Virallinen bb pino 2008

jatkan koska olen utelias
Alkuperäinen kirjoittaja hip:
Alkuperäinen kirjoittaja jatkan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näkyykö siinä 24/7 kaikki paskallakäynnitkin? Tamponin vaihdot yms? :x
No ei näy.
No miten ne sitten rajataan pois? Vaik onko vessa sellainen huonen jossa ei ole kameroita?
vessassa on toki kamerat, mutta vessakameran kuva ei näy 24/7 lähetyksessä.
Ok, entäs suihkussa?
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja jatkan koska olen utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja hip:
Alkuperäinen kirjoittaja jatkan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näkyykö siinä 24/7 kaikki paskallakäynnitkin? Tamponin vaihdot yms? :x
No ei näy.
No miten ne sitten rajataan pois? Vaik onko vessa sellainen huonen jossa ei ole kameroita?
vessassa on toki kamerat, mutta vessakameran kuva ei näy 24/7 lähetyksessä.
Ok, entäs suihkussa?
24/7 näkyy yksi ohjaajan valitsema kamera kerrallaan, joskus on näytetty suihkua
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja jatkan koska olen utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja hip:
Alkuperäinen kirjoittaja jatkan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näkyykö siinä 24/7 kaikki paskallakäynnitkin? Tamponin vaihdot yms? :x
No ei näy.
No miten ne sitten rajataan pois? Vaik onko vessa sellainen huonen jossa ei ole kameroita?
vessassa on toki kamerat, mutta vessakameran kuva ei näy 24/7 lähetyksessä.
Ok, entäs suihkussa?
24/7 näkyy yksi ohjaajan valitsema kamera kerrallaan, joskus on näytetty suihkua
Kyllä näytetään vessa kameraa jos joku siellä oksentaa tai laittaa hiuksia tai jotain sellasta.
Mut ei näytetä normaali vessa käyntejä.
Aika usein näytetään kun joku käy suihkussa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:
Kiinnittikö kukaan muu huomiota tuohon Minnan esittelyyn BB-sivuilla? On vissiin ilmoittanut mittansa hieman vääristellen: "Pituus: 163 cm Paino: 65 kg" Mä olen itse 164cm ja 72kg ja varmasti on Minnakin pikkusen painavampi. Telkkarihan vähän pyöristää, mutta en ole mielestäni lähellekään yhtä iso kuin Minna. Muiden (tyttöjen) mitat on enempi uskottavia.
Joo. Mut se sano jossain et on lihonnu 20kg, et oisko sit pitäny toi paino olla 85kg. Ei todellakaan ole mikään 65kg tällä hetkellä, sillä ois aivan normaalipainoinen ja selvästi huomaa et on kertynyt vähän ylimäärästä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jatkan koska olen utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja hip:
Alkuperäinen kirjoittaja jatkan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näkyykö siinä 24/7 kaikki paskallakäynnitkin? Tamponin vaihdot yms? :x
No ei näy.
No miten ne sitten rajataan pois? Vaik onko vessa sellainen huonen jossa ei ole kameroita?
vessassa on toki kamerat, mutta vessakameran kuva ei näy 24/7 lähetyksessä.
Ok, entäs suihkussa?
Jonku helkatin suihkukameran saa tilattua erikseen kännykkään, eli 24/7 ei näy kaikkea, mut kännykkään saa sen suihkukameran..
 
onko muka 2kg eroa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:
Kiinnittikö kukaan muu huomiota tuohon Minnan esittelyyn BB-sivuilla? On vissiin ilmoittanut mittansa hieman vääristellen: "Pituus: 163 cm Paino: 65 kg" Mä olen itse 164cm ja 72kg ja varmasti on Minnakin pikkusen painavampi. Telkkarihan vähän pyöristää, mutta en ole mielestäni lähellekään yhtä iso kuin Minna. Muiden (tyttöjen) mitat on enempi uskottavia.
Joo. Mut se sano jossain et on lihonnu 20kg, et oisko sit pitäny toi paino olla 85kg. Ei todellakaan ole mikään 65kg tällä hetkellä, sillä ois aivan normaalipainoinen ja selvästi huomaa et on kertynyt vähän ylimäärästä.
mä oon 169cm ja 63kg

http://www.aijaa.com/v.php?i=2670896.jpg
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onko muka 2kg eroa?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:
Kiinnittikö kukaan muu huomiota tuohon Minnan esittelyyn BB-sivuilla? On vissiin ilmoittanut mittansa hieman vääristellen: "Pituus: 163 cm Paino: 65 kg" Mä olen itse 164cm ja 72kg ja varmasti on Minnakin pikkusen painavampi. Telkkarihan vähän pyöristää, mutta en ole mielestäni lähellekään yhtä iso kuin Minna. Muiden (tyttöjen) mitat on enempi uskottavia.
Joo. Mut se sano jossain et on lihonnu 20kg, et oisko sit pitäny toi paino olla 85kg. Ei todellakaan ole mikään 65kg tällä hetkellä, sillä ois aivan normaalipainoinen ja selvästi huomaa et on kertynyt vähän ylimäärästä.
mä oon 169cm ja 63kg

http://www.aijaa.com/v.php?i=2670896.jpg
Joo, tässä on hyvä esimerkki, tuolta näyttää normaalipainoinen, et joko tuolla Minnan esittelyssä on virhe tai sitten vähän huijannut. Tai millon noi tiedotki on noista tehty, et jos joskus sillon ku on hakenu ohjelmaan ja on lihonnut sen 20kg sen jälkeen. Et varmasti menee Minnan paino sinne 80-90kg väliin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olihan se Minna vähän kookkaampi, mut hyvässä kunnossa muuten. Siis notkea ja lihaksikaskin, piti kuitenkin huolta itsestään.
Ei se kovin hyvää huolta itsestään ole pitänyt jos on 2 kk lihonut 20 kg. :eek: Joo, selkä sillä oli paskana ettei päässyt liikkumaan normaaliin tapaan, mutta järki sanoisi ettei sitten syödä / juodakaan samaan tapaan kuin ennen...
 
Jep
Mä olen 165 cm ja 92 kg ja mies sanoi kun näki Minnan bikineissä ekan kerran, että "hyvännäköinen nainen, samanlainen kroppa kuin sulla". Mä tosin en tykkää omasta kropastani tällaisena...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olihan se Minna vähän kookkaampi, mut hyvässä kunnossa muuten. Siis notkea ja lihaksikaskin, piti kuitenkin huolta itsestään.
Ei se kovin hyvää huolta itsestään ole pitänyt jos on 2 kk lihonut 20 kg. :eek: Joo, selkä sillä oli paskana ettei päässyt liikkumaan normaaliin tapaan, mutta järki sanoisi ettei sitten syödä / juodakaan samaan tapaan kuin ennen...
Asukkaista Marianne oli ilmoittanut painokseen saman 65 kiloa ja taitaa olla muutaman sentin pidempi, mutta siis on kyllä selkeästi Minnaa pienempi.
 

Yhteistyössä