Viking buffet illallinen, onko se 1 tunti vai 1.5?

  • Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Ollaan ensi kuussa lähdössä laivalle ja mennään lasten kanssa illalliselle. Toivottavasti olisi tuon 1.5 tuntia, koska meillä ainakin menee aikaa siihen että saadaan ensin ruuat lapsille, ja sitten kun ehtisi vielä itsekin syömään. Ei vaan löydy tietoa illallisen kestosta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Oli ainakin vuosi sitten tunnin jos ei ole muuttunut.Tosi lyhyt aika,meinaan jos rauhassa meinaa syödä.
voi itku toivottavasti ei.. :/ eihän siinä ehdi rauhassa itse syödä :( Hyvä jos ilman lapsia ehtii tuossa ajassa rauhassa syödä jälkiruokineen, on kuitenkin aika hintava (26e).
 
Vieras
Minkä ikäisten lasten kanssa? Meillä lapset olivat 2,5 ja vajaa 4 kun olimme laivalla. Ruokailusta jäi paha mieli, kun kukaan ei oikein ehtinyt nauttimaan ruokailusta.
 
vieras
Juurikin tuon takia me ei syöty buffetissa vaan ihan muussa ravintolassa siellä laivalla. Saatiin syödä kaikessa rauhassa koko perhe ja halvemmaksi tuli! (Olimme Gabriellalla.)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minkä ikäisten lasten kanssa? Meillä lapset olivat 2,5 ja vajaa 4 kun olimme laivalla. Ruokailusta jäi paha mieli, kun kukaan ei oikein ehtinyt nauttimaan ruokailusta.
meillä 3.5v ja 5v. Ja mummi on mukana myös pienenä hoitoapuna. Mutta kurjaa jos ei tuohon hintaan saa rauhassa syödä :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Miten hitaita oikein olette tai miten kaameita kakaroita teillä on kun tunti ei riitä!?!
Niin, ni siellä on varmaan muutama muukin jonottamassa niitä ruokia. Ja jos ensin pitää jonottaa ruokia lapsille ja sitten vielä itselleen, niin siihen ruoan hakemiseen menee jo aikaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Miten hitaita oikein olette tai miten kaameita kakaroita teillä on kun tunti ei riitä!?!
Siellä saa huonolla tuurilla aika paljon jonottaa ruokaa hakemaan jos on paljon väkeä.. Enkä ainakaan itse tunnissa oikein saa mätettyä alkuruokaa, pääruokaa ja jälkiruokaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Miten hitaita oikein olette tai miten kaameita kakaroita teillä on kun tunti ei riitä!?!
Niin, ni siellä on varmaan muutama muukin jonottamassa niitä ruokia. Ja jos ensin pitää jonottaa ruokia lapsille ja sitten vielä itselleen, niin siihen ruoan hakemiseen menee jo aikaa.
Jos aikuisia on mukana kolme ja lapsia kaksi (ymmärsinkö oikein?) niin eikö voida tehdä niin että ensin kaksi aikuista hakee ruokaa, samalla kertaa itselleen ja lapsille (kaksi kättä? :)) ja sitten se kolmas aikuinen hakee itselleen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minkä ikäisten lasten kanssa? Meillä lapset olivat 2,5 ja vajaa 4 kun olimme laivalla. Ruokailusta jäi paha mieli, kun kukaan ei oikein ehtinyt nauttimaan ruokailusta.
meillä 3.5v ja 5v. Ja mummi on mukana myös pienenä hoitoapuna. Mutta kurjaa jos ei tuohon hintaan saa rauhassa syödä :/
Me mietittiin jälkeenpäin, vaikka ajatus perheen yhteisestä ruokailusta on ideaali, että olisi pitänyt kehitellä joku vuorosysteemi ruokailuun. Meidän lapset olivat niin innoissaan laivasta ja risteilyn lastenohjelmasta, ettei ruokailuhommasta meinannut tulla yhtään mitään. Toivottavasti teillä menee paremmin!
 
risteilevä ritu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Miten hitaita oikein olette tai miten kaameita kakaroita teillä on kun tunti ei riitä!?!
Siellä saa huonolla tuurilla aika paljon jonottaa ruokaa hakemaan jos on paljon väkeä.. Enkä ainakaan itse tunnissa oikein saa mätettyä alkuruokaa, pääruokaa ja jälkiruokaa..
Minä ja lapseni (tyttö 3 v poika 5 v) ollaan menty Hki-Sto väliä 2 vuoden ajan pari kertaa kuussa eikä koskaan ole tullut edes kiire ruokailuissa.
 
heivaan
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Miten hitaita oikein olette tai miten kaameita kakaroita teillä on kun tunti ei riitä!?!
Kyseessä on kallis illallinen, jossa syödään kolme ruokalajia. Tarkoitus on nauttia ruoasta, ei vetää nakkia naamariin parissa minuutissa. Onneksi sen kesto on kuitenkin 1,5 tuntia, joten ap:kin varmaan ehtii vähän nautiskella. :)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Miten hitaita oikein olette tai miten kaameita kakaroita teillä on kun tunti ei riitä!?!
Siellä saa huonolla tuurilla aika paljon jonottaa ruokaa hakemaan jos on paljon väkeä.. Enkä ainakaan itse tunnissa oikein saa mätettyä alkuruokaa, pääruokaa ja jälkiruokaa..
Minä ja lapseni (tyttö 3 v poika 5 v) ollaan menty Hki-Sto väliä 2 vuoden ajan pari kertaa kuussa eikä koskaan ole tullut edes kiire ruokailuissa.
Tiedätkö onko se siis tunti vai puoltoista? :)
 
.
Viime kesänä oli vielä 1,5 tuntia, mut silloinkin tuli tarjoilija hätyyttämään jo tunnin jällkeen :-(. Halus päästä siivoomaan, mies antoi palautetta että aikaa on kyllä 1,5 tuntia niin jätti meidät rauhaan loppuajaks. Saatiin siis olla se 1,5 tuntia mitä kuuluukin.
 
heivaan
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Viime kesänä oli vielä 1,5 tuntia, mut silloinkin tuli tarjoilija hätyyttämään jo tunnin jällkeen :-(. Halus päästä siivoomaan, mies antoi palautetta että aikaa on kyllä 1,5 tuntia niin jätti meidät rauhaan loppuajaks. Saatiin siis olla se 1,5 tuntia mitä kuuluukin.
Onpas typerää tulla hätyyttelemään. Itse olin ennen joulua viimeksi, ja siellä saimme istua yliaikaa. Istuimme sekä meno- että paluumatkalla parisen tuntia. Viimeiset ruoat ja viinit haimme kyllä kun 1,5 tuntia oli kulunut, koska niitä luonnollisesti alettiin keräillä pois siinä vaiheessa.

Moni muukin istui pöydässä yliaikaa, eikä kukaan tullut hätyyttelemään.

 
.
Alkuperäinen kirjoittaja heivaan:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Viime kesänä oli vielä 1,5 tuntia, mut silloinkin tuli tarjoilija hätyyttämään jo tunnin jällkeen :-(. Halus päästä siivoomaan, mies antoi palautetta että aikaa on kyllä 1,5 tuntia niin jätti meidät rauhaan loppuajaks. Saatiin siis olla se 1,5 tuntia mitä kuuluukin.
Onpas typerää tulla hätyyttelemään. Itse olin ennen joulua viimeksi, ja siellä saimme istua yliaikaa. Istuimme sekä meno- että paluumatkalla parisen tuntia. Viimeiset ruoat ja viinit haimme kyllä kun 1,5 tuntia oli kulunut, koska niitä luonnollisesti alettiin keräillä pois siinä vaiheessa.

Moni muukin istui pöydässä yliaikaa, eikä kukaan tullut hätyyttelemään.
Juu niin oli. Löytyy kait niitä tarjoilijoitakin joka lähtöön...
 
hehe
Alkuperäinen kirjoittaja heivaan:
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Miten hitaita oikein olette tai miten kaameita kakaroita teillä on kun tunti ei riitä!?!
Kyseessä on kallis illallinen, jossa syödään kolme ruokalajia. Tarkoitus on nauttia ruoasta, ei vetää nakkia naamariin parissa minuutissa. Onneksi sen kesto on kuitenkin 1,5 tuntia, joten ap:kin varmaan ehtii vähän nautiskella. :)
:LOL: :LOL: kallis illallinen? laivan buffetti? :D taidat olla kotoisin kälviältä...
 
heivaan
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Alkuperäinen kirjoittaja heivaan:
Alkuperäinen kirjoittaja risteilevä ritu:
Miten hitaita oikein olette tai miten kaameita kakaroita teillä on kun tunti ei riitä!?!
Kyseessä on kallis illallinen, jossa syödään kolme ruokalajia. Tarkoitus on nauttia ruoasta, ei vetää nakkia naamariin parissa minuutissa. Onneksi sen kesto on kuitenkin 1,5 tuntia, joten ap:kin varmaan ehtii vähän nautiskella. :)
:LOL: :LOL: kallis illallinen? laivan buffetti? :D taidat olla kotoisin kälviältä...
Ihan Helsingistä olen. Heseen tai Kotipizzaan verrattuna illallinen on kallis... :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heivaan:
Kyseessä on kallis illallinen, jossa syödään kolme ruokalajia. Tarkoitus on nauttia ruoasta, ei vetää nakkia naamariin parissa minuutissa. Onneksi sen kesto on kuitenkin 1,5 tuntia, joten ap:kin varmaan ehtii vähän nautiskella. :)
Ei hitto. Mikäköhän sitten on halpa iltaruoka, jos buffa on kallis illallinen...
 

Yhteistyössä