Vinkkejä vauvan ummetukseen...

Tyttö on nyt 5 kuukautta ja kakkaaminen on vähän sitä sun tätä ollut tässä muutamana päivänä, luumua olen syötellyt ja tänään annoin sitten pienen määrän levolaciakin.. Mites se mallasuute? vai oliko se edes tuon niminen? Saako sitä apteekista, olisiko se parempi kuin tuo levolac?

Kiitos! :) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä sain tytön räjähtämään, kun syötin purkillisen luumusosetta yhden päivän aikana. :D Osan siitä lantrasin veteen ja juotin.
Mies sai hoitaa vaipan vaihdon seuraavana päivänä. :xmas:
No mä parin päivän sisällä syötin purkillisen ja tänään illalla puoli purkillista ja tosiaan aamulla annoin lusikallisen levolacia.. Uikohan typy yöllä siinä ihtessään? :D No parempi sekin olisi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Levolac ei ole lääke vaan sisältää samaa luontaista ainetta mitä elimistökin tuottaa näin lekuri sanoi kun pojalla on ollut kova vatsa pienestä pitäen.sitä voi antaa enemmän kuin ohjeessa lukee
Mutta siitä ei ole ollut mitään hyötyä, muuta kuin ilmaa tullut vaan..! Tätä valittelee myös monet potilaat työpaikallani..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Levolac ei ole lääke vaan sisältää samaa luontaista ainetta mitä elimistökin tuottaa näin lekuri sanoi kun pojalla on ollut kova vatsa pienestä pitäen.sitä voi antaa enemmän kuin ohjeessa lukee
Mutta siitä ei ole ollut mitään hyötyä, muuta kuin ilmaa tullut vaan..! Tätä valittelee myös monet potilaat työpaikallani..
Ok meillä se tehoaa
 
palikat
Niin ja sit ne siemenet! Mitäs siemeniä ne olikaan? Pellavan? Apteekissa myydään, iso sininen purkki. Seataan puuroon tai jogurttiin. Meillä tää auttanut kaiken parhaiten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Levolac ei ole lääke vaan sisältää samaa luontaista ainetta mitä elimistökin tuottaa näin lekuri sanoi kun pojalla on ollut kova vatsa pienestä pitäen.sitä voi antaa enemmän kuin ohjeessa lukee
Mutta siitä ei ole ollut mitään hyötyä, muuta kuin ilmaa tullut vaan..! Tätä valittelee myös monet potilaat työpaikallani..
Ok meillä se tehoaa
Niin, voihan se olla, että jos antaisin enempi sitä niin sit olis jotain tehoa.. Tänään vaan typykkä paukutellut, tosin voihan se paukuttelu johtua muustakin kuin levolacista! :)
 

Yhteistyössä