viivanpaikoista....

onko kokemuksia, onko kotitesti.fi:n testeissä viivanpaikkoja? :eek:
olen saanut samanlaisen tositosi haalean viivan nyt kolmeen testiin (en muista kiertopäiviä), tänään viimeinen, kp32/28-30..
enkä ole varma, onko siinä väriä vai ei.. :/
 
onko herkkyyttä 10 vai enemmän ?
itse olen saanut tummiakin viivanpaikkoja ja ns. selkeitä viivoja 10 herkkyydellä , vaikka en sitten raskaana ollut lainkaan .. siis ihan verestä otettuja arvojakin , että raskaana en ollut , enkä ollut ollut siis ei varhainen km ...
nyt testailin 25 herkkyydellä , josta haamu ja hailu viiva , 3 päivänä vasta hieman tummempi viiva ...


neitim
 
voi toki olla oikeakin plussa , mutta en luottaisi tuohon testiin ennen kuin viiva on selkeä , sillä tuolla herkkyydellä pitäisi 2 päivän päästä tulla jo huomattavasti selkeämpi toinen viiva , tai sitten kannattaa koittaa 20-25 herkkyydellä uudelleen ...
en haluaisi masentaa , mutta säästyäksesi turhalta pettymykseltä ... monet itkut on itketty noiden testien vuoksi ja ultrassakin käyty , nyt sitten otin mukaan 25 herkkyyden testit ja niidenkin vahvistumista ensin odotin , ennen kuin uskalsin vasta iloita ...
29.3 haaleaakin haaleampi viiva sekä 30.3 .. 31.3 sain jo predictoriin vaalean viivan ! vasta 10.4 näytti testi vahvenpaa kuin kontrolliviiva , mutta 25 herkkyyden testiin en saanut viivaa edes teskemällä , ennen kuin olin oikeasti raskaana !
toivotaan kuitenkin että olisi sinulla oikea tulos , mutta varmistaisin huomenna tai ylihuomenna ei niin herkällä testillä ... (rfsu on herkkyys 20-25 ja liuskan saa vaikka saksilla puolitettua :) maksaa cm tavaratalossa 2kpl paketissa 4,95e)
kerrohan miten sitten myöhemin kävi ?! bd bd bd bd

neitim
 

Yhteistyössä