Virallinen bb pino 2008

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mariannalla on hiustenpidennyt.
Puhu siitä äsken että pitäs ottaa kohta pois.
En oo tiennytkään.
Nehän puhui siitä...Manta ja joku muu, että Cherylillä ja Mariannalla on molemmilla pidennykset, mutta että heidän mielestään Mariannan pidennykset on paljon luonnollisemmat. Niinkuin ne kyllä onkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mariannalla on hiustenpidennyt.
Puhu siitä äsken että pitäs ottaa kohta pois.
En oo tiennytkään.
Nehän puhui siitä...Manta ja joku muu, että Cherylillä ja Mariannalla on molemmilla pidennykset, mutta että heidän mielestään Mariannan pidennykset on paljon luonnollisemmat. Niinkuin ne kyllä onkin.
Ai.
En olis kyllä tosiaan huomannu Marjannan hiustenpidennystä.
Enkä kyllä tienny että Cherylilläkin on mutta jos niitä tosiaan vertaa niin Mariannalla on paljon nätimmät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ai.
En olis kyllä tosiaan huomannu Marjannan hiustenpidennystä.
Enkä kyllä tienny että Cherylilläkin on mutta jos niitä tosiaan vertaa niin Mariannalla on paljon nätimmät.
Tuosta Cherin tukasta huomaa ihan selvästi, että on pidennykset. Mun mielestä siis. Ne on niskasta asti semst hamppua... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ai.
En olis kyllä tosiaan huomannu Marjannan hiustenpidennystä.
Enkä kyllä tienny että Cherylilläkin on mutta jos niitä tosiaan vertaa niin Mariannalla on paljon nätimmät.
Tuosta Cherin tukasta huomaa ihan selvästi, että on pidennykset. Mun mielestä siis. Ne on niskasta asti semst hamppua... :D
Joo ja nyt ku ei oo harjannu edes sitä niin Cherylin hiukset on aika. :x
 
BB-addict
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
miks muuten siinä alkutunnarissa ei ole saulia? kun siinähän on sari ja perttu... onko missään extrassa tai vastaavassa ollu juttua siitä? mä ku en sitä extraa seuraa kovinkaan...
Itse olen huomannut ainakin neljä henkilöä siinä alkutunnarissa. Joku henkilö on Sarin vieressä alussa, Perttu vilahtaa noiden jälkeen ja Sauli näkyy Saturnuksen kuussa =)
 

Yhteistyössä