Vinkkejä tytön hiusten pitämiseen kiinni!(siis hän ei suostu saparoihin ym.)

Neiti on 4v eikä anna laittaa saparoita tai ponnaria hiuksiin ja sitten ne on suussa ja poskilla nyt varsinkin kun on pakkasta niin liimautuu kiinni ihoon ku ovat sähköset! Millä saisin houkuteltua, kaikkee oon jo yrittäny.. Likkaa itteeki häiritsee kun ne tulee ulkonakin hatun alta kutittamaan poskia: /
 
"vieras"
Tytteli kuriin ja ponnari päähän, muuten voi olla hankalaa. Tai sitten leikkaus lyhyeksi. JOs pitää itse pitkistä niin voihan mainita että siihen settiin kuuluu sitten ponnarit päähän :)
 
"vieras"
Totuttelua se vaatii. Meillä on viidellä pitkät hiukset ja ne on lähes aina kiinni. Teen 1 - 8 jatkolettiä alkaen otsalta ja päättyen niskaan. Likat haluaa ne kiinni, koska kokevat, että niin on kivempi olla. Pojilla on ponnarit niskassa tai narupanta päässä.
 
No hitto kun ei anna oikeen edes koskea hiuksiin kun kuulemma nipistää.. Ja oon kyllä jo uhannu että tilaan parturin ja leikataan lyhyeks jos ei muukaan auta mutta siitäkin tulee kauhee huuto.. No, täytyy vaan koittaa suostutella vielä: /
 
Alkuperäinen kirjoittaja örrimörri;22782911:
No hitto kun ei anna oikeen edes koskea hiuksiin kun kuulemma nipistää.. Ja oon kyllä jo uhannu että tilaan parturin ja leikataan lyhyeks jos ei muukaan auta mutta siitäkin tulee kauhee huuto.. No, täytyy vaan koittaa suostutella vielä: /
Leikkikää kaikenmaailman prinsessaleikkejä ja käykää yhessä ostamassa prinsessaponnarit, niin jo rupee kiinnostaa tukan laitto :D Ja pankaa pystyyn kotikampaaja, tyttö saa laittaa sulta kans tukan kiinni :)
 
"hmm"
Hei oikeesti se on vasta 4v! Kyllä tuossa vaiheessa sun vanhempana pitää vielä olla se joka päättää pidetäänkö tukkaa kiinni ja mitä puetaan päälle jne! Tuli sitten huutoa tai ei. Jos nyt jo tommosta, niin entäs sitten kun se on vähän vanhempi? tai teini?
 
---
Leikkikää kaikenmaailman prinsessaleikkejä ja käykää yhessä ostamassa prinsessaponnarit, niin jo rupee kiinnostaa tukan laitto :D Ja pankaa pystyyn kotikampaaja, tyttö saa laittaa sulta kans tukan kiinni :)
Meillä 7v tyttö johon ei taatusti noikaan konstit auttaneet. On aina vihannut hiusten harjaamista, ei koskaan pitänyt ponnareita, pinnejä tai pantoja.
 
"vieras"
Ihme meininkiä, jos ei suostu pitämään pitkiä hiuksia siististi kiinni, niin sitten se leikataan lyhyeksi.
ihan se ja sama tuleeko huutoa, kyllä ton ikäinen pitää saada vielä kuriin.
 

Yhteistyössä