Virallinen twilight-pino vol.3

esme harmaana
Juu, ja conanissa on tänään vai huomenillalla taylor lautner vieraana, älkää missatko!!!!!!!!!!!

Toi muakin hieman muuten ihmetytti leffassa, ett miski volturit eui nähnyt alicen mielstä niitä ihmissusia.

Ja musta Edward oli ihana rakkaudesta riutunut ruipelo leffassa, mä en ollut ollenkaan pettynyt! :) Täytyyhän sen näyttää siltä Jacobiinkin verrattuna. Jacob aina kirjoissa kuvataan niin isona ja vahvana. Toki Eetu oli tosi laiha, mutta ei se mua häirinnyt. Charlie oli kyllä aivan älyttömän ihana leffassa, oikea isähähmo ja mä kanssa tykkäsin siitä huumorista mitä sinne mukaan laitettiin...

Ja juu, taitaa olla beverly hills 90210 naikkonen Carlislen vaimo...hmmmmmmmmmmmm
 
påppa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne joilla näkyy mtvmax, älkää missatko 14.15 alkavaa jenkki talkshowta siinä on vieraana Robert ja klo 15 alkaa subilla suoraan kuvauspaikalta ja aiheena new moonin teko!!!
Kiitos tiedoista! Ajattelin laittaa nauhottamaan nuo niin en löydä digiboxin kakea mistään! Taapero on sen taikonut jonnekin kun tepasteli aamulla kaukosäädin kädessä :(
 
Joo hauskaa läppää oli kyllä leffassa ja Charlie aivan ihana! Tuolla näytöksessä oli selkeesti paljon faneja, huokailuja kuului kanssa joka välissä :D Mutta kun Jacob otti paidan pois ekan kerran, niin kaikki alkoi nauraa huvittuneesti ;)

Naurattiko teitä se näky, mitä Aro näki koskiessaan Alicea? Siis kun kimalteleva Bella juoksenteli Edwardin kanssa metsikössä. Mä meinasin kuolla nauruun, oli jotenkin ylikoominen näky :LOL: Mietinkin sitä, että olikohän se läpällä tehty juuri niin imeläksi...

Leffan loppu oli mun mielestä myös outo, jotenkin liian imelä sekin :/

Mutta joo. Mäkin täs haukun leffaa koko ajan, mutta oli se niin sairaan hyvä, et pakko päästä nopeesti uudestaan kattoon :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja esme harmaana:
Juu, ja conanissa on tänään vai huomenillalla taylor lautner vieraana, älkää missatko!!!!!!!!!!!

Toi muakin hieman muuten ihmetytti leffassa, ett miski volturit eui nähnyt alicen mielstä niitä ihmissusia.
Ja musta Edward oli ihana rakkaudesta riutunut ruipelo leffassa, mä en ollut ollenkaan pettynyt! :) Täytyyhän sen näyttää siltä Jacobiinkin verrattuna. Jacob aina kirjoissa kuvataan niin isona ja vahvana. Toki Eetu oli tosi laiha, mutta ei se mua häirinnyt. Charlie oli kyllä aivan älyttömän ihana leffassa, oikea isähähmo ja mä kanssa tykkäsin siitä huumorista mitä sinne mukaan laitettiin...

Ja juu, taitaa olla beverly hills 90210 naikkonen Carlislen vaimo...hmmmmmmmmmmmm
siksi ei nähneet koska ne ei nää näitä intiaani-ihmissusia muutenkaan (muistaakseni, sorry jos oon väärässä, en oo lukenu kirjoja pitkään aikaan...)

ja tässäpä mielenkiintonen twilight-leffa :whistle: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785531

Peter Facinellin (Carlile) vaimo on siis Beverly Hills 90210 - sarjasta tuttu Jennie Garth (roolinimeltään Kelly) =)

lauantaina pääsen kahtomaan uuen kuun, ootan kyllä jo ihan innolla :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Joo hauskaa läppää oli kyllä leffassa ja Charlie aivan ihana! Tuolla näytöksessä oli selkeesti paljon faneja, huokailuja kuului kanssa joka välissä :D Mutta kun Jacob otti paidan pois ekan kerran, niin kaikki alkoi nauraa huvittuneesti ;)

Naurattiko teitä se näky, mitä Aro näki koskiessaan Alicea? Siis kun kimalteleva Bella juoksenteli Edwardin kanssa metsikössä. Mä meinasin kuolla nauruun, oli jotenkin ylikoominen näky :LOL: Mietinkin sitä, että olikohän se läpällä tehty juuri niin imeläksi...

Leffan loppu oli mun mielestä myös outo, jotenkin liian imelä sekin :/

Mutta joo. Mäkin täs haukun leffaa koko ajan, mutta oli se niin sairaan hyvä, et pakko päästä nopeesti uudestaan kattoon :p
Minäkin repesin pieneen nauruun kun tuon kohdan näin. Ei istunut yhtään minun käsitykseeni näystä vaan oli aivan liian imelän koominen. Bella näytti enemmän tollolta kuin elegantilta vampyyriltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Joo hauskaa läppää oli kyllä leffassa ja Charlie aivan ihana! Tuolla näytöksessä oli selkeesti paljon faneja, huokailuja kuului kanssa joka välissä :D Mutta kun Jacob otti paidan pois ekan kerran, niin kaikki alkoi nauraa huvittuneesti ;)

Naurattiko teitä se näky, mitä Aro näki koskiessaan Alicea? Siis kun kimalteleva Bella juoksenteli Edwardin kanssa metsikössä. Mä meinasin kuolla nauruun, oli jotenkin ylikoominen näky :LOL: Mietinkin sitä, että olikohän se läpällä tehty juuri niin imeläksi...

Leffan loppu oli mun mielestä myös outo, jotenkin liian imelä sekin :/

Mutta joo. Mäkin täs haukun leffaa koko ajan, mutta oli se niin sairaan hyvä, et pakko päästä nopeesti uudestaan kattoon :p
Minäkin repesin pieneen nauruun kun tuon kohdan näin. Ei istunut yhtään minun käsitykseeni näystä vaan oli aivan liian imelän koominen. Bella näytti enemmän tollolta kuin elegantilta vampyyriltä.
eikai se mikään elegantti ole kirjassakaan.. siellähän ne pelleilee ja juoksentelee metsässä. mua harmitti kun porukka räkätii sille ja mä niin tykkäsin. :ashamed:
 
påppa
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Joo hauskaa läppää oli kyllä leffassa ja Charlie aivan ihana! Tuolla näytöksessä oli selkeesti paljon faneja, huokailuja kuului kanssa joka välissä :D Mutta kun Jacob otti paidan pois ekan kerran, niin kaikki alkoi nauraa huvittuneesti ;)

Naurattiko teitä se näky, mitä Aro näki koskiessaan Alicea? Siis kun kimalteleva Bella juoksenteli Edwardin kanssa metsikössä. Mä meinasin kuolla nauruun, oli jotenkin ylikoominen näky :LOL: Mietinkin sitä, että olikohän se läpällä tehty juuri niin imeläksi...

Leffan loppu oli mun mielestä myös outo, jotenkin liian imelä sekin :/

Mutta joo. Mäkin täs haukun leffaa koko ajan, mutta oli se niin sairaan hyvä, et pakko päästä nopeesti uudestaan kattoon :p
Minäkin repesin pieneen nauruun kun tuon kohdan näin. Ei istunut yhtään minun käsitykseeni näystä vaan oli aivan liian imelän koominen. Bella näytti enemmän tollolta kuin elegantilta vampyyriltä.
Olihan se vähän korni kohtaus :D Olis ollut mielenkiintoisempaa, jos siinä olisi ollut Bella jonkun eläimen kimpussa :LOL:
 
påppa
Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Mua taas häiritsee noissa kirjoissa se, että miksi niitä susia ei ilmaannu jo aikaisemmin kun ekassa kirjassa ne kolme vampyyria tappavat ihmisiä?
Oliko tähän kirjoissa jotain selitystä? Multa on kyllä mennyt ihan ohi...

 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Joo hauskaa läppää oli kyllä leffassa ja Charlie aivan ihana! Tuolla näytöksessä oli selkeesti paljon faneja, huokailuja kuului kanssa joka välissä :D Mutta kun Jacob otti paidan pois ekan kerran, niin kaikki alkoi nauraa huvittuneesti ;)

Naurattiko teitä se näky, mitä Aro näki koskiessaan Alicea? Siis kun kimalteleva Bella juoksenteli Edwardin kanssa metsikössä. Mä meinasin kuolla nauruun, oli jotenkin ylikoominen näky :LOL: Mietinkin sitä, että olikohän se läpällä tehty juuri niin imeläksi...

Leffan loppu oli mun mielestä myös outo, jotenkin liian imelä sekin :/

Mutta joo. Mäkin täs haukun leffaa koko ajan, mutta oli se niin sairaan hyvä, et pakko päästä nopeesti uudestaan kattoon :p
Minäkin repesin pieneen nauruun kun tuon kohdan näin. Ei istunut yhtään minun käsitykseeni näystä vaan oli aivan liian imelän koominen. Bella näytti enemmän tollolta kuin elegantilta vampyyriltä.
eikai se mikään elegantti ole kirjassakaan.. siellähän ne pelleilee ja juoksentelee metsässä. mua harmitti kun porukka räkätii sille ja mä niin tykkäsin. :ashamed:
Jotenkin on iskostunut päähän esim. kun kirjassa on se kohta missä Bella hyppäsi ikkunasta alas ja Edward sanoi kuinka siroa se oli ja en vaan nähnyt samaa olemusta tuossa kohtauksessa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Mua taas häiritsee noissa kirjoissa se, että miksi niitä susia ei ilmaannu jo aikaisemmin kun ekassa kirjassa ne kolme vampyyria tappavat ihmisiä?
Oliko tähän kirjoissa jotain selitystä? Multa on kyllä mennyt ihan ohi...
Nii Samhan oli jo susi, mutta miksi sekään ei tehny mitään? Vai oliko vaan siksi että se oli yksin.. Muut susiksi muuttuvat tyypit oli siinä vaiheessa liian nuoria, mutta sitten kuitenki myöhemmin räjähtelee jo 14-vuotiaatki joten en tiedä :D

Ehkä niitä ei ollu kuitenkaa niin paljon niitä vampyyrejä että ois alkaneet etukäteen poksahella.
 
MissCissy
Olen nyt katsonut leffan jo kahdesti ja toisella kertaa tykkäsin jo enemmän! Mutta ok, jos te kerran sanotte, että Bella näytti hassulta siinä juoksentelukohtauksessa, niin minä nostan esille toisen niiin tyhmän kohdan! Ja se oli vieläpä kohta, joka ei olisi saanut tuntua tyhmältä!!

Yllättäen siis se syntymäpäiväsuudelma siinä Bellan kodin edessä...se voihkiminen ja röhkiminen....voi ei! Tuntui, että ne oli varta vasten käsketty "ilmaisemaan tukahduttettua himoa" tai jotain vastaavaa, ja se ei nyt vaan toiminut. Siis tuntuiko muista tältä?

Toivon, siis todella toivon, etä vika oli sen mun näkemän version laadussa. Kuva ja ääni oli muutaman sekunnin tuhannesosan viiveellä toisistaan, joten jos se teki sen kohdan hassuksi?

Muuten oli suudelmat elokuvassa aivan ihania! (Miksi tuntuu ihan pyhäinhäväistykseltä puhua mitään pahaa tästä elokuvasta?)
 
AngelEyes harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Mua taas häiritsee noissa kirjoissa se, että miksi niitä susia ei ilmaannu jo aikaisemmin kun ekassa kirjassa ne kolme vampyyria tappavat ihmisiä?
Oliko tähän kirjoissa jotain selitystä? Multa on kyllä mennyt ihan ohi...
Nii Samhan oli jo susi, mutta miksi sekään ei tehny mitään? Vai oliko vaan siksi että se oli yksin.. Muut susiksi muuttuvat tyypit oli siinä vaiheessa liian nuoria, mutta sitten kuitenki myöhemmin räjähtelee jo 14-vuotiaatki joten en tiedä :D

Ehkä niitä ei ollu kuitenkaa niin paljon niitä vampyyrejä että ois alkaneet etukäteen poksahella.
Itse ajattelisin tämän sillä tavalla, että ekassa kirjassahan keskitytään vaan Edvardin ja Bellan suhteeseen, niin olisi ollut jotenkin tyhmää lisätä siihen susia. Lisäksi Laurent, Victoria ja James olivat läpikulkumatkalla ja muistaakseni eivät tappaneet ihmisiä kirjassa Forksissa.

 
AngelEyes
Joo, tulipas taas selvästi tuo asia ilmaistua. :D Siis muistaakseni kirjassa eivät tappaneet ketään Forksissa.

Vielä 2,5 tuntia ja sit pääsee kattoo leffaa. Vitsit että oon oottanu tätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AngelEyes harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Mua taas häiritsee noissa kirjoissa se, että miksi niitä susia ei ilmaannu jo aikaisemmin kun ekassa kirjassa ne kolme vampyyria tappavat ihmisiä?
Oliko tähän kirjoissa jotain selitystä? Multa on kyllä mennyt ihan ohi...
Nii Samhan oli jo susi, mutta miksi sekään ei tehny mitään? Vai oliko vaan siksi että se oli yksin.. Muut susiksi muuttuvat tyypit oli siinä vaiheessa liian nuoria, mutta sitten kuitenki myöhemmin räjähtelee jo 14-vuotiaatki joten en tiedä :D

Ehkä niitä ei ollu kuitenkaa niin paljon niitä vampyyrejä että ois alkaneet etukäteen poksahella.
Itse ajattelisin tämän sillä tavalla, että ekassa kirjassahan keskitytään vaan Edvardin ja Bellan suhteeseen, niin olisi ollut jotenkin tyhmää lisätä siihen susia. Lisäksi Laurent, Victoria ja James olivat läpikulkumatkalla ja muistaakseni eivät tappaneet ihmisiä kirjassa Forksissa.
Ei minustakaan tappanut ja kirjassa jopa lupasivat olla tappamatta niin minusta oli ihan tyhmää laittaa ne syömiskohtaukset leffaan :/
 

Yhteistyössä