Vinkkejä mihin Tampereelle yöksi kahden lapsen kanssa?

Meillä olisi saanut majoittua, mutta juuri heinäkuun alussa satutaan olemaan itse reissussa.. :/
Edullinen ainakin on se Omena-hotelli aivan keskustassa, mutta en tiedä kuinka viihtyisä on lasten kanssa..
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja caferacertar:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
haluatteko ihan kaupunkiin? kelpaako sivummaltakin? minkä hintaista?

Särkänniemessä käydään. Kunhan ei ihan päätä huimaavia hintoja. Kelpaa sivummaltakin
tammelassa on jonkinnäköinen huoneistohotelli, hervannassa on eräs edullinen hotelli josta pääsee suoraa tietä särkänniemeen
 
miina
Omena hotellia voin suositella lapsiperheellekkin.Itse olen ollut Turun ja Vaasan ompuissa. Ihan siistit perus hotellihuoneet,vedenkeittimellä ja mikrolla varustettu,tais vielä olla jääkaappikin. Eli se mitä tarvitaan perus iltapalan ja aamupalan tekoon... (omat kertakäyttöastiat oli mukana.)
 
XXS
Ensi viikolla olen menossa Scandic -hotelliin yhdeksi yöksi yhden oman ja kahden kummilapsen kanssa. Huoneen hinta 139 ? ja siihen sisältyy Särkänniemi-liput koko porukalle. Tarjouksen saa Plussa-kortilla ja on 8.7. saakka voimassa.
 
Omenahotellissa ollaan oltu kahden lapsen kanssa. Vauvalle on ollut oma matkasänky mukana. Aamiais- ja iltapalakamat mahtuu jääkaappiin hyvin.
Hinta-laatusuhde kohdallaan.
..niin ja hinnoittelu on muuttunut: huone voi halvimmillaan olla 36 euroa :)
 
Ens viikolla mekin mennään Tampereelle, yövytään Tampereen kylpylässä sviitissä. Pari yötä meidän porukalta maksaa ~380?, mutta tuo on ainoa reissu joka kesän aikana koko perheellä tehdään, niin ei haittaa, vaikka maksaa vähän enempi. Hintaan sisältyy 2 Särkänniemi-avainta + tietysti kylpylän vapaa käyttö.
 

Yhteistyössä