vinkki:Lidlistä saa hyviä vaippoja!

Tulipa mieleeni mainostaa noita Lidlin vaippoja,kun ovat osottautuneet hyviksi ja halvoiksi -ainakin meidän kolmelle vaippapepulle.
Niitä on siellä vain yhtä mrkkiä ja kolmea kokoa. Koo: 4-9kg,7-18kg ja 11-25kg.
Meillä tällä hetkellä kaikkia kolmea kokoa käytössä (kolme vaipois). (Yhtä yritetään kuivaksi :attn: .
Ennen käytimme Pampersin vaippoja,mutta meistä nämä ovat parempia kuin baby dry-vaipat.

Ominaisuuksia: joustoa takana (kuten liberolla) ja teipissä pienellä matkalla, hyvä imuteho, eivät vuoda tai päästä kosteutta läpi.

Vaipat ovat mielestäni halpoja: pienten pakkauksessa on 56 kpl, keskikokoisten 50 kpl ja juniorien 44 kpl
kaikkien pakettien hinta 7,99e
Merkki:Cien

Suosittelen kokeilemaan, jos mahdollisuus asioida Lidlissä (onkohan nimi oikein kirjoitettu?)

Hyvää kesää kaikille vaippojen vaihtajille =)
 
Me käytettiin esikoisella ja keskimmäisellä vain Liberoa ja Pampersia, mutta kuopuksen kohdalla "viisastuttiin" ja vaihdettiin halvempiin vaippoihin. Lidlin vaipat osottautui meillekin sopiviksi ja hyvälaatuisiksi! Nyt meillä on Lidl kodin lähellä, mutta ei enää kesän jälkeen... :/
 
Itse tykkään, että niissä repee turhan helposti teippi irti ja sitten se onkin jo heitettävä roskiin... Kyllä kalliimmissa vaipoissa imuteho on parempi ja kiinnitys pitää myös paremmin. Lidl vaipat on kyllä hyviä harjotteluvaippoja, siis jos pissaa tulee vain vähän eikä äiti ole turhan ripeä pukemisessa ;)
 
Mä kanssa ajattelin kokeilla niitä, kun tytölle tulee ihotumaa/näppylöitä mm pamppersista sekä liberosta jonkunverran. Nyt käytetään toista pakettia Lidl:n vaippoja ja tytön iho on siisti. Ja laskin jälkeen päin että kuukaudessa meillä ainakin tulee 10 euroa säästöä kun vaihdettiiin. Suosittelen!
 
nannukka
kiva kuulla kehuja lidlin vaipoista. niillä kun vaihtui ne paketit ja myivät joku aika sitten 4.99e:lla vanhat mallit pois niin mähän hamstrasin kolme pakettia en ole vielä päässyt kokeileen. tietty ne voi olla huonompaa malllia kun ei ole samoja kun tällä hetkellä kaupassa olevat..hmm
 
Kata04
Onko kenenkään muun mielestä niiden koot vähän outoja?
Meidän tytöllä se punainen paketti (kilomääriä en muista) ja tuntuvat pienemmiltä kuin vastaavat muut samoilla kiloilla olevat merkit.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2005 klo 16:37 Kata04 kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä niiden koot vähän outoja?
Meidän tytöllä se punainen paketti (kilomääriä en muista) ja tuntuvat pienemmiltä kuin vastaavat muut samoilla kiloilla olevat merkit.
Meillä on punainen paketti ja niitä on tuo kuopus käyttänyt jo pitkän aikaa (oisko 7-14kg eli maxi). Pirpana on 1v9kk, hoikka tyttö.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 23:20 vieras kirjoitti:
Lidlin vaipat ja ilmeisesti kosteuspyyhkeetkin on Pampersin valmistamia. Kosteuspyyhkeetkin on tosi hyviä!
Tämähän tässä niin hauskaa onkin, kun Lidlin tuotteet useimmiten on juuri "merkkifirmojen" valmistamia, mutta myydään "liikesalaisuuden" alla. Hyvä niin! =)
 
Jep, hyviä ovat. Liberot, Pampersit, Huggiesit, Muumit ja Pirkat on kokeiltu ja Lidlit ja Liberot parhaita. Pirkat vuoti ihan seulana. Mutta koska laadussa ei ihmeempää eroa, Lidlit pesee Liberot hinnassa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 19:31 Hei-tuk-ka kirjoitti:
Onko niitä housuvaippoina??
En ole kyl vaippahousuja Lidl:ssä nähnyt? Voikohan sinne vinkkasta jos toisi vaippahousutkin valikoimiin. Meilläkin kohta tarvetta olisi. Kyllähän ne välillä (tosin harvoin) suurentaa valikoimiaan.

Ajatella että mä kun käyn kaupassa (yleensä Prismassa tai s-marketissa) niin jos vaipat on lopussa niin kyllä mä sen vaippapaketin vaan haen lidl:stä ja tietty jotain muuta hyvää, niin hyvältä ne meidän neidille vaikuttaa. Onneksi kyseiset kaupat on aika vierekkäin. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 15:50 maikki74 kirjoitti:
Meillä käytetään myös Lidlin vaippoja. Puhdistuspyyhkeet myös hyviä, tosin aika voimakkaan hajusia. :wave:
Mä olen ostanut valkoisessa paketissa olevia Cien Sensitiv-kosteuspyyhkeitä Tuoksu mieto, ehkä jopa miedompi kuin Pampersin vastaavissa. Paketteja vertailin, valmistuksessa käytetyt aineet lähes samat.
Vaipat muuten hyviä, mutta mun mielestä haaraosa on tosi levee. Pampersin baby Dryhyn verrattuna, mun mielestä koot ennemminkin suuria kun pieniä. Ainakin se maxi (punainen) koko.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 23:28 cara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 19:31 Hei-tuk-ka kirjoitti:
Onko niitä housuvaippoina??
En ole kyl vaippahousuja Lidl:ssä nähnyt? Voikohan sinne vinkkasta jos toisi vaippahousutkin valikoimiin. Meilläkin kohta tarvetta olisi. Kyllähän ne välillä (tosin harvoin) suurentaa valikoimiaan.

Ajatella että mä kun käyn kaupassa (yleensä Prismassa tai s-marketissa) niin jos vaipat on lopussa niin kyllä mä sen vaippapaketin vaan haen lidl:stä ja tietty jotain muuta hyvää, niin hyvältä ne meidän neidille vaikuttaa. Onneksi kyseiset kaupat on aika vierekkäin. =)
Toivottavasti myös housuvaipat tulee valikoimiin - meilläkin otetaan heti käyttöön, jos saadaan vähän edullisemmin! =)
 
Jee,minäkin ostin tällä viikolla Lidlin vaippoja kokeilumielessä.Pari kaveria kehui niitä. sama koko menee molemmille vaippapyllyille meillä.Yllätyin iloisesti;hyviä vaippoja ovat ja mikä parasta,halvempia kuin pampersit ja liberot joita on aiemmin käytetty..
 
ä67
Hienoa kuulla että teille on Lidlin vaipat käyneet. Meillä nyt 20kg 4vuotias joka ei enää käytä vaippoja, mutta 3vuotiaana eivät enää Lidlin suurimmat vaipat olleet sopivia. Ilmeisesti riippuu esim. lapsen vartalon mallista kuinka sopivat, meillä pitkä poika muttei mikää pyöreä.
 

Yhteistyössä