vinkkejä, kiitos :)

Elikkä tahtoisin vinkkejä miten sais ton raskauden jälkeisen löllön pois.
Synnytyksestä noin vuosi, on tullu laihduttuu vaikken oo harrastanu sen
ihmeemmin mitään et kotihommia. Vatsaan jääny semmonen löllö vai sanoisko et
roikkuva löllö iho/läski. :D alkanu tosissaan häiritteen ja tuntuu et alkanu
vaikuttaan itsetuntoon. Kaikki ruoka menee ja sitä oon miettiny et pitäskö
jotain jättää pois?? (annokset ei oo isoja). Herkuteltuakin tulee.. Sillon tällöin käyn vaunuilemassa, ei oo mahdollisuutta käydä salilla. Painoa en halua pudottaa et
kiinteytystä täs kaipaisin ja neuvoja miten kannattis syödä ja mitä jättää pois.
 
Heips..aloituksestas on hetki aikaa että onko tapahtunu muutosta? itse vauvan sain tammikuun lopulla ja vatsa aika litteä jo..synnytyksestä siis vasta kolmisen kk..lähtöpaino raskaudessa oli 72kg, synnärillä painoo semmoset 79kg ja nyt 3kk synnytyksen jälkeen paino 62kg :) mutta se onkin vaatinu aika paljon..liikuntaa harrastan joka päivä..aina kun vauva päiväunilla niin kuntopyöräilen tai tanssin ja teen lihaskuntoa ja vatsaa treenaan myös semmosella 1,2kilosella hola hoop vanteella ja voin sanoo että toimii :) ei maksanu vapaavalinnassa kun jonku vähä reilu kympin...myydään myös cittareissa jne..suosittelen sitä kyllä..voi koska vaan ruveta pyöritteleen..ja itse en vaan vähän vaunuile vaan teen pitkiä reippaita lenkkejä vaunujen kanssa juosten..sitten oon karsinu ruuasta mm.valkosen leivän ja pastaa, perunaa tms syön vaan kerran viikossa.et semmosen vähähiilihydraattinen ruokavalio sopii mulle..sit kerran viikossa semmosen hiilaritankkaus...ruokavalio on vähärasvanen, en siis karppaa :) itellä noi leivät sun muut turvottaa vatsaa ja vähä hiilihydraattisella dietillä se vatsan turvotus on poissa. Itselläni ei myöskään mahollisuutta käydä salilla mutta netissä löytyy vaikka mitä vinkkejä kiinteytykseen. Lihaskuntoa se vaatii ja valitettavasti rasvaa ei voi polttaa vaan tietystä kohtaa. Että vatsalihasliikkeet ei poista vaan vatsan rasvaa, mutta muokkaa vatsaa ja jos saa vielä vähän poltettua rasvaa niin lähtee ylimääränen rasva pois...jos siis roikkuu ylimäärästä nahkaa niin sitä ei voi poistaa valitettavasti kuin kirurgin veitsellä...

Liikuntaa ei kannata välttää siinä pelossa että laihtuu. Netissä on ohjeita miten voi laskee oman peruskulutuksen. Et paljon täytyy syödä ettei laihdu mutta ettei myöskään liho!!! Netti on oikea laihdutusvinkkien aarreaitta kun vaan etsiskelee :)
 

Yhteistyössä