ville pusan vaimo jenni toivonen on kuollut.. tuli ihan kylmät väreet!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1577633

aika hurjaa.
nuori ihminen ja vieläpä pienen lapsen äiti ja miehensä vaimo.
ollaan samaa koulua käyty joten siksikin kai tuntuu aika pahalta ymmärtää miten näin voi käydä.

toivottavasti ihmiset tajuavat antaa pusalle suruaikaa tyttärensä kanssa :'(
 
Taitaa olla jo kolmas aloitus tästä aiheesta =)
Mutta ekaa kertaa komentoin =) =)
Kauheaa,kun noin nuorena menehtyy :( ja se että tuskin jää pienelle lapselle muistoa äidistä...ja "ihmetteleeköhän" heidän tytär,minne äiti yhtäkkiä katosi :ashamed:
 
Minusta
on niin väärin, että hyville ihmisille tapahtuu tuollaista ja jotkut täydelliset *****päät selviävät ja muuttuvat vielä inhottavimmiksi.. On jotenkin niin väärin! En tiedä olenko minä kumpi, mutta kipeä kumminkin. Pitää yrittää ajatella myös myönteisesti ja säilyttää arvokkuus loppuun asti..
 
AulisKotityöläinen
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minua jotenkin puistattaa, kun tuon linkin ( en tarkoita ap.tä arvostella, että laittoi linkin tänne ) näin, kun siinä lukee tuo viihde, toisen suru on toisten viihde :/
Pakko peesailla tätä! Vaikka toisaalta ymmärrän, viihdesivuillahan julkkiksia yleensä seurataan. Mutta silti, jotenkin kuolema ja viihde kuulostaa aika pahalta yhdistettynä.

Osanotto Ville Pusan ja Jenni Toivosen omaisille!! Surua ei tee yhtään helpommaksi se, että sairauden vuoksi oli ilmeisesti odotettavissa oleva käänne.

 
HuhHuh
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minua jotenkin puistattaa, kun tuon linkin ( en tarkoita ap.tä arvostella, että laittoi linkin tänne ) näin, kun siinä lukee tuo viihde, toisen suru on toisten viihde :/
Jotkut vain näkevät asiat hiukan kirjavammin kuin esimerkiksi sinä. Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
 

Yhteistyössä