viivanpaikka - haamu - nega???

Varovainen kiitos. :) mulla tilanne se, että synnytyksen jälkeen mulla ei ole ollut vielä kunnon menkkoja. Helmikuussa ystävänpäiväiltana tuli pyyhkiessä hieman verestävää vuotoa, mut ei kunnolla alkanut. Kierrosta mulla ei ole hajuakaan, eli täytyy vaan testailla. Raskaustuntemuksia on vaikka kuinka.
 
Mulla tollanen oli nega (toi testi nimenomaan). Itseasiassa tikussa jopa hieman enemmän väriä kun noi. Silti HCG oli alle 2 eli ei edes yritystä kiinnittyä (hoidot siis kyseessä).
Enkä taida olla ainoa kuka saanu tolla testillä "vääriä" viivoja. Mut toiv. sulla toi tarkottas plussaa ja vahvistus :)
 
Mä näen viivanpaikan, mutten osaa sanoa, pitäiskö se tulkita positiiviseksi vai negatiiviseksi :|

Itseasiassa mulla on vastaavanlainen tilanne Apteekin oman testin kanssa, eli "selvästi" erottuu viivanpaikka, mutta en tiedä, pitäisikö se kuitenkin tulkita negaksi? Olen käsittänyt, ettei mitään viivanpaikkoja tule Apteekin omaan testiin, mutta tiedäpä häntä.

Onko kenelläkään ollut aluksi vain viivanpaikka, joka olisi pikkuhiljaa vahvistunut plussaksi? Minäkö epätoivoinen :whistle:
Tuli niin vahva tunne raskaudesta, että vaikea uskoa negatiivista tulosta todeksi, mutta pakko kai se kuitenkin on, jos/kun ei tuo viiva päivien kuluessa vahvistu :p

edit. ja jos on oikein yltiöoptimistinen, niin pystyy näkemään tuossa Apteekin testissä häivähdyksen (tai ehkä enemmänkin toiveajatuksen) väristä. :LOL: :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Testasin kokeeksi itsekin Pregcheckillä ja viivanpaikka tuli kyllä näkyviin.

Nyt pitäis vissiin kärsivällisesti odotella menkkoja (yeah right!), mä en edes tiedä kiertoni pituutta, joten voi olla, että edes ovis ei ole vielä ollut ja mä jo testailen raskautta :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs kokeneemmat sanoo? Kuvittelenko tuohon jotain? Apteekin oma, kuva otettu n.5min testin teosta, virtsa oli ollut rakossa n. 2-3h.

Aijaa.com - 10035699

Taustaa: tiistaista lähtien on tiputellut ruskeaa vuotoa, ti/ke olisi pitänyt myös menkkojen alkaa. Tein testin, kun ei kunnon menkkoja alkanut kuulua. Ja nyt ihmetyttää :O
 
Iik... En uskalla vielä suhtautua kauhean positiivisesti, ruskea tiputtelu ei musta lupaa kauheen hyvää. Voihan se olla vaikka kemiallinen, kun ei mulla oo ollut yhtään mitään oireita. Toinen testi on kaapissa venaamassa, täytyy aamulla yrittää uudestaan.

Varovaiset kiitokset!
 
Alkuraskaudessa tiputtelu on hyvinkin yleistä ja usein myös täysin vaaratonta :)
eikä se oireettomuuskaan epätavallista ole! ei mullakaan ole juurikaan mitään oireita..

Aamulla vaan uutta testiä taikka jos maltat niin oota lauantaille ja kato onko viiva vahvistunu!
Pidän peukut pystyssä d ;) b
 
Tänään sain aamulla eilistä tummemman haamun, josta en ehtinyt napata kuvaa.
Huh huh, taidan tänään käydä hankkimassa digitestin tai pari, jos sillä sais selkeemmän vastauksen.

Miehelle en vielä oo uskaltanut kertoa, kun en oo ihan varma. Lapsi on kyllä toivotettu tervetulleeksi kummankin puolelta ja ehkäisy jätettiin pois viime elokuussa.
 

Yhteistyössä