Vilauttaisitko sinä?

  • Viestiketjun aloittaja toki
  • Ensimmäinen viesti
Entä jos menisi sinne imettämään? (enään en kyl itse imetä) Pitääköhän niitä utareita kauan vilautella aterian toivossa? Voisin kyl ihan hyvin mennä ilman paitaa, mutta mitään silmän iloa noissa rusinoissa ei ole, suurennuslasilla saisivat niitä etsiä ruumiistani.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26571674]Mitä myyt?[/QUOTE]

En ole myyntialalla suoraan, vaan sivuten aika kaukaa sitä. En ole siivojakaan, työskentelen tehtaalla ja paperin kanssa olen tekemisissä. :) Miksi sinä et ole töissä?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26571804]En ole myyntialalla suoraan, vaan sivuten aika kaukaa sitä. En ole siivojakaan, työskentelen tehtaalla ja paperin kanssa olen tekemisissä. :) Miksi sinä et ole töissä?[/QUOTE]

Olen nimeonmaan töissä, en myymässä itseäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26571703:
no mä voisin tota imettämistä testata :LOL: riittääkö vaan toinen tissi :D

[QUOTE="vieras";26571812]:LOL: Ja sinne saa viedä koiran jos haluaa, kissan, minkä vaan kotieläimen :LOL:[/QUOTE]

Hai mie toin hevoisen ja näytän toisen tissini. Alkupala vain, kiitos, ei jaksa nyt just enempää....
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26571829:
Hai mie toin hevoisen ja näytän toisen tissini. Alkupala vain, kiitos, ei jaksa nyt just enempää....
Näin se menee, laki mahdollistaa sen että elukan saa viedä ravintolaan, pitää olla erillinen ilmoitus ravintolan ulkopuolella jos ei saa. :LOL:
 
Onkohan tuossa jotenkin määritelty et minkälaisilla tisseillä saa minkälaisen aterian? Kauniilla rinnoilla sisäfilepihvejä? Tällaisia meikäläisen lärpäkkeillä vähän eilistä salaattia ja kuivaa leipää? Hinta/laatusuhde kohdillaan? :rolleyes:
 
"vieras"
kyltit, jotka ovat olleet paikoillaan vuonna 2009 tapahtuneesta ravintolan perustamisesta asti, ovat herättäneet joissakin asiakkaissa ristiriitaisia tuntemuksia.

- Sen näkee suoraan naamasta, jos näin on, mutta tarkoitus ei ole herättää närää. 90 prosenttia on suhtautunut huumorilla.

Nikkarin mukaan myös ravintolan naistyöntekijät ovat suhtautuneet kyltteihin kevyesti.

- Meillä on pieni työyhteisö. Jos kokisimme, että työntekijät olisivat vaivautuneita, niin poistaisimme ne. Tarkoitus on tehdä omannäköistä juttua ja erottua massasta, joka meidän kohdalla tarkoittaa vahvaa huumoria ja erilaista palvelua.

Ravintolan omaleimaisuus käy ilmi myös Lone Starin verkkosivuilta, joilla asiakkaita pyydetään jättämään "ruoskaa tai rakkautta".
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26571918]kyltit, jotka ovat olleet paikoillaan vuonna 2009 tapahtuneesta ravintolan perustamisesta asti, ovat herättäneet joissakin asiakkaissa ristiriitaisia tuntemuksia.

- Sen näkee suoraan naamasta, jos näin on, mutta tarkoitus ei ole herättää närää. 90 prosenttia on suhtautunut huumorilla.

Nikkarin mukaan myös ravintolan naistyöntekijät ovat suhtautuneet kyltteihin kevyesti.

- Meillä on pieni työyhteisö. Jos kokisimme, että työntekijät olisivat vaivautuneita, niin poistaisimme ne. Tarkoitus on tehdä omannäköistä juttua ja erottua massasta, joka meidän kohdalla tarkoittaa vahvaa huumoria ja erilaista palvelua.

Ravintolan omaleimaisuus käy ilmi myös Lone Starin verkkosivuilta, joilla asiakkaita pyydetään jättämään "ruoskaa tai rakkautta".[/QUOTE]

Huumori on vaikea laji, alapäähuumori on aika väkisin väännettyä.
 
No miksei :D Mutta saisko neljällä vilautuksella jokaiselle perheenjäsenelle sitten omat eväät? Ne varmaan kattois hetken aikaa kun mä laskisin että "yksi, kaksi, kolme, neljä"... Että "mitä pakkoliikkeitä tolla patalappuakalla oikein on?".
 
  • Tykkää
Reactions: vrs
Yllätin itseni
En pidä itseäni mitenkään kireänutturaisena ja jotenkin yllätyinkin siitä että tämä uutinen etoi ja PAHASTI. Ruuan eteen tissien vilauttaminen...en tiedä meneekö se jotenkin niin lähelle sitä ajatusta, että nainen prostituoi itsensä säilyäkseen hengissä (syöminen=perustarve). Korukaupassa vois timangin eteen vilauttaakin :D.
 
"vieras"
No miksei :D Mutta saisko neljällä vilautuksella jokaiselle perheenjäsenelle sitten omat eväät? Ne varmaan kattois hetken aikaa kun mä laskisin että "yksi, kaksi, kolme, neljä"... Että "mitä pakkoliikkeitä tolla patalappuakalla oikein on?".
Joo, samalla logiikalla mä käyn hakemassa kahvia etukortilla tarjouksesta kun korttia vilauttamalla saa 3 pkt. 10€. Mä näytän lapseni ja puolisoni kortin niin saan 9 pakettia 30€. :D
 

Yhteistyössä