Vinkkejä kaivataan, 8-v synttärit

Kääk, huomenna tulee tupa täyteen lapsia 8 vuotis synttäreille. Ohjelmaa kahdeksi tunniksi. Vinkkejä tarjoiluun ja ohjelmaan kaivataan KIPEÄSTI. Ei please mitään kovin "korkealentoista" -ei jaksa, pysty, kykene :ashamed:

Helppoa, hauskaa ja silti kivaa!

Tarviiko olla ns "yllätyspusseja"? Vai onko ne vakiintunut käytäntö jakaa synttäri vieraille?
 
Karaokea jos on laitteet..Renkaanheittoa(jos löytyy sellanen peli)..yleensäkki jotaki pientä kilpailua jossa joku pieni palkinto voittajalle.Ton ikäset tykkää sellasesta.Meillä ei meinannu aika riittää kun oli niin kivaa.Eikä mitenkää ollu kauheeta hälinää..

Tarjoilusta vinkiksi että popparit ja sipsit karkit ja keksit ja limpparit riittää.Kakku on melko turha värkätä,kun sitä ei lapset syö..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
oletko ihan yksin, vai onko sulla aikuinen auttamassa? onginta vaikea järjestää ilman toista aikuista
miten niin vaikea? :snotty:
no kyllä se meillä on onnistunut ihan niin, että minä oon ollut verhon takana laittamassa ylläreitä onkeen ja lapset on onkineet ilman mitään jonon järjestäjää. Vuorollaan on pitänyt sanoa oma nimi, jos yllärit on olleet jotenkin suunnattuja. Kun on ollut pienempiä mukana niin isommat on auttaneet, kyllä 8-vuotiaat osaa.
 
ja mä nyt väitän vastaan tässä kakkuasiassakin... Mä oon tehnyt kakun aina (lapset saa ite päättää, minkänäköisen kakun toivovat) ja kakut on ihastuttaneet ja maistuneet myös suurelle osalle porukasta. Ja jos haluaa tarjota kahvia hakemaan tuleville vanhemmille, niin kyllä niillekin kakku kelpaa. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
oletko ihan yksin, vai onko sulla aikuinen auttamassa? onginta vaikea järjestää ilman toista aikuista
miten niin vaikea? :snotty:


Ei ollenkaa vaikeeta....Taas vinkkaan,ku just oli 8v synttärit ja toki se aina onginta pitää olla ;) Joo,siis ostin sellasen pakkauksen prisman lelukorista(2e) jossa oli onki ja muutama kala(magneetti). Kaloihin laitin merkkaustussilla numerot ja sitte numeroin niitä yllätyspusseja että sai valita sitte niistä mukä numero tulee niin vastaavan yllätyspussin.Laitin pesuvatiin vettä ja saippuaa että vaahtos sopivasti,ei aivan heti nää sitä kalassa olevaa numeroa. Siinä meni hetki ku niitä kalastettiin,mutta ihan haastavan kivaa oli lapsilla =)

(tuli nyt vähä vaikeesti selostettua mutta kuiteski... :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
ja mä nyt väitän vastaan tässä kakkuasiassakin... Mä oon tehnyt kakun aina (lapset saa ite päättää, minkänäköisen kakun toivovat) ja kakut on ihastuttaneet ja maistuneet myös suurelle osalle porukasta. Ja jos haluaa tarjota kahvia hakemaan tuleville vanhemmille, niin kyllä niillekin kakku kelpaa. B)

Se riippuu niin toki lapsista.Meillä totesin aika turhaksi tehä kahtena peräkkäisenä päivänä kakun..Mutta onhan se kiva jos jaksaa tehä =)
Niin ja meillä ei koskaa oo vanhemmat tulleet sisältä hakemaan...ei oo näköjään tapana täälläpäin.. :/
 
Oh, kiitti tosi hyvä idea tuo onginta missä kaloja pyydystetään pesuvadista.

Mitä kilpailuja? Vinkkejä, ei kait sentään juoksu kisoja??? :eek:

Ja mitä kakkuihin tulee niin olen vaan kertakaikkisen huono leipomaan/koristelemaan.... Laittakaa niitä upeita luomuksianne (kuvia) tänne jos saan inspiraation. Pitäisi pian lähteä kauppaan....
 

Yhteistyössä