Viisaudenhampaitten leikkaus?

Kolme on leikattu :wave: Kyllä mulla se särky oli aika kova, ekasta kesti viikon verran ja sain "vaan" kuussatasta ibumaxia... Kannattaa pyytää kasisatasta. Niin mäkin teen sitten kun tuon vimosen aika tulee. Kylmä auttaa aika kivasti eli pakastevihannespussia vaan kehiin :D
 
vieras
Joitakin tunteja oli inhottavaa kipua kun puudutus oli kadonnut, sen jälkeen kipu tuli ainoastaan siitä kun se iholärpäke oli tikattu poskeen kiinni jostain minulle tuntemattomasta syystä. Eli en voinu liikuttaa leikatun hampaan puoleista poskea juuri yhtään, heti kun erehdyin niin tekemään meinasi taju lähteä.
 
tere
Minun visurini poistettiin joitakin vuosia sitten alakammarista leikkaamalla ja lääkäri kertoi sen olleen harvinaisen vaikeaa. Toimenpide kesti kokonaisen tunnin ja viiltoja oli koko suu täynnä ja poraaminen oli pirun pelottavaa ja ajattelin koko ajan, etteivät ne saa sitä pois, sillä lääkäri lupasi minulle koko ajan, että nyt enää kerran porataan ja se on ohi... Kun se lopulta oli ohi, pelkäsin tietenkin olevani hirveän kipeä, mutta itseasiassa kipu oli pelkkää jomotusta. Ja noista buranoista sen verran, että 600mg:n ja 800mg:n välillä ei ole huomaatu merkittävää kipua poistavaa eroa, sen sijaan haittavaik lisääntyminen on huomattavaa (vrt.vatsaärsytys).
 

Yhteistyössä