Viiva haalennut, kaikki toivo mennyt?

Hei!

Plussasin maanantaina suht haaleat viivat (halpis-Davidiin ja Apteekin omaan). Eilen viiva oli vähän tummunut tossa Davidissa, mutta tänään taas samanmoisessa haalistunut :( Kuitenkin viivan erottaa mutta ei se ole niin vahva kuin eilen..

Viivanhan pitäisi tummua eikä vaaleta, eli onko sama jos vedän joulupöydässä punaviinit ja graavilohet ja illalla terästetyt glögit hyvällä omallatunnolla? Vähän meinaa masentaa kun hetken aikaa "olin raskaana".

Nyt kp 28/30, tuo eka plussa tuli siis 26/30.
 
Kannattaa testata vielä aatonaattona tai aaton aamuna uudestaan kun sitä testaamistahan suositellaan sitten kun menkat pitäisi alkaa tai ovat myöhässä. Mutta tosiaan kyllä sen viivan pitäisi kaiken järjen mukaan vahvistua kun sitä raskaushormoniakin erittyy alkuraskauden edetessä aina vaan enemmän ja enemmän eli tikun pitäisi reagoida samalla tavalla vahvistuen.

Tsemppiä kaikesta huolimatta!
 
Kiitos Mandala!

Jotenkin tuntuu että tää oli nyt tässä, tuo testi on hieman kivahtanut nyt eikä se viiva AIVAN olematon ole, mutta.. No, kattellaan parin päivän päästä uudelleen. Ois ollut vaan niin ihanaa saada syysvauva, taustalla kkm viime elokuussa.
 
Itse kyllä tuossa tilanteessa olisin ihan raskaana vielä. :) Noin alussa istukkahormonimäärät on vielä pieniä ja virtsan vahvuushan vaikuttaa paljon viivojen tummuuteen. Eli vähemmän aikaa rakossa olleesta virtasta haaleemmat viivat jne.

Onnea plussasta. :)
 
Viimeksi muokattu:
En nyt halua masentaa, mutta mulla tuo viivan haaleneminen on merkinnyt aina vuodon alkamista. Oon saanut ihan oikeita plussiakin, jotka ovat alkaneet hiljalleen haaleta ja vuoto on alkanut rv 6 paikeilla. Sinuna kuitenkin testaisin vielä parin päivän kuluttua, voihan viivan haaleneminen johtua vaikka pissan laimeudesta. Pidän sulle peukkuja, jotta viiva alkaisi vahvistua! :heart:
 
Kiitos Lumi ja Evya!

Nyt kun testi on kuivunut, niin onhan siinä selvä viiva :) Eiliseen on paha enää mennä vertailemaan kun se eilinen on niin "ylimennyt". Eli jospa tässä kuitenkin vielä oisin raskaana ja katson mitä testi sanoo vaikka ylihuomenna.

Jos oisin oikein kärsivällinen niin odottelisin menkkoja, sillähän se selviää. Meillä on vaan jouluna tapana (isäni luona) mm. nauttia alkoholipitoista glögiä alkumaljana ja ruuan kanssa punaviiniä jne. En haluaisi kieltäytyä enkä kertoa raskaudesta jos en oo IHAN varma, mun isäkin nimittäin otti mun syksyisen keskenmenon (olin viikolla 18) aika raskaasti.. Ei oo kiva siellä keskellä sukujoulua ilmoittaa että oon muuten raskaana ja parin päivän päästä kertoa, että oho, en muuten olekaan..
 
Viimeksi muokattu:
Enhän mie malttanut odottaa montaa päivää, vaan tein tänään taas testin, ihan oman mielenrauhan vuoksi :D Eli Apteekin omaan tuli varmaan minuutissa ihan selvä, punainen viiva :heart: Dippasin vertailun vuoksi samaan näyte-erään myös viimeisen Davidin, ja siinäkin viiva näyttää voimistuneen eilisestä.

Jännä sinänsä, että tohon Apteekin testiin tulee vahvempi viiva paljon nopeampaan kuin Davidiin, joka on herkempi.. Mutta me luotamme Apteekin omaan, eikös niin? :)

Kyllä saa mies ikimuistoisen joululahjan, aattelin aattona tehä vielä "tuoreen" testin ja antaa sen hälle lahjanjaon yhteydessä ;)
 
Noissa ns. halpistesteissä viiva ei tummene samanlailla, kun esim apteekin omassa. Mullakin tuli sofi:n tosi haavea viiva vaikka verikokeissa hcg oli yli 1500...Osta digi, nin sillä on kiva näyttää kun siinä tekstikin kauan ollut raskaana :) Onnea!
 
Kiitos morebabies :)

Luinkin noista halpistesteistä keskusteluja, ja monella muullakin näytti olevan ongelmana just tuo, että viiva ei tummu! Pikku hiljaa kait tässä pitää alkaa uskoa että syysvauva tulee :heart: Onneksi ne halpistestit nyt loppuikin, eipä tuu enää mahdollisuutta niitä tehdä ;)
Vois tosiaan ostaa tuon digin miehelle, pakkais sen isoon laatikkoon tms. niin ei heti arvais ;)
 
Onnea Viola!!

Otathan huomioon sitten, että jos ostat digin, niin ei se teksti siinä kovin montaa päivää säily, vaan häipyy sitten pois. Eli tee se testi sitten vasta aattona, niin illalla teksti on vielä tallella :).
 
Rv 8+4 sitten kesti tää "joululahja" :( tuhrua tuli jo pidempään, tänään alkoi vähän runsaampi vuoto ja kivut. Eilen ultrassa todettiin km. Viikkoa aiemmin vielä näkyi "jotain" ja ultraaja jo varovasti onnitteli. Tosi paska fiilis :'(
 

Yhteistyössä