Vinkkejä kuinka saan tuttipullon kelpaamaan?

Ooo
Mä luulen, että on sellaisia vauvoja, jotka eivät vain ota pulloa :$ Meillä ei ole kelvannut, vaikka ollaan kokeiltu eri merkkejä ja päitä, siis maito- ja vellipäitä. Jossain vaiheessa siirryttiin ahkerasti tarjoamaan nokkamukista ja mukista, ja jossain ehkä n. 9kk kieppeillä alkoi nokkamukista maistumaan hörpyt vettä. Nyt on maisteltu ihan maitoakin muutamia kulauksia. Mutta mitään korvikkeita tai vellejä ei ole sanottavasti mennyt koskaan ja ikää on kohta 11 kk. Ei siis toivoa lähteä tisseineen mihinkään...
Mutta kannattaa kokeilla nokkamukia riippuen varmaan vähän vauvasi iästäkin. Ja niitäkin on sitten miljoona erilaista. Mutta ei pysty kyllä kukaan sanomaan, mistä se sinun vaavisi juo, kun eivät taida uskoa suosituksia :D
 
Meillä käytössä aventin, emman ja nukin pulloja joista ehdoton oma ja myös vauvan suosikki on avent (tosin ne falskaa jos hiemankin kosteutta renkaan välissä :/ ) Kannattaa siis kokeilla erimallisia tuttiosia...Jos pullo ei kelpaa voi antaa myös hörpyttämällä tai ruiskulla...
 
Ooo
Meillä ei siis mennyt MAM, ei Avent, ei Tommee Tippee... Rahaa saatiin niihinkin menemään sentään, mutta iloa ei ollut. Toivottavasti tärppää teillä. Kai se siitäkin on kiinni, miten ahkeraan jaksaa tyrkyttää ja heittää sitten maitoa/korviketta menemään samaa vauhtia.
 
Meillä ei ole poika huolinut pitkään aikaan tuttipulloa ja tuttia ei huolinut laisinkaan.
Muutaman kuukauden ajan saatiin korviketta menemään tuttipullosta ja oli ihan sama minkälainen tuttipullo oli kyseessä.

Meillä vähän samanlainen tilanne kuin Ooolla, hirmuisesti ei tämä äiti mihinkään lähde ainakaan pidemmäksi aikaa. Kovasti ollaan yritetty nyt saada nokkamukia ja -pulloa kehiin, mutta vielä ei mene mitään suurempia määriä. Eli on tosiaan vauvoja, jotka eivät niin tuttipulloista välitä. Itse olen kanssa vauvana heittänyt tuttipullot nurkkaan :LOL:
 
heippa!

mulla itselläni oli vähän samanlainen tilanne vielä kuukausi sitten mutta sitten sain idean ja kokeilin syöttää rintakumilla joka toisen kerran ja muutaman päivän kuluttua oli jo pullo suussa! Nyt syö sekä tavallisesti tissistä että pullosta jotta äitikin pääsee menoihinsa!!
Kannattaa kokeilla jos vaikka tärppää tällä konstilla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja saikku79:
heippa!

mulla itselläni oli vähän samanlainen tilanne vielä kuukausi sitten mutta sitten sain idean ja kokeilin syöttää rintakumilla joka toisen kerran ja muutaman päivän kuluttua oli jo pullo suussa! Nyt syö sekä tavallisesti tissistä että pullosta jotta äitikin pääsee menoihinsa!!
Kannattaa kokeilla jos vaikka tärppää tällä konstilla!
Kiitos vinkistä, pitääpä testata tätä.
Meillä 5kk neiti eikä pullo kelpaa. Kohta kuitenkin olisi hyvä itseni kannalta että voisin aloittaa lääkitykseni ja elämä olisi taas paljon aurinkoisempaa, ilman kipuja.
 

Yhteistyössä