VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mulla on varmaan päässä vikaa, mut mun mielestä se Martina on ihan hauska piristys taloon. Ärsyttää vaan se muitten suhtautuminen ja p*skanpuhuminen selän takana. Se ainakin sanoo suoraan :whistle:
Samaa mieltä. Ja mä tykkään jotenkin kuunnella sen puhetta, kiva ääni tai jotain. :)

Ja sehän oli oikeessa kun sanoi Timoa ämmäksi, en tajua miks Timo otti niin nokkiinsa! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Mä kans voisin tähän pinoon nyt jäädä. Tuo toinen ei yleensä suostu aukenemaan mulle ollenkaan..

Kohta selviää häätöäänestyksessä olevat, veikkauksia??

Mulla ois Kadi, Piia ja Jussi
Nyt on varmaan vaan kaks, niin luulen että ne ovat Piia ja Jussi.
Ja Piia kotiinsa narisemaan :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mulla on varmaan päässä vikaa, mut mun mielestä se Martina on ihan hauska piristys taloon. Ärsyttää vaan se muitten suhtautuminen ja p*skanpuhuminen selän takana. Se ainakin sanoo suoraan :whistle:
Samaa mieltä. Ja mä tykkään jotenkin kuunnella sen puhetta, kiva ääni tai jotain. :)

Ja sehän oli oikeessa kun sanoi Timoa ämmäksi, en tajua miks Timo otti niin nokkiinsa! :LOL:
Aluksi meni vähän maku, mutta vaikuttaa kyllä, että tuo ainakin säpinää taloon. Tosi tylsäähän siellä meno olikin. Ja ihan oikein, että joku sanoo kerrankin suorat sanat. Vaikka Saulista pidänkin, niin mua ärsytti tosi paljon, kun Tellun kanssa puhuivat Jussista, sanoisivat suoraan, jos haittaa tai ärsyttää joku käytöksessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mulla on varmaan päässä vikaa, mut mun mielestä se Martina on ihan hauska piristys taloon. Ärsyttää vaan se muitten suhtautuminen ja p*skanpuhuminen selän takana. Se ainakin sanoo suoraan :whistle:
Samaa mieltä. Ja mä tykkään jotenkin kuunnella sen puhetta, kiva ääni tai jotain. :)

Ja sehän oli oikeessa kun sanoi Timoa ämmäksi, en tajua miks Timo otti niin nokkiinsa! :LOL:
No sama homma, musta on hauskaa kun taloon tulee jotain äksöniä vaihteeks :D :D ja onhan se martinalle varmasti siinä mielessä vaikea paikka kun on julkisuuden henkilö ja tietää että varmasti ne puhuu siitä siellä selän takana, onhan se varmasti ressaava homma sekin.. kun ne jo sillon kun martina meni taloon katsoi sitä ku halpaa makkaraa
 

Yhteistyössä