gynellä, kun olen käynyt siellä epätasaisen kierron takia (terot loppui marraskuus). Ultrassa ei näkynyt mitään raskauteen viittaavaa ja sain uudestaan terolut-kuurin... 2 viikkoa meni kuurin loppumisesta eikä mensuja tullut. Rinnat olivat tosi arat ja kipeät ja menkkamaisia kipuja oli. Päätin testata varmuuden vuoksin ja plussahan se oli. Raskaus oli alkanut joulukuusta, jolloin kuukautiset olivat vain yhden päivän tuhtuvuoto... eli luulisin että on mahdollista että olet raskaana?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 09:02 syysmami kirjoitti:
en tiedä pysyinkö ihan kärryillä asiassa, mutta meillä kävi näin... marraskuussa oli viimeiset kunnolliset menkat, joulukuussa tuli yhtenä päivänä vain vähän tuhrua. Kävin tammikuun ekoina päivinä gynellä, kun olen käynyt siellä epätasaisen kierron takia (terot loppui marraskuus). Ultrassa ei näkynyt mitään raskauteen viittaavaa ja sain uudestaan terolut-kuurin... 2 viikkoa meni kuurin loppumisesta eikä mensuja tullut. Rinnat olivat tosi arat ja kipeät ja menkkamaisia kipuja oli. Päätin testata varmuuden vuoksin ja plussahan se oli. Raskaus oli alkanut joulukuusta, jolloin kuukautiset olivat vain yhden päivän tuhtuvuoto... eli luulisin että on mahdollista että olet raskaana?
Teitkö testejä tuona aikana? Mulla on nimittäin sellainen tilanne että nyt menossa kp 61/33-35 ja kp28 oli ihan vähän tuhruvuotoa olen testannut nyt viikon välein kolme negaa ja tänään vielä yhden. Mun pitää kait lähtee lääkäriin? Kyllähän raskauden pitäis jo näkyä, vai mitä?
 
syysmami
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 10:30 Vendela kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 09:02 syysmami kirjoitti:
en tiedä pysyinkö ihan kärryillä asiassa, mutta meillä kävi näin... marraskuussa oli viimeiset kunnolliset menkat, joulukuussa tuli yhtenä päivänä vain vähän tuhrua. Kävin tammikuun ekoina päivinä gynellä, kun olen käynyt siellä epätasaisen kierron takia (terot loppui marraskuus). Ultrassa ei näkynyt mitään raskauteen viittaavaa ja sain uudestaan terolut-kuurin... 2 viikkoa meni kuurin loppumisesta eikä mensuja tullut. Rinnat olivat tosi arat ja kipeät ja menkkamaisia kipuja oli. Päätin testata varmuuden vuoksin ja plussahan se oli. Raskaus oli alkanut joulukuusta, jolloin kuukautiset olivat vain yhden päivän tuhtuvuoto... eli luulisin että on mahdollista että olet raskaana?
Teitkö testejä tuona aikana? Mulla on nimittäin sellainen tilanne että nyt menossa kp 61/33-35 ja kp28 oli ihan vähän tuhruvuotoa olen testannut nyt viikon välein kolme negaa ja tänään vielä yhden. Mun pitää kait lähtee lääkäriin? Kyllähän raskauden pitäis jo näkyä, vai mitä?
kyllä mä testailin välillä, mutta negoja ne oli... kannattaa mennä lääkäriin. Jos gynelle meet niin se näkee suoraan ultrasta ootko raskaana. ja yksityiselle saa nopeesti ajan... paha mennä sanomaan et olisitko raskaana... joillakin kun kuulemma ei testi näytä positiivista vaikka pitäisikin. Parasta selvittää lääkärissä
 
No testi tehtiin ja negaa. Mutta tässä odotellaan ja eiköhän menkat ala. Kun niin kovasti kouristelee. Tylsää kun mennyt sekasi kierto kun aina niin jämpti. Ostin marketeilta testin et kait ne on ihan luotettavia?

Lääkäriin soitan kuun lopussa jos ei tule mankat laskettuna tuosta välivuodosta se 35pv . Jos ne olikin menkat :)
 

Yhteistyössä